احساس لرزش در گیربکس

یکی از علامت هایی که نشانه خرابی یا ایجاد مشکل در گیربکس است، احساس لرزش در گیربکس می باشد که در این مقاله به این مشکل می پردازیم.

لرزش در گیربکس دستی

یکی از نشانه های رایج مشکل، شنیدن صدای سایش یا حس کردن آن هنگام تعویض دنده است. اگر کلاچ را تا آخر بگیرید و دنده را عوض کنید و باز هم صدای سایش بشنوید، ممکن است کلاچ فرسوده شده یا نیاز به رگلاژ داشته باشد. شاید هم یک یا چند تا از هماهنگ کننده های چرخ‌دنده فرسوده شده یا آسیب دیده‌اند. در کل عوامل زیادی وجود دارند که باعث سایش چرخ‌دنده ها به هم می‌شوند.

لززش در گیربکس اتومات

گیربکس اتوماتیک شما معمولاً هنگام تغییر از یک دنده به دنده دیگر، روان عمل می کند. در هنگام تعویض دنده اتومبیل، نباید به هیچ وجه احساس ضربه، لغزش یا لرزش کنید.

وقتی اتومبیل در تعویض دنده دچار مشکل می شود، این علائم ممکن است در ابتدا ناچیز و قابل چشم پوشی به نظر برسند. اما ، بهتر است در همین مرحله به آنها توجه کنید، چرا که احتمالاً به مرور زمان این نشانه ها بدتر می شود. اگر در زمان تغییر دنده اتومبیل در حال حاضر نیز این علائم ناخوشایند را تجربه می کنید، زمان آن رسیده است که به آن توجه کنید. به طور معمول هنگامی که گیربکس اتوماتیک باعث آسیب به چرخ دنده ها می شود، به تدریج این آسیب جدی تر می گردد.

لرزش در گیربکس


مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال تجربه در ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک مفتخر است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵09128390325

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس