تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران (مرزداران)

گیربکس خودرو، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین قطعات ماشین شما است که تغییر دنده و انتقال شتاب به چرخ‌ها را انجام می‌دهد. تعمیر این قطعه به دلیل حساسیت بالا، نیازمند مهارت و تخصص بالا در این زمینه است. در صورتی که تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا یا هر خودروی دیگر را به یک تعمیرکار غیرمتخصص بسپارید، ممکن است پس از مدتی مجددا گیربکس خودرو دچار خرابی شود. در این مقاله “تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران (مرزداران)” راه های ارتباطی از جمله(شماره تماس، آدرس تعمیرگاه) معرفی می کنیم.

تماس فوری
کلیک کنید

آدرس تعمیرگاه:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3 >گوگل مپ<

نقشه گیربکس کار ایرانیان در تهران
نقشه گیربکس کار ایرانیان در تهران

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

گروه گیربکس کار ایرانیان، تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است که خدمات تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک خودرو را ارائه می‌دهد. از جمله خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، می‌توان به تعمیر گیربکس لکسوس، تعمیر گیربکس مزدا، تعمیر گیربکس بنز و تعمیر گیربکس فراری اشاره کرد. در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک، تکنسین‌های ماهر و باتجربه آماده ارائه خدمات مختلف به مشتریان هستند. یک تعمیرکار ماهر باید علاوه بر مهارت و دانش کافی در زمینه باز و بسته کردن و تعویض قطعات گیربکس، بتواند به خوبی قطعه را عیب یابی کرده و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، ان را تعمیر کند.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

همان طور که در بالا گفته شد، گیربکس وظیفه انتقال شتاب تولید شده توسط موتور به چرخ‌ها را دارد و در صورت خرابی، امکان حرکت خودرو وجود نخواهد داشت. همچنین این قطعه از بخش‌ها و قطعات مختلفی تشکیل شده که وجود ایراد در هرکدام از آنها، می‌تواند بر عملکرد خودرو تاثیر بگذارد. بهترین کار در هنگام نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک، این است که آن را به یک تکنسین متخصص بسپارید تا به بهترین شکل، آن را تعمیر کند.

تکنسین‌های متخصص حاضر در گروه گیربکس کار ایرانیان، برای اینکه دانش خود را بروز نگه دارند، به صورت دوره‌ای در دوره‌های مختلف تعمیر گیربکس شرکت می‌کنند. شرکت در دوره‌های آموزشی به تعمیرکاران کمک می‌کند که با مدل‌های جدید و پیشرفته‌تر گیربکس آشنا شده و بتوانند به بهترین شکل مشکلات آنها را برطرف کنند.

ویژگی‌های تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک چیست؟

تعمیرگاه تخصصی گیربکسبرای اینکه بتوانید تعمیر گیربکس خودرو خود را به یک تعمیرگاه بسپارید، باید مطمئن شوید که آن را به افراد متخصص و باتجربه‌ای می‌سپارید. مواردی وجود دارد که باعث تمایز تعمیرگاه‌های تخصصی با دیگر همکاران می‌شود.

به عنوان مثال، اولین ویژگی یک تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و بروز است. تجهیزات جدید و پیشرفته می‌توانند کمک شایانی به تعمیرکار بکنند و علاوه بر کاهش زمان تعمیر، دقت انجام آن را نیز بالا می‌برند.

یکی دیگر از ویژگی‌های یک تعمیرگاه تخصصی، این است که کارکنان آن دارای دانش تخصصی و حداقل چند سال تجربه در زمینه تعمیر قطعات خودرو (خصوصا تعمیر گیربکس اتوماتیک) داشته باشند. همچنین این افراد باید اطلاعاتی بروز درباره انواع جدید گیربکس‌ها و نحوه تعمیر آنها داشته باشند. این کار تنها با شرکت در دوره‌های آموزشی در ایران یا کشورهای خارجی امکان پذیر است.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک، دیگر موردی است که باید به آن دقت کنید. حتی اگر بهترین و مقاوم‌ترین خودروی دنیا را هم داشته باشید، استفاده از قطعات نامرغوب و بی‌کیفیت می‌تواند به آن آسیب برساند. در نتیجه ممکن است گیربکس شما معیوب شود و مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای تعویض آن شوید. اما با خرید و استفاده از قطعات اورجینال، ممکن است هزینه بالاتری نسبت به قطعات متفرقه پرداخت کنید؛ اما از کارکرد و اصالت آن اطمینان خواهید داشت و خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

خدمات تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه تخصصی گیربکسدر ادامه قصد داریم برخی از خدمات تعمیر گیربکس ارائه شده در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار ایرانیان را برای شما شرح دهیم.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس هیوندای Hyundai

تعمیر گیربکس هیوندا

خودروهای هیوندای یکی از محبوب‌ترین برندهای خودرو در آسیا و حتی آمریکا هستند. این شرکت خودروسازی کره‌ای یکی از بزرگترین خودروسازان در جهان است که مدل‌های متنوع و پرشماری را عرضه می‌کند. در گیربکس کار ایرانیان، تعمیر گیربکس انواع خودروهای هیوندای انجام می‌شود. به عنوان مثال می‌توان به

  • تعمیر گیربکس هیوندای آزرا
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای النترا
  • تعمیر گیربکس هیوندای 20i / 20آی
  • و…

اشاره کرد.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوتا TOYOTA

تعمیر گیربکس تویوتا
تعمیر گیربکس تویوتا

خودروهای تویوتا توازن خوبی میان قیمت و کیفیت ایجاد کرده‌اند و سال‌هاست در زمینه تولید انواع خودروهای سدان (چهار در)، شاسی بلند و حتی پیکاپ (وانت) موفق ظاهر شده‌اند. این شرکت بزرگ ژاپنی محصولات محبوب زیادی را در جهان عرضه کرده است که از جمله آنها می‌توان به سری لندکروز، پرادو و هایلوکس اشاره کرد.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان به عنوان تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک، تعمیر انواع گیربکس خودروهای تویوتا را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد. از جمله خدمات تعمیر گیربکس تویوتا در این مرکز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • تعمیر گیربکس تویوتا کمری/ Camry
  • تعمیر گیربکس تویوتا هایلوکس/ Hilux
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور/ Rov4
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا پرادو/ Prado
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا لندکروز/ Land Cruiser
  • تعمیر گیربکس تویوتا جی‌اف کروز/GF Cross
  • و…

تعمیرگاه تخصصی گیربکس بنز BENZ

تعمیر گیربکس تویوتا
تعمیر گیربکس تویوتا

شرکت مرسدس بنز، یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان خودرو در تمام جهان است. این شرکت، قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان است که کارل بنز، آن را در اواخر قرن نوزدهم میلادی تاسیس نمود. محصولات سال‌های اخیر این کمپانی، همواره دارای ظاهری جذاب و قیمت بالا بوده‌اند. با توجه به نسبت دلار به تومان و قیمت این خودروها در ایران، بدیهی است که برای تعمیر آنها، باید به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

مرکز گیربکس کار ایرانیان به عنوان تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز در تهران، آماده ارائه خدمات خود به شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید با مراجعه به تهران، خیابان مرزداران، خیابان شهرک ژاندارمری از خدمات این مجموعه استفاده کنید. در مجموعه ما، خدمات تعمیر مدل‌های زیر ارائه می‌شود:

  • تعمیر گیربکس بنز اس 500/ S500
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز سی‌ال‌اس 350/ CLS350
  • تعمیر گیربکس بنز ای 350/ E350
  • و…

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بی ام و BMW

تعمیر گیربکس بی ام و
تعمیر گیربکس بی ام و

شرکت BMW که در کشورمان بیشتر با نام بی‌ام‌و شناخته می‌شود، یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و موتور سیکلت فعال است. خودروهای ساخته شده در این شرکت، معمولا دارای قیمت بالایی هستند و در دسته خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. استفاده از قطعات اصلی، یکی از مهمترین مواردی است که در تعمیر گیربکس اتوماتیک bmw باید رعایت شود؛ زیرا استفاده از قطعات غیراصلی و فیک، باعث آسیب به گیربکس می‌شود و ممکن است نیاز به تعویض گیربکس فابریک پیدا کنید.

در مرگز تعمیر گیربکس کار ایرانیان، خدمات تعمیر گیربکس انواع خودروهای بی‌ام‌و به شما عزیزان ارائه می‌شود.

  • تعمیر گیربکس ‌BMW ایکس 3/ X3
  • تعمیر گیربکس ‌BMW 730 ال‌آی/ 730Li
  • تعمیر گیربکس ‌BMW 740 ال‌آی/ 740Li
  • تعمیر گیربکس ‌BMW 528 آی/ 528i
  • تعمیر گیربکس ‌BMW ایکس 4/ X4
  • تعمیر گیربکس ‌BMW ایکس 6/ X6

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک کیا

تعمیر گیربکس کیا
تعمیر گیربکس کیا

شرکت کیا، یکی دیگر از شرکت‌های خودروسازی آسیایی است که محصولات مقرون به صرفه و نسبتا ارزان قیمت را تولید می‌کند. خودروهای کیا معمولا از گیربکس‌های 6 و 8 سرعته استفاده می‌کنند. این شرکت همواره سعی در استفاده از بروزترین و پیشرفته‌ترین قطعات و تکنولوژی‌ها را با کمترین هزینه ممکن در محصولات خود دارد. به همین دلیل است که ماشین‌های کیا، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای خارجی در ایران محسوب می‌شوند.

امام محصولات این شرکت نیز نیاز به تعمیر و برطرف کردن مشکلات دارند. تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا در تهران است. در صورتی که گیربکس ماشین کیا شما دچار مشل شده باشد، می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک ما، از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک Kia بهرمند شوید.

در لیست زیر، نام برخی از خودروهای کیا که تعمیر گیربکس آنها در مرکز گیربکس کار ایرانیان انجام می‌‌شود را مشاهده می‌کنید.

  • تعمیر گیربکس کیا موهاوی V8
  • تعمیر گیربکس کیا سراتو
  • تعمیر گیربکس کیا اپتیما
  • تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج QL/ Sportage QL
  • تعمیر گیربکس کیا کادنزا/ Cadenza
  • و…

گیربکس کار ایرانیان؛ بهترین تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. کادر مجرب و متخصص حاضر در تعمیرگاه، در تمامی ایام هفته (بجز جمعه) از ساعت 8 صبح تا 9 شب، میزبان شما همشهریان عزیز است.

تیم ما از تعمیرکارانی با تجربه و دانش بروز در زمینه تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک تشکیل شده که با استفاده از ابزارالات پیشرفته، سعی در ارائه خدمات به بهترین شکل هستند. تمامی کادر گیربکس کار ایرانیان دارای چندین سال تجربه تخصصی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای مختلف هستند. همچنین به صورت دوره‌ای برای ارتقا و آپدیت نگه داشتن دانش خود، در دوره‌های آموزشی در داخل یا خارج از کشور شرکت می‌کنند.

در صورتی که نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا، تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز، تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه، تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای، تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو و… دارید، می‌توانید به تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس ما واقع در تهران، مرزداران و خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید.