تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

اگر با نقص گیربکس اتوماتیک مرسدس S350 مواجه هستید، به سایت مناسبی مراجعه کرده اید.. ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای S350 شما تولید می کنیم. شرکت ما بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی و فروش قطعات گیربکس مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم. در ادامه همراه گیربکس کار ایرانیان باشید.

مشکلات گیربکس s350

واضح ترین مشکل در گیربکس های سری s350 ساخت مرسدس، مشکل تعویض دنده اتوماتیک است.

این یکی از آزاردهنده ترین عیب های گیربکس است، به خصوص هنگام تعویض دنده به R و D و در هنگام تعویض دنده 1-2.

مبدل‌های گشتاور گیربکس‌های 5G-Tronic بسیار حساس هستند و در شاسی به خصوص در سرعت‌های 80 تا 90 کیلومتر می‌لرزند. یکی دیگر از علائم خرابی مبدل گشتاور، حرکت سرعت سنج در سرعت ثابت است.

علاوه بر این، افت فشار گیربکس اتوماتیک در کیلومترهای بالا باعث می‌شود خودرو در حالت بی‌کار.

خراب شدن برد گیربکس یکی دیگر از نقص های گیربکس s350 است. در کارت خراب، جریان‌های الکترونیکی با یکدیگر مخلوط می‌شوند و تعویض دنده درست انجام نمی‌شود. کاربران این شکایت را به عنوان تعویض دنده دیگر به جای دنده مورد نظر و مخلوط کردن دنده ها توصیف می کنند.

شماره تماس با تعمیرکار متخصص

چنانچه هنوز مطمعا نیستین که مشکل از گیربکس شماست یا از سلامت گیربکس اتوماتیک خودرو اطمینان ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های ذیل با تعمیرکاران متخصص ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

تعمیر کامپیوتر گیربکس مرسدس S350

دستگاه‌های عیب‌یابی می‌توانند به‌طور الکتریکی نقص دریچه برقی گیربکس و کامپیوتر گیربکس را تشخیص دهند. با این حال، آزمایش عملکرد کامپیوتر گیربکس و شیر برقی را نمی توان با دستگاه های تشخیصی انجام داد.

گیربکس کار ایرانین جامع ترین مرکز تست شیر ​​برقی و گیربکس در تهران با تست شیر ​​برقی و 3 دستگاه تست گیربکس است. به این ترتیب مشتریان ما فقط هزینه تعویض قطعات ضروری را پرداخت می کنند و قیمت های گیربکس اتوماتیک که می توانیم ارائه دهیم برای تعمیرات تضمینی بسیار مناسب است.

تعویض شیرهای برقی بسیار گران قیمت و مغز گیربکس بدون آزمایش هزینه های غیرضروری تعمیر گیربکس را به همراه خواهد داشت و عدم شناسایی و تعویض قطعات معیوب باعث تداوم این نقص می شود.

12 ماه گارانتی تعمیر گیربکس S350

کلیه گیربکس های اتوماتیک مرسدس که توسط مجموعه گیربکس کار ایرانیان تعمیر شده اند پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط موجود در خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شوند. به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس S350

می‌توانید قیمت‌های فعلی گیربکس مرسدس S350 را با استفاده از شماره های درج شده اطلاع پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ما بازدید کرده و از تخصص رایگان ما بهره مند شوید.

تعویض مایع گیربکس مرسدس S350

تعویض روغن گیربکس مرسدس S350 با دستگاه های تمام اتوماتیک در خدمت ما انجام می شود. برای قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس S350 می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس