تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 با یکسال گارانتی

از ماشین های بِرند رنو ، می توان‌ به خودرو‌ اقتصادی‌ و خوش‌ قیمت‌ رنو تندر‌ E1 90 اشاره‌ نمود . شرکت رنو ، همواره‌ تلاش بر به کارگیری از شایسته‌ ترین و بروزترین قطعات در محصولات‌ خود‌ داشته که همین امر‌ ، بها خرید‌ خودرو‌های‌ رنو را زیاد برده است‌ . در بخش‌ گسترده‌ ای از خودرو‌های‌ این مجموعه‌ ، از گیربکس های 5 سرعته و در مدل های جدیدتر نیز‌ از گیربکس های 6 سرعته استفاده‌ می کند‌ . بازسازی این دسته گیربکس ها می بایست با دقت‌ به مدل‌ خودرو‌ و توسط‌ اشخاص‌ دارای مهارت در این زمینه‌ صورت‌ پذیرد . در ادامه‌ این مطلب”تعمیر گیربکس رنو تندر‌ 90 E1 با یکسال گارانتی” نشانی و شماره‌ تماس‌ تعمیرگاه‌ تخصصی گیربکس را درج‌ می کنیم .

تماس فوری
کلیک کنید

اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

تعمیرات تخصصی گیربکس رنو تندر 90 E1

گیربکس ، گیرباکس یا به عبارتی جعبه‌ دنده (Gearbox) ، یکی از قطعات بنیانی در خودرو‌ها‌ به شمار‌ می رود که وظیفه‌ انتقال شتاب‌ تولید‌ شده‌ توسط‌ موتور‌ به چرخ ها را داراست . این قطعه‌ به مرور‌ زمان‌ دچار‌ استهلاک و تخریب میگردد . با توجه‌ به هزینه‌ بالای تعویض‌ گیربکس ، اکثرا تصمیم‌ میگیرند تا به جای‌ تعویض‌ این قطعه‌ ، آن را به دست یک میکانیک بسپارند . از آنجایی که ساخت این قطعه‌ پیچیده‌ میباشد؛ تعمیر‌ آن ها یک حرفه تخصصی خواهد بود و نیاز‌ به علم‌ و تجربیات زیادی دراین مورد‌ دارد‌.

مشخصات فنی تندر 90 E1

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1600 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100 10.2 ثانیه
حداکثر سرعت 183 کیلومتر در ساعت
وزن 1100 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4247 طول – 1735 عرض – 1525 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2629 میلیمتر

شماره تماس تعمیرکار گیربکس رنو تندر 90 E1

اگر اطلاعی از خرابی گیربکس ندارید و یا میخواهید اطمینان حاصل کنید می توانید از تعمیرکاران مجموعه ما دریافت مشاوره رایگان نمایید. بهتر از بدانید این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15 سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس مشیخ و متخصصین مجرب دیگر مفتخر است به شما عزیزان خدمات با کیفیت ارائه دهد. برای تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 همین حالا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

علت‌های رایج خرابی گیربکس

بسته به نوع گیربکس، ممکن میباشد علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. برای مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی می‌باشند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش تر از حد به پدال گاز یا این که حتی کیفیت پایین گیربکس، باعث به خرابی آن شوند. در‌این‌حالت‌، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس نیست.

تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 با یکسال گارانتی

 

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث خرابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس رنو می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی رنو تندر 90 E1 خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس خواهید شد.

نشانه‌های خرابی گیربکس رنو تندر 90 E1 چیست؟

موارد متعددی ممکن است به خراب شدن جعبه دنده خودرو شما منجر شود که هرکدام علائم مختص به خود را دارند. حتی زمانی که به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید، تعمیرکار موارد مختلفی را چک می‌کند تا متوجه نوع و علت خرابی گیربکس شود. در ادامه، برخی از علائم خرابی گیربکس را آورده‌ایم.

روشن شدن چراغ چک خودرو

در صورتی که متوجه روشن شدن چراغ چک خودروی خود شدید، بهتر است در ابتدا به دقت به صداهای غیرعادی خودرو گوش دهید. این چراغ به دلایل مختلفی روشن می‌شود و صرفا مختص به گیربکس نیست. در صورتی که روشن شدن چراغ جک با بد جا رفتن دنده همراه باشد، باید به سرعت خودروتان را به یک تعمیرگاه تخصصی برسانید؛ زیرا در صورت اسیب دیدگی گیربکس و عدم توجه به آن، ممکن است به موتور و دیگر قطعات نیز آسیب برسد.

نشت مایع واسکازین از خودرو

یکی دیگر از اتفاقاتی که در صورت نیاز به تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 رخ می‌دهد، نشت مایعی قرمزرنگ به نام واسکازین است. این مایع که با نام روغن گیربکس نیز شناخته می‌شود، یکی از بخش‌های حیاتی گیربکس است. در صورتی که متوجه نشت روغن از خودرو شدید، بهتر است در ابتدا یک مقوا را برای چند ساعت زیر خودرو قرار دهید. پس از چند ساعت، مقوا را بیرون آورده و چک کنید. در صورتی که خودرو نشت روغن داشته باشد، باید لکه روغن روی مقوا وجود داشته باشد.

علت این مشکل ممکن است به دلیل خرابی واشرهای گیربکس باشد. همچنین موارد دیگری مثل آسیب دیدگی چرخ دنده‌های گیربکس، پایین آمدن سطح روغن گیربکس و همچنین خرابی کاسه نمد نیز به نشت واسکازین از خودرو منجر می‌شوند. در صورت مشاهده لکه قرمز، به سرعت خودرو را به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس برسانید.

تاخیر در تعویض دنده

اصولا گیربکس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در سریعترین زمان ممکن، عمل تعویض دنده را انجام دهند. در مواردی، اگر احساس کردید که تعویض دنده با تاخیر مواجه شده، باید به سرعت خودرو را به یک کارشناس نشان دهید. نشت روغن گیربکس، نفوذ آب یا حتی نگهداری نادرست از این قطعه، منجر به ایجاد این مشکل می‌شود. در صورتی که به این مشکل بی‌توجه باشید، ممکن است دیگر تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 جوابگوی شما نباشد و نیاز به تعویض این قطعه پیدا کنید.

صدای ماشین در وضعیت خلاص

یکی دیگر از علائم ایجاد مشکل در گیربکس، این است که خودرو در حالت خلاص یا آزاد صداهایی از خود تولید کند. در موارد زیادی، این مشکل به دلیل ایراد در کارکرد گیربکس ایجاد می‌شود و ممکن است تنها با تعویض روغن گیربکس برطرف می‌شود. اما در صورتی که روغن را عوض کردید و این مشکل همچنان نیز وجود داشت، باید آن را نزد یک مکانیک ببرید تا بعد از عیب یابی و تشخیص علت آن، فرآیند تعمیر گیربکس رنو تندر 90 E1 را آغاز کند.

گیربکس کار ایرانیان

پذیرش آنلاین تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود راه های ارتباط آنلاین را نیز فراهم نموده تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین پذیرش شوند.

چرا آنلاین نوبت بگیریم؟

2تا مورد داریم اگر گیربکس خودرو را قصد دارید فوری تعمیر کنید چه بهتر که با این شماره تماس بگیرید(09128390325 | 09190783005) اما نوبت دهی آنلاین براساس لیست مشتریان بهترین زمانی که می توانید خودرو خود را بیاورید تعمیر کنید بهتون اعلام می کند.

  • ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه
  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر
  • ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس
  • برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

گارانتی

در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مطلب پیشنهادی:تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس