تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس 12 ماه گارانتی

پژو پارس دنده اتومات یکی از خودروهای پر طرفدار بین جوانان می باشد که مهم ترین اجزای این خودرو جعبه دنده یا همان گیربکس اتوماتیک می باشد که نحوه نگهداری و سرویس دوره ای از اهمیت بسیاری برخوردار است… اگر بصورت منظم از گیربکس مراقبت نکنید و آن را سرویس نکنید منجرب به خرابی آن می شود و می تواند هزینه بسیار بالایی را روی دوش شما بیندازد! در ادامه این مطلب”تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس 12 ماه گارانتی” همراه ما باشید.

مطلب پیشنهادی:شماره تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 09128390325

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

گیربکس کار ایرانیان یکی از تعمیرگاه های معتبر و با تجربه در تعمیرات قطعات گیربکس اتوماتیک می باشد.

در این مجموعه تعمیراتی سعی کردیم همیشه در کار خود از بهترین لوازم برای گیربکس های اتوماتیک استفاده کنیم تا مشتریان ما همیشه از کار ما راضی بمانند و معرف ما به دیگران باشند، همیشه خط مش ما الویت در نظافت و رعایت اصول تعمیراتی صحیح بوده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

شماره تعمیرکار حرفه ای و با تجربه

مجموعه گیربکس کار با نام ثبت شده مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرنیان در زمینه ارائه تعمیرات و نگهداری گیربکس های اتوماتیک فعالیت دارد. این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس موشیخ و بسیاری از متخصصین مجرب را دارا بوده و مفتخر به ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. بهترین تعمیرکارهای متخصص گیربکس اتوماتیک در مجموعه متخصصی گیربکس کار ایرانیان گِرد هم آمده اند تا مشکلات گیربکس خودرو شما را در کمترین زمان و بهترین شکل ممکن برطرف نمایند.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

اطلاعات گیربکس اتومات پژو پارس

اطلاعات گیربکس اتومات پژو پارس

ایران خودرو در سالهای درسال های اخیر روی برخی از مدلهای پژو پارس ELX، گیربکس های اتومات تعبیه کرد و وارد بازار نمود. اما در سال 1390 پژو پارس اتوماتیک را در بازار عرضه کرد. این خودرو در سال 1392 تولیدش متوقف شد و درسال 1396 دوباره در خط تولید ایران خودرو ورود پیدا کرد.

به گفته بعضی از منابع معتبر گیربکس اتوماتیک پژو پارس توسط شرکت ZF آلمان تامین می شود، با این حال تا کنون هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است، براخی تحقیقات مبنی بر این است که تعدادی انگشت شمار پژو پارس اتومات بطور سفارشی و به درخواست مشتری با گیربکس ZFآلمان وارد ایران می شود و بر روی آن تعبیه شده است.

گیربکس این خوردو می تواند 105 اسب بخار قدر در 5800 دور در دقیقه و 142 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را تولید کند، و به واسطه گیربکس اتومات به چرخ های جلو این نیرو ها انتقال می یابد

پژو ها در انواع مختلف تولید شده اند که تفاوت چندانی با یک دیگر نداشته و فقط در برخی موارد مانند چراغ ها و کابین کمی متفاوت باشد. با این حال از سال 1393 پژو پارس ها با داشبوردی جدید ارائه داده شدند. که به داشبورد سوناتایی نیز شناخته می شود.

این گیربکس ها پیشرانه ای دارند که می تواند 105 اسب بخار قدرت در 5800 دور در دقيقه و 142 نيوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقيقه را تولید کند. و به واسطه ی گیربکس اتومات به چرخ های جلو، این نیرو ها را انتقال می دهد.

دلایل خرابی گیربکس اتومات

4 دلیل اصلی برای خرابی انتقال
  • مایع انتقال کم …
  • گرفتگی فیلتر انتقال …
  • مشکلات مبدل گشتاور …
  • مشکلات شیر ​​برقی …
  • چراغ هشدار گیربکس یا چراغ موتور را بررسی کنید. …
  • بوی سوزش …
  • نشتی مایع انتقال …
  • چرخ دنده های لغزنده.

مطلب پیشنهادی: نشانی و علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیرات گیربکس

هزینه تعمیرات گیربکس اتومات بسته به نوع خرابی قطعات گیربکس دارد و نمی توان هزینه دقیق آن را بدون بررسی گیربکس اعلام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس