تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو لتیتیود

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو لتیتیود

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو لتیتیود

خودروهای برند رنو، از جمله خودروهای اقتصادی و خوش قیمت این برند فرانسوی هستند. کمپانی رنو (Renault)، همواره سعی در استفاده از بهترین و بروزترین قطعات در محصولات خود داشته که همین امر، ارزش خرید خودروهای رنو را بالا برده است. در بسیاری از خودروهای این شرکت، از گیربکس‌های 6 سرعته و در مدل‌های جدیدتر نیز از گیربکس‌های 8 سرعته استفاده می‌شود. تعمیر این نوع گیربکس‌ها باید با توجه به مدل خودرو و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. ما در اینجا “تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو لتیتیود” آدرس تعمیرگاه تخصصی گیربکس های اتوماتیک را معرفی می کنیم همراه با شماره تماس.

تعمیر گیربکس رنو

تماس فوری

تعویض روغن گیربکس رنو لتیتیود

تاثیر تعویض به موقع روغن گیربکس را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت. روغن گیربکس یا واسکازین، وظایف مختلفی درون خودرو برعهده دارد و باید به صورت دوره‌ای آن را تعویض کنید. روغن واسکازین تازه دارای رنگ متمایل به قرمز بوده و شفاف است؛ در صورتی که روغن کهنه دارای رنگ مات است و معمولا رنگ تیره‌ای دارد. روغن گیربکس اتوماتیک دارای فوایدی نظیر:

  • روان کنندگی و کمک به حرکت بهتر چرخ دنده‌های درون گیربکس
  • کاهش دمای گیربکس
  • جلوگیری از ساییدگی و خوردگی قطعات
  • کاهش فشار به موتور خودرو
  • و…

است. همچنین این مایع باید به صورت دوره‌ای تعویض شود تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد. در صورت عدم تعویض روغن گیربکس، به زودی باید هزینه زیادی را برای تعمیر گیربکس رنو لتیتیود بپردازید.

روغن گیربکس اتوماتیک رنو لتیتیود باید به طور متوسط هر 4 سال یکبار تعویض شود؛ البته شرکت رنو پیشنهاد داده که پس از طی مسافت 50000 تا 80000 کیلومتری، روغن گیربکس را تعویض کنید. بنابراین اگر مسافت زیادی با خودروی خود طی نمی‌کنید، می‌توانید تا 4 سال بدون تعویض روغن گیربکس از خودرو استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است بعد از حدود 50000 کیلومتر، روغن گیربکس را تعویض کنید.

تعمیر گیربکس رنو لتیتیود در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو لتیتیود

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس رنو خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

به دلیل حساسیت بالای گیربکس خودرو، بهتر است آن را برای تعمیر به تعمیرگاه‌های تخصصی ببرید. تیم گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. در صورت نیاز به خدمات ما نظیر تعمیر گیربکس رنو لتیتیود، تعمیر گیربکس هیوندا یا دیگر خودروها، می‌توانید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید. تکنسین‌های ما، تخصص بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک دارند و به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی جدید در این زمینه، همواره دانش خود را بروز نگه می‌دارند.

جهت مشاوره و تعیین وقت برای تعمیر خودروی خود لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

09128390325

سوالات متداول

علت گیر کردن دنده در حالت پارک چیست ؟

گیر کردن دنده در حالت پارک موارد زیر را شامل می‌شود. نبود برق در سیستم پارک یا خالی بود باطری خودرو – خرابی استاپ زیر پدال ترمز – شکستن اهرم تعویض دنده از داخل گیربکس و یا خرابی در سلکتور

لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟

لرزش خودرو علت های زیر را شامل می‌شود: خرابی در دسته موتور – بکسباد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ‌ها – خرابی پلوس

آیا گیربکس‌های اتوماتیک هم نیاز به تعویض روغن دارند ؟

بلی. در خودرو‌های نظیر تویوتا پریوس، 75 هزار کیلومتر و در خودروهای نظیر هیوندای سوناتا، همان 45 هزار کیلومتر تعویض روغن انجام می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس