تعمیر گیربکس رنو ترافیک

تعمیر گیربکس رنو ترافیک

تعمیر گیربکس رنو ترافیک

بدیهی است که خرابی گیربکس رنو ترافیک عواقب زیانباری برای خودروی شما دارد . ابتدا مشکل را شناسایی می کنیم اگر با تعمیرات مورد رفع بود که گیربکس را تعمیر می کنیم در غیر این صورت احتمالا باید به فکر تعویض گیربکس باشید. گیربکس کار ایرانیان با تعمیرکاران متخصص گیربکس رنو ترافیک را با تضمین و گارانتی تعمیر می کند. در ادامه این مطلب”تعمیر گیربکس رنو ترافیک” همراه ما باشید.

تماس فوری
کلیک کنید

روغن گیربکس رنو ترافیک نیز شاخص دیگری است که اگر خیلی مشکی باشد، احتمالاً به این معنی است که روغن گیربکس شما باید عوض شود. علاوه بر این، تعویض روغن به طور منظم در همه مراجع مورد نیاز است زیرا روغن کاری خوب تضمین می کند که چرخ دنده ها و تمام قطعات مربوط به گیربکس به درستی کار می کنند.

تعویض سخت دنده ها، این مشکلی است که می تواند در گیربکس رنو ترافیک نیز رخ دهد. همه چیز حاکی از آن است که دیگر روغن کافی وجود ندارد یا اینکه برای انجام وظایفش خیلی کثیف است. همچنین ممکن است جعبه آنقدر آسیب دیده باشد که نیاز به تعویض کامل داشته باشد.

تعمیرات تخصصی گیربکس رنو ترافیک

تعمیر گیربکس جزء تعمیرات تخصصی محسوب می‌شود و می بایست بدانید که تعمیر گیربکس اتوماتیک بهتر است به هر تعمیرکاری نسپارید که بعد ها در گیر ایرادات جدی تری در خودرو خود شوید. تعمیرات گیربکس نیاز به تجربیات و علم بالایی دارد، در گیربکس کار ایرانیان شایسته ترین تعمیرکاران تخصصی در امور گیربکس را گرد هم آورده است و تک تک سرویس ها خود را بصورت گارانتی ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس رنو

شماره تماس تعمیرکار گیربکس رنو ترافیک

در شرایطی‌که اطلاعی از خرابی گیربکس ندارید و یا این که می خواهید یقین حاصل فرمایید می‌توانید از تعمیرکاران تیم ما اخذ مشاوره رایگان نمایید. خوب از بدانید این شرکت با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش تر از 15 سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس مشیخ و متخصصین زبده دیگر مفتخر میباشد به شما عزیزان خدمات کیفیت خوب ارائه دهد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

سوالات متداول

تعمیر گیربکس رنو ترافیک

آیا گیربکس را تعمیر کنیم بهتره یا تعویض؟

تعمیر یا تعویض گیربکس تنها با بررسی تعمیرکاران امکان تشخیص آن را دارد. خب سوال اینجاست اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد آیا بهتر است تعمیر کنیم یا تعویض؟ خوشبختانه در گیربکس کار ایرانیان با استفاده از دستگاه های روز دنیا تعمیر گیربکس مثل روز اولش تحویل می دهند. اگر ترجیح می دهید پول بیشتری خرج کنید می توانید گیربکس را تعویض کنید.

راهی برای پیشگیری از خرابی گیربکس وجود دارد؟

بله. شما می توانید با استفاده از سرویس دوره ای ویژه گیربکس کار ایرانیان از خرابی گیربکس جلوگیری کنید و حتی باعث تقویت آن نیز شوید.

نشانه خرابی گیربکس رنو ترافیک

  1. اولین نشانه ای که باید به آن توجه کنید کاهش شتاب خودرو است.
  2. علامت دوم بوی سوختن است… حتما به این علامت توجه کامل داشته باشید و در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  3. علامت سوم رنگ روغن است. هر چه رنگ روغن تیره تر باشد، فرسودگی آن بیشتر است و باید روغن گیربکس را تعویض کنید.
  4. صداهای عجیب از جمله صدای جیغ ماشین.
  5. روشن شدن چراغ هشدار خودرو که یکی دیگر از نشانه های مهم خرابی در گیربکس است.
  6. لرزش هنگام حرکت ماشین

*مطالب پیشنهادی:

»»لغزش گیربکس««

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس