تعمیر گیربکس بنز E270 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز E270 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز E270 با یکسال گارانتی

ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای مرسدس بنز e270 شما تولید می کنیم.در شرکت ما که بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران است، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، بازسازی، قطعات یدکی و فروش خودروهای مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم.

تماس فوری
کلیک کنید

اشکالات گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز E270

واضح ترین مشکل در گیربکس های E270 ساخت مرسدس، مشکل تعویض دنده اتوماتیک است.مخصوصاً وقتی صحبت از R و D و در هنگام تعویض دنده 1-2 می شود، یکی از ناراحت کننده ترین عیب های گیربکس است.

مبدل‌های گشتاور گیربکس‌های e270 بسیار حساس هستند و در شاسی به خصوص در سرعت‌های 80 تا 90 کیلومتر می‌لرزند.یکی دیگر از علائم خرابی مبدل گشتاور، حرکت سرعت سنج در سرعت ثابت است.

علاوه بر این، افت فشار گیربکس اتوماتیک در کیلومترهای بالا باعث می‌شود خودرو در حالت بی‌کار (Rev.

خراب شدن برد گیربکس یکی دیگر از نقص های گیربکس بنز e270 است.در کارت خراب، جریان‌های الکترونیکی با یکدیگر مخلوط می‌شوند و تعویض دنده درست انجام نمی‌شود. کاربران این شکایت را به عنوان تعویض دنده دیگر به جای دنده مورد نظر و مخلوط کردن دنده ها توصیف می کنند.

تعمیر گیربکس بنز e270

دیگر مشکلات گیربکس بنز e270

شناخته شده ترین نقص در گیربکس های e270 خراب شدن سنسورهای سرعت در برد الکترونیکی گیربکس است. هنگام اتصال به رایانه، ممکن است یک یا چند کد خطای زیر را مشاهده کنید:

P0717 – سیگنال از سنسور توربین Y3/8n1

P0718 – واحد معیوب Y3/8n1

P2767 – سیگنال از سنسور توربین Y3/8n2

P2768 – واحد معیوب Y3/8n2

یکی دیگر از مشکلات شناخته شده گیربکس های e270 ناوبری سرعت سنج است. با تعمیر مبدل گشتاور می توان این مشکل را برطرف کرد.

گارانتی تعمیر گیربکس E270

کلیه گیربکس های اتوماتیک مرسدس که توسط مجموعه متخصصی گیربکس کار ایرانیان تعمیر می شوند، برای اطمینان بیتشر گیربکس را در آزمایش دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط روی خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شوند. به این ترتیب تعمیر گیربکس اتوماتیک تضمینی انجام می شود.

تعویض مایع گیربکس مرسدس E270

تعویض روغن گیربکس مرسدس E270 با دستگاه های تمام اتوماتیک در تعمیرگاه ما انجام می شود. برای قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس E270 می توانید با ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی:خرید قطعات گیربکس مرسدس بنز 09128390325

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس