شرکت لکسوس به دنبال رقابت با اسکالید

خودروهای شرکت لکسوس

رقابت لکسوس با اسکالید :  لکسوس (Lexus) یک شرکت خودروسازی ژاپنی می باشد. شرکت لکسوس در سال 1989 توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد.

امروزه لکسوس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولید کننده اتومبیل‌ های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در هفتاد کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از 10 نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید

دفتر مرکزی شرکت لکسوس در شهر ژاپن قرار دارد و دفاتر بین‌ المللی و مراکز عملیاتی آن نیز در شهرهای بروکسل، بلژیک و تورانس، کالیفرنیا مستقر می‌باشند.

ساخت خودرو جدید لکسوس

نماینده نمایندگی‌های شرکت لکسوس در آمریکا می‌گوید آکیو تویودا، رئیس تویوتا تعهد داده در 5 سال آینده حداقل دو تا سه محصول جدید به سبد محصولات لکسوس اضافه خواهد شد.

رقابت شرکت لکسوس با اسکالید

با اینکه لکسوس در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد اما بسیاری از نمایندگی‌ های این برند در آمریکای شمالی به دنبال خودرویی هستند که به‌طور مستقیم رقیب شاسی بلند های لوکس 7 یا 8 نفره همچون کادیلاک اسکالید باشد.

مدیر انجمن نمایندگی‌های Lexus در یکی از مصاحبه هایش گفته که سود دهی، نگرانی اصلی نمایندگی‌ ها در آمریکاست و نسبت فروش خودروهای جدید و کارکرده تقریباً 1 به 1 می‌باشد. نمایندگی‌ ها همچنین خواهان بروزرسانی و تغییرات مهمی در شاسی بلند های شرکت لکسوس هستند.

کادیلاک اسکالید


درباره گیربکس کار

مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال سابقه و بهره گیری از استاد کاران توانمند و حرفه ای در زمینه تعمیر و عیب یابی در خدمت شماست.

شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵ – ۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره ۱ غرب تهران

تعمیرگاه شماره ۲ شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس