سرویس گیربکس اتوماتیک

سرویس و نگهداری گیربکس اتوماتیک

واسکازین، یک مایع روان کننده مخصوص گیربکس است و یکی از مواردی است که باید در نگهداری سرویس گیربکس اتوماتیک به آن توجه شود تعویض آن است.

روغن واسکازین

واسکازین گیربکس اتوماتیک بیشتر خودرو ها نیاز به بازدید دارد و باید در فواصل زماتی منظم در هر 25 هزار کیلومتر این مایع روان کننده را مورد بازبینی قرار دهید.

چک کردن واسکازین گیربکس

گیربکس خودروهای امروز در بیشتر موارد در کنار موتور و زیر درب کاپوت قرار دارد و به راحتی می توانید با گیج تعبیه شده میزان روغن جعبه دنده را چک نماید. همچنین پیشنهاد می گردد که به کتابچه راهنما خودرو مراجعه کرده تا متوجه شوید بعد از چند هزار کیلومتر لازم است تا بطور کاملا واسکازین را تعویض نمایید. اما پیشنهاد می گردد هر 50 هزار کیلومتر این کار را انجام دهید.

سرویس و نگهداری گیربکس اتوماتیک

سالم بودن سیستم سرمایش موتور

یکی دیگر از موارد سرویس گیربکس اتوماتیک سیستم سرمایش موتور خودرو است.

سیستم سرمایش فقط برای تنظیم دمای موتور طراحی نشده بلکه یکی از وظایف مهم این سیستم پایین نگه داشتن دمای گیربکس خواهد بود که در نگهداری گیربکس اتوماتیک بسیار کمک کننده است.

پس همیشه از سالم بودن سیستم سرمایش موتور اطمینان حاصل کنید چرا که در صورت معیوب بودن آن، این گیربکس خودرو است که پیش از آسیب وارد شدن به موتور دچار مشکل خواهد شد.

سرویس گیربکس اتومات

سالی یکبار برای چکاپ گیربکس اتوماتیک به متخصص مراجعه نمایید تا از سالم بودن آن مطمئن گردید.

یک متخصص علاوه بر چک کردن روغن، مورادی چون نشتی، سر و صدای اضافه و نحوه تغییر دنده را چک کرده تا از سلامت گیربکس اطمینان حاصل کند.


مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال سابقه و بهره گیری از استاد کاران توانمند و حرفه ای در زمینه تعمیر و عیب یابی در خدمت شماست.

شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵09128390325

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس