تعمیر گیربکس بنز S500 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز S500 با یکسال گارانتی
اعتماد شما سرمایه ماست.

تعمیر گیربکس بنز S500 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز s500 در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان… تعمیرات گیربکس های اتوماتیک تخصص و دانش خاص خود را دارد و نباید تعمیر آن ر به هر تعمیرکاری سپرد. اگر خودرو بنز کلاسS شما دچار خرابی گیربکس شده است می توانید همین حالا با کلیک روی تماس فوری با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در این مقاله”تعمیر گیربکس بنز S500 با یکسال گارانتی” علاوه بر اینکه راه های ارتباطی به تعمیرگاه را درج می کنیم اطلاعات مفیدی را نیز در اختیارتان خواهیم گذاشت…در ادامه همراه ما باشید.

تماس فوری
کلیک کنید

همچنین اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست یا… می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز

گیربکس چیست؟

بیایید با یک سوال ساده شروع کنیم، گیربکس چیست؟ اما خب بیاید صادق باشیم احتمالا به جزئیات فنی اهمیت نمی دهید، ماهم خیلی کوتاه برایتان توضیح می دهیم.

بطور خلاصه گیربکس خروجی موتور را بررسی می کند تا مطمئن شود که قدرت همیشه در دسترس شماست. گیربکس همچنین وظیفه گرفتن نیروی ایجاد شده توسط موتور و هدایت آن به چرخ ها را بر عهده دارد.

4نوع اصلی گیربکس وجود دارد که عبارتند از: گیربکس های اتوماتیک، دستی، گیربکس های متغیر پیوسته (CTV) و گیربکس های دو کلاچه (DCT). بطور کلی باید بدانید DCTها بازسازی نمی شوند و فقط تعویض می شوند.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس بنز

یادتون باشه تعمیر گیربکس رو به هیچ تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانی با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

مطلب پیشنهادی:خرید قطعات گیربکس مرسدس بنز

گیربکس را تعویض کنیم یا تعمیر؟

ساده است، گاهی اوقات بازسازی آن ارزان تر است، آیا ترجیخ می دهید پول بیشتری خرج کنید یا پول کمتری؟ باید گفت اگر گیربکس قابلیت تعمیر و بازسازی را دارا باشد چرا تعویض کنید؟! اما خب… بعضی مواقع انقدر به گیربکس آسیب وارد شده که نیاز به تعویض دارد و تشخیص بین این دو نیز تنها با بررسی تعمیرکاران حرفه ای امکان پذیر می باشد.

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بنز

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

 مشخصات خودرو بنز

مشخصات فنی
  • محور محرکدیفرانسیل عقب
  • گیربکس7 دنده جی‌ترونیک پلاس
  • پیشرانه8 سیلندر
  • حجم موتور4.7 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت455 اسب‌بخار
  • گشتاور700 نیوتن‌متر
  • شتاب4.8 ثانیه
  • سرعت250 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی9.1 لیتر در صد کیلومتر

بازسازی گیربکس چقدر فوری است؟

اگر تا حالا نمی دانستید که گیربکس بخش مهمی از ماشین شما است… باید گفت متاسفم… خودرو در اصل بدون گیربکس هیچ معنایی ندارد… اگر ماشین شما علائم خرابی گیربکس را دارد حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید.

نشانه خرابی گیربکس بنز S500

تعمیر گیربکس بنز S500 با یکسال گارانتی

 

  1. اولین نشانه ای که باید به آن توجه کنید کاهش شتاب خودرو است.
  2. علامت دوم بوی سوختن است… حتما به این علامت توجه کامل داشته باشید و در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  3. علامت سوم رنگ روغن است. هر چه رنگ روغن تیره تر باشد، فرسودگی آن بیشتر است و باید روغن گیربکس را تعویض کنید.
  4. صداهای عجیب از جمله صدای جیغ ماشین.
  5. روشن شدن چراغ هشدار خودرو که یکی دیگر از نشانه های مهم خرابی در گیربکس است.
  6. لرزش هنگام حرکت ماشین

مطلب پیشنهادی:چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم

توصیه های مرسدس بنز برای مدل های S500

مرسدس بنز توصیه می کند که سیستم انتقال(گیربکس) S500 خود را به طور منظم از نظر سایش بررسی کنید. اول از همه، مرسدس بنز توصیه می کند که گیربکس و مایعات دیفرانسیل مرسدس بنز S500 خود را در فواصل زمانی معین با روغن گیربکس مورد تایید مرسدس بنز تعویض کنید. تکنسین های ما می دانند که چگونه S500 شما را مطابق با استانداردهای توصیه شده مرسدس بنز سرویس کنند. اگر فکر می کنید مشکلی در گیربکس S500 شما وجود دارد، یک قرار ملاقات با گیربکس کار ایرانیان ترتیب دهید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر گیربکس مرسدس بنز S500 چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس بستگی به خرابی گیربکس شما دارد… این هزینه می تواند هزینه جزئی باشد ، با هزینه کمتر تعمیر می شود ، هزینه هنگفت… به همین دلیل امکان پذیر نیست قیمت دقیق را بدون بررسی گیربکس خودرو اعلام کنید.

علت تقه زدن گیربکس اتومات مرسدس بنز S500 چیست؟

کوبیدن دلایل مختلفی دارد که در مقاله ای جداگانه به آن ها پرداخته ایم. با کلیک بر روی مقاله پیشنهادی زیر می توانید آن را مطالعه کنید. خب کلا کوبیدن میتونه به خاطر مشکل برقی ماشین باشه، از طرفی ممکنه روغنش تنظیم نشده باشه و باعث شکستن گیربکس بشه. توصیه می کنیم پس از مشاهده چنین مشکلی در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:تقه زدن در گیربکس های اتوماتیک

چه زمانی نیاز به تعمیر گیربکس مرسدس بنز S500 داریم؟

تعویض دنده

اگر در هنگام تعویض دنده مشکلی از جمله سفت بودن دنده ها مشاهده کردید یا رانندگی در هنگام تعویض دنده مشکل شد، باید برای عیب یابی و تشخیص به تعمیرگاه مراجعه کنید. لازم به ذکر است در صورت کمک گرفتن از تعمیرکاران مبتدی و غیرمتخصص برای تعمیر گیربکس ممکن است مشکلات این قطعه افزایش یابد. زیرا گیربکس بسیار حساس است و هر نوع دستکاری می تواند وضعیت آن را بهتر یا بدتر کند.

نشت روغن گیربکس

نشت روغن گیربکس یکی دیگر از نشانه های این است که باید در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید. نشت مایع از این قسمت باعث آسیب شدید به گیربکس شده و کیفیت رانندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از تعمیر این قطعه توصیه می کنیم از روغن های مرغوب استفاده کنید و قطعا روغن های مرغوب قیمت بالاتری دارند اما اگر بخواهید مزایای آن را با هم مقایسه کنید به خوبی متوجه مقرون به صرفه بودن آن می شوید. در عین حال استفاده از روغن های ارزان قیمت و بی کیفیت می تواند باعث آسیب رساندن به گیربکس خودرو شود.

مطلب پیشنهادی:نشانی و علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان

پذیرش آنلاین تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود راه های ارتباط آنلاین را نیز فراهم نموده تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین پذیرش شوند.

چرا آنلاین نوبت بگیریم؟

2تا مورد داریم اگر گیربکس خودرو را قصد دارید فوری تعمیر کنید چه بهتر که با این شماره تماس بگیرید(09128390325 | 09190783005) اما نوبت دهی آنلاین براساس لیست مشتریان بهترین زمانی که می توانید خودرو خود را بیاورید تعمیر کنید بهتون اعلام می کند.

  • ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه
  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر
  • ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس
  • برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

گارانتی

در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مطلب پیشنهادی:تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس