تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی نیاز به دقت زیاد و دانش ویژه کارگاه خودرو دارد. بنابراین در صورت بروز نقص یا خرابی در گیربکس اتوماتیک، خودرو فقط باید در اختیار تعمیرکار متخصص قرار گیرد. در گیربکس کار ایرانیان تعمیرات گیربکس اتوماتیک بصورت تخصصی انجام میگیرد.

خودروهای چینی سال‌هاست که در بازار خودروی ایران حاضر هستند و مدل‌های متنوعی را نیز برای فروش، عرضه کرده‌اند. برندهای سرشناس چینی زیادی وجود دارند که هرکدام تعدادی از محصولات خود را برای بازار ایران بهینه کرده‌اند و به واسطه برخی از شرکت‌های خودروسازی داخلی، انها را درون ایران عرضه می‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به خودروهای چری، MVM، لیفان، آریزو، برلیانس و… اشاره کرد.

تعمیر گیربکس CVT خودرو های چینی

معمولا خودروهای چینی نسبت به خودروهای آلمانی یا آمریکایی، دارای قیمت پایین‌تری هستند و همین موضوع، انها را تبدیل به خودروهایی با ارزش خرید بالا کرده است. در بسیاری از این خودروها برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی از گیربکس‌های CVT استفاده می‌شود. این نوع گیربکس برخلاف انواع دیگر گیربکس‌های اتوماتیک، از دو عدد پولی (قرقره) و یک تسمه فولادی استفاده می‌کند.

به دلیل عدم استفاده از چرخ دنده‌های مختلف برای تعیین دنده،

می‌توان گفت که خودروهایی که از گیربکس CVT استفاده می‌کنند،  دارای بی‌نهایت ضریب دنده هستند.

لازم به ذکر است این نوع گیربکس به دلیل وزن پایین و ساخت ارزان، در برخی از خودروهای مسابقه‌ای نیز مورداستفاده قرار گرفته است. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر و تقویت گیربکس ماشین‌های مسابقه دارید، می‌توانید از خدمات گیربکس کار ایرانیان استفاده کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس AMT خودرو های چینی

یکی دیگر از متداول‌ترین انواع گیربکس که در خودروهای چینی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد، گیربکس AMT است.

این نوع گیربکس بیشتر در خودروهای اقتصادی مورداستفاده قرار می‌گیرد و مانند هر نوع گیربکس دیگر، مزایا و معایبی دارد. گیربکس‌های AMT را می‌توان پراستفاده‌ترین نوع گیربکس در خودروهای چینی دانست.

این نوع گیربکس دارای مزایایی همچون: وزن پایین هزینه پایین تعمیرات مصرف سوخت کم است.

در عوض، دو ایراد اساسی گریبان‌گیر گیربکس‌های AMT است.

اولین مورد، سرعت عمل پایین این نوع گیربکس است؛ این یعنی زمانی که تعویض دنده را انجام می‌دهید، این کار با اندکی تاخیر انجام می‌شود.

دومین مورد از معایب این نوع گیربکس، نرم نبودن تعویض دنده است که برای رانندگانی که مدت زیادی در حال رانندگی هستند، ممکن است اذیت کننده باشد.

علائم نقص گیربکس اتوماتیک چینی

از آنجایی که گیربکس اتوماتیک چینی به آرامی اما به طور پیوسته فرسوده می شود، ممکن است در دراز مدت آسیب ببیند. این علائم به شما کمک می کند تا مشکل را زود تشخیص دهید و از آسیب های بعدی جلوگیری کنید.

علائم آسیب احتمالی به گیربکس اتوماتیک:

  • گیربکس اتوماتیک چینی هنگام تعویض دنده لیز می خورد
  • گیربکس اتوماتیک چینی دیگر هیچ نیروی محرکه ای ندارد
  • تاخیر در شروع
  • روغن هیدرولیک سیاه است و بوی سوختگی می دهد
  • صداهای محفظه موتور (صدای سنگ زنی، ترک خوردن یا ساییدن)

مشاوره قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک

در صورت بروز نقص، تعمیرکار به گیربکس اتوماتیک نگاه می کند و در ابتدا مشاوره تخصصی ارائه می دهد. تصمیم این است که آیا گیربکس اتوماتیک معیوب را به طور کامل حذف کنید و آن را با یک گیربکس جایگزین (قطعه جدید یا قطعه جایگزین) جایگزین کنید. مورد به مورد تعمیر و نگهداری دنده با قطعات یدکی مناسب کافی است. این نیز به طور قابل توجهی ارزان تر از نصب مجدد کامل گیربکس است. با یک تعمیرگاه خودرو با تجربه در گیربکس اتوماتیک، می توانید مطمئن باشید که قطعات یدکی مناسب به سرعت تهیه و نصب می شود. همین حالا جهت مشاوره با شماره 09128390325 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی با 12 ماه گارانتی

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

اغلب افراد مطمئن نیستند که آیا تعمیر اجزای جداگانه گیربکس اتوماتیک کافی است یا اینکه آیا یک تعمیر اساسی کلی توصیه می شود. بنابراین می توانید از گزینه تماس استفاده کنید. شما به راحتی می توانید با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان در زمینه گیربکس اتوماتیک تخصص دارد، تماس بگیرید. گیربکس کار ایرانیان خوشحال خواهد شد که به عنوان بخشی از مشاوره به شما بگوید کدام معیار برای ماشین شما مناسب تر است. زیرا این فقط به سبک رانندگی و مسافت پیموده شده ماشین شما بستگی دارد. به خصوص در مورد گیربکس های اتوماتیک چینی.

خدمات با قیمت منصفانه در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

مهم نیست که تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی باشد -با ما از مزایای زیر برخوردار می شوید:

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو چینی شما در اسروع وقت و تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  • ارائه مشاوره رایگان جهت اطمینان از خرابی گیربکس اتوماتیک چینی
  • در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص در گیربکس های اتوماتیک چینی
  • خدمات برای تمامی مدل های خودرو های چینی
  • بالاترین استانداردهای کیفیت در خدمات و قطعات خودرو چینی
  • قیمت شفاف و منصفانه
  • ارائه تمامی خدمات بصورت گارانتی

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس