تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SL

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SL

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SL

ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای مرسدس بنز (SL350,SL500) ارائه میدهیم.  در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان که بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی و فروش قطعات گیربکس خودروهای مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم. (تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SL)

تعمیر گیربکس بنز

تماس فوری

با توجه به دقت و کیفیت ساخت ماشین مرسدس بنز، تعمیر گیربکس آن نیازمند استاد کارانی است که علاوه بر مهارت بالا، از این خودروها و تکنولوژی‌های به کار رفته در مرسدس بنز شناخت کامل و کافی داشته باشند. به خاطر همین سپردن کار به افراد نابلد خساراتی جبران ناپذیر را در بر خواهد داشت.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

تعمیر گیربکس مرسدس بنز در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس مرسدس بنز خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گیربکس خودرو  مرسدس بنز SL شما خراب شود. بعضی اوقات، استفاده مداوم و بدون سرویس کردن چند ماه یکبار در طول سال ها باعث بروز مشکلاتی می شود و یا یک تصادف یا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشکل در گیربکس این اتومبیل می شود اگر به هر دلیلی، گیربکس اتومبیل هیوندای شما دچار مشکل، خرابی و … شد می توانید بدون هیچ نگرانی اتومبیل خود را در اختیار تیم حرفه ای گیربکس کار سپرده و بستگی به میزان آسیب وارد شده، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SL

تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز SL

تاثیر تعویض به موقع روغن گیربکس را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت. روغن گیربکس یا واسکازین، وظایف مختلفی درون خودرو برعهده دارد و باید به صورت دوره‌ای آن را تعویض کنید. روغن واسکازین تازه دارای رنگ متمایل به قرمز بوده و شفاف است؛ در صورتی که روغن کهنه دارای رنگ مات است و معمولا رنگ تیره‌ای دارد. روغن گیربکس اتوماتیک دارای فوایدی نظیر:

  • روان کنندگی و کمک به حرکت بهتر چرخ دنده‌های درون گیربکس
  • کاهش دمای گیربکس
  • جلوگیری از ساییدگی و خوردگی قطعات
  • کاهش فشار به موتور خودرو
  • و…

است. همچنین این مایع باید به صورت دوره‌ای تعویض شود تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد. در صورت عدم تعویض روغن گیربکس، به زودی باید هزینه زیادی را برای تعمیر گیربکس مرسدس بنز بپردازید.

روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SL باید به طور متوسط هر 4 سال یکبار تعویض شود؛ البته شرکت بنز پیشنهاد داده که پس از طی مسافت 50000 تا 80000 کیلومتری، روغن گیربکس را تعویض کنید. بنابراین اگر مسافت زیادی با خودروی خود طی نمی‌کنید، می‌توانید تا 4 سال بدون تعویض روغن گیربکس از خودرو استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است بعد از حدود 50000 کیلومتر، روغن گیربکس را تعویض کنید.

علت‌های رایج خرابی گیربکس بنز SL

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس بنز وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس بنز SLمی‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی مرسدس بنز خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس بنز SL خواهید شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس