تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا

تعمیر گیربکس کیا کادنزا

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا

گیربکس شما نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند تا بتوانید با سرعت دلخواه رانندگی کنید. از آنجایی که گیربکس باید مقدار دقیق قدرت را برای میزان سرعت مورد نظر شما ترجمه کند، یک مشکل انتقال کوچک می تواند ضربه بزرگی به عملکرد کیا کادنزا شما وارد کند. این یک نوع مشکل ماشین است که تشخیص آن سخت نیست. مشکلات گیربکس کیا کادنزا می تواند خود را به صورت تاخیر در تعویض دنده، ساییدگی هنگام شتاب گیری، تکان دادن خودرو با هر سرعتی، یا صدای سوت یا بوی سوختن از زیر کاپوت نشان دهد. در این مطلب “تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا” شماره تماس و آدرس تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک را درج می کنیم.

تعمیر گیربکس کیا

تماس فوری

گیربکس کیا کادنزا

خدمات انتقال کیا کادنزا توسط تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان:

  • فلاش انتقال
  • تعمیر گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس
  • ترمیم انتقال
  • تعویض سیال انتقال
  • سرویس انتقال کامل کیا Cadenza شامل شستشو، تعویض مایع، واشر، تعویض فیلتر، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر قطعات است.

در گیربکس کار ایرانیان، مکانیک های ماهر ما در تعمیر گیربکس کیا کادنزا تخصص دارند و دارای گواهی نامه معتبر هستند.

تعمیر گیربکس کیا کادنزا

خرابی قطعات در خودورهای گران قیمت و لوکس نیز دیده می‌شود و موردی کاملا طبیعی است. قطعات خودروها به مرور زمان به دلایل مختلفی همچون استهلاک، آسیب دیدگی، فرسودگی یا حتی عدم سرویس به موقع، دچار ایراد و خرابی می‌شوند. برخی از این قطعات، امکان تعمیر را ندارند؛ اما برخی دیگر را می‌توان برای تعمیر به دست تعمیرکاران متخصص سپرد.

باز کردن و خارج کردن گیربکس اتوماتیک از خودرو، کار حساس و بسیار ظریفی است و در صورتی که شخص غیرماهر اقدام به این کار کند، ممکن است خرابی گیربکس افزایش پیدا کند. به همین علت، همیشه پیشنهاد می‌شود که فکر تعمیر گیربکس کیا و حتی باز کردن آن را از سرتان بیرون کنید. در صورتی که طی این کار آسیب دیگری به گیربکس برسد، هزینه تعمیر آن به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

تعمیر گیربکس کیا کادنزا در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتومات کیا، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس کیا خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

علت‌های رایج خرابی گیربکس کادنزا

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس کیا وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس کیا می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی کیا خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس کیا خواهید شد.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

 

تعمیر گیربکس کیا کادنزا

یادتون باشه تعمیر گیربکس رو به هیچ تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانی با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

چه زمانی روغن گیربکس را تعویض کنیم؟

برای زمان تعویض روغن گیربکس گیربکس های دستی معمولاً هر 30000 تا 50000 مایل (48000 تا 80000 کیلومتر) نیاز به تعویض روغن گیربکس دارند . گیربکس های اتوماتیک معمولاً فواصل تعویض روغن دنده بین 60000 تا 100000 مایل (96000 تا 160000 کیلومتر) دارند. بهتر است فیلتر روغن گیربکس خود را همزمان با روغن تعویض کنید.

ادامه مطلب »زمان تعویض روغن گیربکس«

آیا گیربکس اتوماتیک ارزش تعمیر دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

هزینه های تعمیر گیربکس چگونه تعیین می شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس