شماره تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 09128390325

شماره تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 09128390325

شماره تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 09128390325

 اگر متوجه علائم هشداردهنده از کار افتادن گیربکس خود شده اید، یا با هر مشکل دیگری در خودرو مواجه هستید، وسیله نقلیه خود را به جهت بررسی به تعمیرگاه مراجعه نماید. ما انجمن تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک و منبع اصلی شما برای حل مشکلات گیربکس هستیم. گیربکس کار ایرانیان یکی از بزرگترین تیم تخصصی تعمیرکاران گیربکس را در خود جای داده است. رفع مشکلات گیربکس اتوماتیک تخصص ماست. چه تعمیر و نگهداری (سرویس دوره ای) گیربکس، چه تعمیر ساده گیربکس، یا بازسازی کامل گیربکس، با 12ماه گارانتی این اطمینان را به شما می دهیم که در کار خود کاملا حرفه ای هستیم. در این مطلب”شماره تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 09128390325” تمامی راه های اربتاطی را درج می کنیم.

تماس فوری
کلیک کنید

شماره تلفن تعمیرکار تخصصی گیربکس اتوماتیک

مجموعه گیربکس کار با نام ثبت شده مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرنیان در زمینه ارائه تعمیرات و نگهداری گیربکس های اتوماتیک فعالیت دارد. این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس موشیخ و بسیاری از متخصصین مجرب را دارا بوده و مفتخر به ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. بهترین تعمیرکارهای متخصص گیربکس اتوماتیک در مجموعه متخصصی گیربکس کار ایرانیان گِرد هم آمده اند تا مشکلات گیربکس خودرو شما را در کمترین زمان و بهترین شکل ممکن برطرف نمایند.

شماره تماس: 091283900325 | 09190783005

شماره تلفن تعمیرکار تخصصی گیربکس اتوماتیک

 

آدرس تعمیرگاه گیربکس های اتوماتیک

تعمیرات و خدمات گیربکس اتومات در تهران، با بیش از 15سال تجربه، ما شاهد هر تغییر تکنولوژیکی در صنعت خودرو بوده ایم و دانش تخصصی خود را در مود تعمیرات مناسب گیربکس در اختیار شما قرار خواهیم داد. هر یک از تکنسین های ما دارای گواهینامه معتبر هستند و تضمین می کنند که وسیله نقلیه شما توسط متخصص ترین مکانیک ها تعمیر می شود.

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

نقشه گیربکس کار ایرانیان در تهران
نقشه گیربکس کار ایرانیان در تهران

ارتباط آنلاین

برای ارتباط آنلاین به متخصصین ما از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

واتساپ: 09395239879

اینستاگرام: gearboxcar.ir

هزینه تعمیرات

در مجموعه ما خدمات ذیل کاملا رایگان می باشد:

  • 12ماه گارانتی
  • بررسی رایگان بالابر
  • بررسی رایگان گیربکس
  • تست جاده رایگان
  • بکسل رایگان با هر سرویس اصلی
  • تخفیف برای سالمندان، دانشجویان و کارمندان دولت

هزینه کلی تعمیرات تخصصی گیربکس بسته به نوع آسیب دیدگی دارد و نمی توان قبل از بررسی گیربکس خودرو هزینه ای مشخص کرد، بررسی گیربکس و عیب یابی همانطور که گفته کاملا رایگان می باشد. شما می توانید با مراجعه به تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان از تمامی خدمات ما برخوردار شوید.

خدمات

مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان مفتخر است که برای اولین بار در ایران به صورت تخصصی
در زمینه ریورت انواع توربین های گیربکس اتوماتیک فعالیت می کند.

تعمیر و بازسازی انواع توربین های گیربکس های اتوماتیک با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مدرن طبق استانداردهای شرکت تولید کننده در بسته بندی های مختلف عرضه می نماید.

تعمیرات گیربکس خودرو های داخلی و خارجی

گیربکس چیزی نیست که بتوان آن را ساده گرفت. گیربکس به قسمت های کلیدی وسیله نقلیه شما متصل است و برای ایمنی شما باید به درستی کار کند. خدمات گیربکس شامل تعویض فیلترها و تخلیه مایعات برای جلوگیری از آسیب انتقال است. مشکلات معمولی گیربکس که ممکن است منجر به تعمیر شود ممکن است شامل مشکلات تعویض دنده، لیز خوردن، توقف، نشت مایع و روشن شدن چراغ سرویس باشد. اگر نگران این هستید که ممکن است نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک داشته باشید، باما تماس بگیرید.

از خدمات ما می توان به تعمیر و نگهداری انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهایی چون: بنز، بی ام و دبلیو، تویوتا، هیوندا، پژو، رنو، مزدا، لکسوس، کیا، نیسان و همچنین خودروهای چینی اشاره کرد.

درباره گیربکس کار ایرانیان

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

مجموعه گیربکس کار ایرانیان با بیش از 15 سال تجربه در ارائه خدمت تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ، مفتخر است تا بهترین خدمات را بهش ما عزیزان ارائه نماید. تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک ، تعمیر و تنظیم ترانسفر باکس ، تعویض روغن گیربکس اتومات با دستگاه مخصوص و … آدرس : تهران – مرزداران – خیابان شهرک ژاندارمری – شماره تماس : 09128390325

تست و مشاوره رایگان

ما در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان به بررسی رایگان خودرو شما می پردازیم، همینطور آزمایش ها و مشاوره های رایگان را به شما ارائه میکنیم.

تعمیر گیربکس خودرو شما

در این مرحله بعداز تست و خطایابی های رایگان توسط متخصص گیربکس به رفع عیب یابی گیربکس خودرو شما خواهیم پرداخت و به بهترین شکل ممکن آن را تعمیر خواهیم کرد.

ارائه پشتیبانی و گارانتی 12ماهه

ارائه خدمات با کیفیت نیازمند یک ضامن معتبر می باشد که در گیربکس کار ایرانیان این خدمات پشتیبانی و گارانتی 12ماه ضامن مناسبی می باشد تا خیال شما را از خدمات ما آسوده کند.

تشخیص مشکلات گیربکس اتوماتیک

تعمیرات گیربکس خودرو دنده اتومات به دانش خاص و تجربه چندین ساله نیاز دارد که در گیربکس کار ایرانیان تعمیرات با تضمین و با کیفیت و هزینه مناسب صورت میگیرد.اگر فکر می کنید خودرو شما عیب یا صدایی عجیبی دارد و تقه ای را متوجه شده ای پیشنهاد می شود حتما از مشاوره رایگان ما استفاده نماید.

مطالب پیشنهادی

»» نشانی و علائم خرابی گیربکس اتوماتیک ««

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس