تعمیر گیربکس مرسدس بنز C240

تعمیر گیربکس بنز C240

تعمیر گیربکس مرسدس بنز C240

گیربکس مرسدس بنز C240 شما آسیب دیده است و به تعمیر گیربکس نیاز دارید؟ ما بیش از 20 سال است که تعمیرات گیربکس ارزان قیمتی و با کیفیت ارائه می دهیم.: گیربکس های تعویض ما به طور کامل توسط تیم مجرب ما تعمیرات اساسی شده است. بلبرینگ، هماهنگ سازی، قطعات آسیب دیده یا فرسوده و مهر و موم در این دوره تعویض می شوند. آسیب پذیری های شناخته شده بررسی و رفع می شوند. در نهایت تمامی دنده ها از نظر عملکرد و نشتی بررسی می شوند.

تماس فوری
کلیک کنید

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

گیربکس مرسدس بنز C240

خدمات گیربکس مرسدس بنز C240 ارائه شده توسط گیربکس کار ایرانیان:

  • تعمیر گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس
  • فلاش انتقال
  • ترمیم انتقال
  • تعویض سیال انتقال
  • خدمات انتقال کامل مرسدس بنز C240 شامل تعویض مایع، واشر، تعویض فیلتر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر قطعات است.

در گیربکس کار ایرانیان، تکنسین های ما در تعمیر گیربکس مرسدس بنز C240 تخصص دارند و دارای گواهی معتبر هستند. بررسی های آنلاین بخش خدمات ما را بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران نفر از مالکان مرسدس بنز C240 ما را برای تعمیر خودرو سریع، مقرون به صرفه و قابل اعتماد انتخاب می کنند.

مطلب پیشنهادی: خرید قطعات گیربکس مرسدس بنز

فلاش گیربکس مرسدس بنز C240

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است که دلیل آن هزینه زمانی است که سرویس طول می کشد و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قطعات جایگزین گیربکس شما خارج می کند. فلاش گیربکس C240 مرسدس بنز نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و شستشوی کامل سیستم استفاده می کند.

چگونه متوجه می شوید که آیا به تعویض سیال گیربکس یا فلاش گیربکس نیاز دارید؟

شستشوی انتقال تنها زمانی اساسی است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال فوق‌العاده تاریک باشد یا حاوی رسوبات واگرا باشد، به جای تعویض مایع، از یک شستشوی کامل سیستم دفاع می‌کنیم. اگر می‌خواهید یکی از تکنسین‌های مجرب مرسدس بنز C240 ما را بررسی کند، سرویس گیربکس خود را به صورت آنلاین رزرو کنید یا با گیربکس کار ایرانیان با شماره 09128390325 تماس بگیرید.

مایع گیربکس مرسدس بنز C240

تعویض مایع گیربکس دائماً نصف قیمت شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن نیاز به مایعات و زمان کمتری دارد. تغییرات روغن گیربکس مرسدس بنز C240 برای زیبا و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار استثنایی است. اگر حداقل هر 30000 مایل (48270کیلو متر) یا بیشتر مایعات خود را به طور معمول تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید که گیربکس مرسدس بنز C240 شما دچار لغزش می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده صحیح که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید. در گیربکس کار ایرانیان، ما انواع ویژه مایعات گیربکس را ارائه می دهیم . همچنین می توانید سرویس انتقال را به صورت آنلاین رزرو کنید. اگر برای تماشای سطح مایعات، قیمت گذاری، یا انتخاب یک مرکز خدمات به کمک نیاز دارید، با ما با شماره 09128390325 تماس بگیرید.

فیلتر گیربکس مرسدس بنز C240

تغییر فیلتر گیربکس مرسدس بنز C240 به آسانی فیلترهای دیگر خودروی شما نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد که از خود فیلتر تشکیل شده است، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده ها را جذب می کند. مرسدس بنز C240 شما همچنین دارای یک واشر، لوله وانت و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس مرسدس بنز C240 شما باید هر 30000 (48270کیلومتر) یا 50000 مایل (80450کیلومتر) تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، متقاعد شوید که راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس بنز C240

تعویض گیربکس مرسدس بنز C240

انتقال خودرو بسیار پیچیده است. تصمیم گیری در مورد بازسازی یا جایگزینی یک گیربکس بد می تواند بسیار دشوار باشد. اغلب، عامل تعیین‌کننده انتخاب این است که کدام مؤلفه‌ها بد یا خراب هستند. در طی بازسازی، گیربکس کار ایرانیان گیربکس مرسدس بنز C240 شما را به طور کامل جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و عیب یابی می کند. این امر مستلزم دانش عظیم نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن اینکه کدام بخش ها قابل قبول هستند. مکانیک های کارشناسی ارشد مرسدس بنز ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را فورا و به طور موثر تکمیل کنند.

جایگزینی گیربکس مرسدس بنز C240 گزینه بسیار ساده تری است، با این حال، در کوتاه مدت می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. زمانی که به دنبال جایگزینی برای گیربکس هستید، قیمت نباید تنها نگرانی شما در مرسدس بنز C240 باشد. داشتن جدیدترین و سازگارترین قطعات مونتاژ شده توسط یک تکنسین ماهر آموزش دیده در کارخانه می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود. بهترین گزینه برای شما کاملاً تصمیم شماست.

مرسدس بنز C240 اتوماتیک در مقابل گیربکس دستی

گیربکس اتوماتیک و دستی به طور طبیعی به مایعات واضحی نیاز دارد. مایعات گیربکس اتوماتیک دائماً نازک تر هستند و به طور طبیعی رنگ قرمز یا سبز دارند. روغن گیربکس دستی یا روغن دنده به دلیل مواد افزودنی و ترکیبات اضافه شده اصلی برای روانکاری گیربکس و اجزای اضافه شده غلیظ تر است. گیربکس های دستی به دلیل نحوه تعویض دنده ها محیط اصطکاک بالاتری دارند، بنابراین روان کننده مشخص است.

نه تنها مایعات بین گیربکس های دستی و اتوماتیک متفاوت است، بلکه سطح حرارتی که مایعات تجربه می کنند بسیار متفاوت است. گیربکس‌های اتوماتیک گرمای بیشتری تولید می‌کنند و بنابراین سیال در گیربکس شما باید به طور معمولی تغییر کند. اگر مایع گیربکس مرسدس بنز C240 خود را تعویض نکنید، گیربکس شما دارای براده های فلزی شکسته و مواد خورنده مختلف در سراسر اجزای شگفت انگیز مرسدس بنز C240 شما خواهد بود. معمولاً باید سطح مایع را بین فواصل سرویس شستشوی مایع و گیربکس بررسی کنید. در بسیاری از موارد، گیربکس‌های دستی مجهز به یک عدد سنج برای بررسی سطح مایع شما نیستند، بنابراین انجام آن بسیار دشوار است. اگر گیربکس شما دارای نشانگر نیست، برای اطلاعات بیشتر با گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید یا از آن دیدن کنید.

مشکلات گیربکس مرسدس بنز C240

علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه انتقال شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

  • اگر چراغ هشدار گیربکس مرسدس بنز C240 شما روشن باشد، یک علامت واضح است.
  • نشت مایع گیربکس ساده ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. این غیر معمول است، اما نشت همچنین می تواند نشان دهنده وجود مشکل در شیلنگ انتقال شما باشد.
  • یکی از ساده‌ترین نشانه‌ها زمانی است که گیربکس شما دنده را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها با تاخیر انجام می‌شود.
  • بوهای عجیب و غریب نشان می دهد که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌هایتان گیر می‌کند، گیربکس شما به روان‌کننده بیشتری نیاز دارد یا چیزی ناسالم‌تر ممکن است مقصر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس