تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK

ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای مرسدس بنز (SLK 350 , SLK 200) ارائه میدهیم.  در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان که بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی و فروش قطعات گیربکس خودروهای مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم.

تعمیر گیربکس بنز

تماس فوری

آیا مطمئن نیستید که گیربکس اتوماتیک شما خراب شده است یا نیازمند تعمیر می باشد؟ شما می توانید همین حالا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید و از مشاورات رایگان ما نهایت استفاده را بهرمند شوید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

تعمیر گیربکس مرسدس بنز SLK در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس مرسدس بنز خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

به دلیل حساسیت بالای گیربکس خودرو، بهتر است آن را برای تعمیر به تعمیرگاه‌های تخصصی ببرید. تیم گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. در صورت نیاز به خدمات ما نظیر تعمیر گیربکس بنز، تعمیر گیربکس هیوندا یا دیگر خودروها، می‌توانید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید. تکنسین‌های ما، تخصص بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک دارند و به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی جدید در این زمینه، همواره دانش خود را بروز نگه می‌دارند.

گیربکس مرسدس بنز SLK

خدمات گیربکس مرسدس بنز SLK ارائه شده توسط گیربکس کار ایرانیان:

  • تعمیر گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس
  • فلاش انتقال
  • ترمیم انتقال
  • تعویض سیال انتقال
  • خدمات انتقال کامل مرسدس بنز SLK شامل تعویض مایع، واشر، تعویض فیلتر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر قطعات است.

در گیربکس کار ایرانیان، تکنسین های ما در تعمیر گیربکس مرسدس بنز SLK تخصص دارند و دارای گواهی معتبر هستند. بررسی های آنلاین بخش خدمات ما را بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران نفر از مالکان مرسدس بنز SLK ما را برای تعمیر خودرو سریع، مقرون به صرفه و قابل اعتماد انتخاب می کنند.

فلاش گیربکس مرسدس بنز SLK

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است که دلیل آن هزینه زمانی است که سرویس طول می کشد و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قطعات جایگزین گیربکس شما خارج می کند. فلاش گیربکس SLK مرسدس بنز نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و شستشوی کامل سیستم استفاده می کند.

چگونه متوجه می شوید که آیا به تعویض سیال گیربکس یا فلاش گیربکس نیاز دارید؟

شستشوی انتقال تنها زمانی اساسی است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال فوق‌العاده تاریک باشد یا حاوی رسوبات واگرا باشد، به جای تعویض مایع، از یک شستشوی کامل سیستم دفاع می‌کنیم. اگر می‌خواهید یکی از تکنسین‌های مجرب مرسدس بنز SLK ما را بررسی کند، سرویس گیربکس خود را به صورت آنلاین رزرو کنید یا با گیربکس کار ایرانیان با شماره 09128390325 تماس بگیرید.

فیلتر گیربکس مرسدس بنز SLK

تعویض فیلتر گیربکس مرسدس بنز SLK به اندازه فیلترهای اضافه شده در خودرو مفید نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده ها را جذب می کند. مرسدس بنز SLK شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس مرسدس بنز SLK شما باید در هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، شجاعانه راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید. اگر مایلید که ما خدمات انتقال شما را انجام دهیم، ما معمولاً کوپن‌های خدمات انتقال را به صورت ماهیانه تبلیغ می‌کنیم، از حق بیمه فیلتر گرفته تا خدمات ویژه مایعات.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK

روغن گیربکس مرسدس بنز SLK

تعویض روغن گیربکس معمولاً نصف قیمت شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن به مقدار کمی مایع و زمان کمتر نیاز دارد. تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز SLK  برای سالم و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار موثر است. اگر به طور معمول مایعات خود را حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید مرسدس بنز SLK شما لغزش گیربکس دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید. در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، ما ترکیبی از مایعات ویژه گیربکس را ارائه می دهیم . همچنین می توانید سرویس انتقال را به صورت آنلاین نوبت رزرو کنیدو حتی بیشتر ذخیره کنید. اگر برای تحقیق در مورد سطح مایعات، قیمت گذاری، یا انتخاب یک مرکز خدمات به کمک نیاز دارید، با ما با شماره 09128390325 تماس بگیرید و یکی از مشاوران خدمات ما با کمال میل کمک خواهد کرد.

تعویض گیربکس مرسدس بنز SLK

گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. انتخاب مجدد یا جایگزینی یک انتقال نفوذی می تواند فوق العاده سخت باشد. اغلب، عامل انتخاب، تعیین این است که کدام مؤلفه‌ها نفوذی یا خراب هستند. در طی بازسازی،تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، گیربکس مرسدس بنز SLK شما را به طور کامل جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و عیب یابی می کند. این امر مستلزم دانش گسترده نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن این است که کدام قطعات سازگار هستند. تکنسین های کارشناسی ارشد مرسدس بنز ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را سریع و موثر انجام دهند.

مطلب پیشنهادی: خرید قطعات گیربکس مرسدس بنز

مشکلات گیربکس مرسدس بنز SLK

  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای عجیب و غریب یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌هایتان درگیر می‌شوند، گیربکس شما به روان‌کننده بیشتری نیاز دارد یا چیزی ناسالم‌تر ممکن است مقصر باشد.
  • اگر چراغ هشدار گیربکس مرسدس بنز SLK شما روشن باشد، یک علامت واضح است.
  • نشت مایع گیربکس واضح ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. فوق‌العاده است، اما نشت می‌تواند به این معنی باشد که شیلنگ گیربکس شما مشکل دارد.
  • بوهای عجیب و غریب نشان می دهد که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • یکی از مشخص ترین نشانه ها زمانی است که گیربکس شما دنده ها را تعویض می کند اما نتیجه آن تعویض ها با تاخیر انجام می شود.

اگر تجربه کردید یا فکر می کنید که ممکن است هر یک از این مشکلات را تجربه کنید، در همین لحظه تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید و ما شما را در مراحل گام به گام بررسی سطح مایعات شما راهنمایی می کنیم یا می توانید مرسدس بنز SLK خود را بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس