تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J4 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J4 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J4 با یکسال گارانتی

شرکت خودروسازی جک، یکی از برندهای محبوب و پرفروش خارجی جک جی4 (JAC J4) در بازار ایران است. این شرکت چینی همواره سعی در تولید خودروهایی با قیمت پایین و بازدهی بالا است؛ از همین جهت، فروش بالایی در سرتاسر جهان دارد. تعمیر گیربکس جک J4 یکی از خدماتی است که در تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان به شما ارائه می‌شود. در این مرکز می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک جک بهرمند شوید.

تعمیر گیربکس جک

تماس فوری

تعمیرگاه تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک (گیربکس کار ایرانیان)

چرا گیربکس کار ایرانیان را انتخاب کنید؟

  • 1
    ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه

  • 2
    مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر

  • 3
    ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس

  • 4
    برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان

  • 5
    استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

  • 6
    گارانتی در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان مفتخر است که برای اولین بار در ایران به صورت تخصصی
در زمینه ریورت انواع توربین های گیربکس اتوماتیک فعالیت می کند.

تعمیر و بازسازی انواع توربین های گیربکس های اتوماتیک با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مدرن طبق استانداردهای شرکت تولید کننده در بسته بندی های مختلف عرضه می نماید.
از خدمات ما می توان به تعمیر و نگهداری انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهایی چون: بنز، بی ام و دبلیو، تویوتا، هیوندا، پژو، رنو، مزدا، لکسوس، کیا، نیسان و همچنین خودروهای چینی اشاره کرد.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J4

محصولات ارزان قیمت جک از دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، جک J4 که پرفروش‌ترین خودروی جک در ایران است، در دو نسخه دنده دستی و نسخه اتوماتیک به فروش می‌رسد. به این صورت، هر شخص می‌تواند از بین این دو، خودروی متناسب با شرایط خود در رانندگی را انتخاب کند.

به صورت کلی، ماشین‌های جک از دو نوع گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کنند. در برخی از مدل‌ها، این شرکت تصمیم به استفاده از گیربکس‌های CVT و در برخی دیگر از مدل‌ها، گیربکس DCT گرفته است. به صورت کلی، در صورتی که به خودرو و گیربکس فشار زیادی وارد شود، نتیجه‌ای جز خرابی نخواهد داشت. از این رو، همیشه توصیه می‌شود برای جلوگیری از خرابی و نیاز به تعمیر گیربکس جک، در بازه‌های مشخص گیربکس خودرو را بررسی کنید. به این ترتیب، در صورتی که مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد، به سرعت برطرف خواهد شد.

سرویس گیربکس JAC J4

سرویس گیربکس موجب بهبود عملکرد آن شده و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. در تعمیرگاه‌های تخصصی سرویس جزئی و کلی گیربکس به شما ارائه می‌شود. در سرویس جزئی، تنها گیربکس و قطعات داخلی بررسی شده و در صورت نیاز، قطعه‌ای درون آن تعویض یا تعمیر می‌شود. در سرویس کلی، علاوه بر بررسی دقیق گیربکس، روغن گیربکس نیز تعویض شده و با روغن نو و باکیفیت تعویض می‌شود. به این صورت، با یک تیر سه نشان زده‌اید. هم روغن گیربکس تعویض شده؛ هم گیربکس بررسی و قطعات معیوب تعمیر شده‌اند و هم از وقوع مشکلاتی که شما را مجبور به تعمیر گیربکس جک می‌کنند، جلوگیری به عمل آمده است.

علت‌های رایج خرابی گیربکس جک جی4

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس جک J4 وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس JAC J4 می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی جک کی ام سی تی 8 خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس JAC J4 خواهید شد.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J4 با یکسال گارانتی

نشانه‌های خرابی گیربکس جک J4 چیست؟

موارد متعددی ممکن است به خراب شدن جعبه دنده خودرو شما منجر شود که هرکدام علائم مختص به خود را دارند. حتی زمانی که به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید، تعمیرکار موارد مختلفی را چک می‌کند تا متوجه نوع و علت خرابی گیربکس شود. در ادامه، برخی از علائم خرابی گیربکس را آورده‌ایم.

روشن شدن چراغ چک خودرو

در صورتی که متوجه روشن شدن چراغ چک خودروی خود شدید، بهتر است در ابتدا به دقت به صداهای غیرعادی خودرو گوش دهید. این چراغ به دلایل مختلفی روشن می‌شود و صرفا مختص به گیربکس نیست. در صورتی که روشن شدن چراغ جک با بد جا رفتن دنده همراه باشد، باید به سرعت خودروتان را به یک تعمیرگاه تخصصی برسانید؛ زیرا در صورت اسیب دیدگی گیربکس و عدم توجه به آن، ممکن است به موتور و دیگر قطعات نیز آسیب برسد.

نشت مایع واسکازین از خودرو

یکی دیگر از اتفاقاتی که در صورت نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J4 رخ می‌دهد، نشت مایعی قرمزرنگ به نام واسکازین است. این مایع که با نام روغن گیربکس نیز شناخته می‌شود، یکی از بخش‌های حیاتی گیربکس است. در صورتی که متوجه نشت روغن از خودرو شدید، بهتر است در ابتدا یک مقوا را برای چند ساعت زیر خودرو قرار دهید. پس از چند ساعت، مقوا را بیرون آورده و چک کنید. در صورتی که خودرو نشت روغن داشته باشد، باید لکه روغن روی مقوا وجود داشته باشد.

علت این مشکل ممکن است به دلیل خرابی واشرهای گیربکس باشد. همچنین موارد دیگری مثل آسیب دیدگی چرخ دنده‌های گیربکس، پایین آمدن سطح روغن گیربکس و همچنین خرابی کاسه نمد نیز به نشت واسکازین از خودرو منجر می‌شوند. در صورت مشاهده لکه قرمز، به سرعت خودرو را به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس برسانید.

تاخیر در تعویض دنده

اصولا گیربکس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در سریعترین زمان ممکن، عمل تعویض دنده را انجام دهند. در مواردی، اگر احساس کردید که تعویض دنده با تاخیر مواجه شده، باید به سرعت خودرو را به یک کارشناس نشان دهید. نشت روغن گیربکس، نفوذ آب یا حتی نگهداری نادرست از این قطعه، منجر به ایجاد این مشکل می‌شود. در صورتی که به این مشکل بی‌توجه باشید، ممکن است دیگر تعمیر گیربکس JAC J4 جوابگوی شما نباشد و نیاز به تعویض این قطعه پیدا کنید.

صدای ماشین در وضعیت خلاص

یکی دیگر از علائم ایجاد مشکل در گیربکس، این است که خودرو در حالت خلاص یا آزاد صداهایی از خود تولید کند. در موارد زیادی، این مشکل به دلیل ایراد در کارکرد گیربکس ایجاد می‌شود و ممکن است تنها با تعویض روغن گیربکس برطرف می‌شود. اما در صورتی که روغن را عوض کردید و این مشکل همچنان نیز وجود داشت، باید آن را نزد یک مکانیک ببرید تا بعد از عیب یابی و تشخیص علت آن، فرآیند تعمیر گیربکس کی ام سی تی 8 را آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس