تعمیر گیربکس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتی

اگر با مشکل گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس مواجه هستید، در جای مناسبی هستید. بزرگترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک  تهران(گیربکس کار ایرانیان)، تعمیر و نگهداری گیربکس خودروهای رنو فلوئنس گیربکس اتوماتیک را با ضمانت 12 ماهه انجام می دهیم.

تماس فوری
کلیک کنید

اگر مشکلات گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس با مداخلات صحیح به موقع برطرف نشود، ممکن است پس از مدتی لذت رانندگی خود را از دست بدهید.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس رنو

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک رنو

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

شماره تماس تعمیرکار گیربکس رنو

یادتون باشه تعمیر گیربکس رو به هیچ تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانی با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

انواع گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس

انواع گیربکس اتوماتیک که ما در خودروهای رنو فلوئنس با گارانتی تعمیر، تعویض و به فروش می رسانیم:

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس – 4 سرعته DPO
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس CVT – JF015E
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس 1.5 Dci EDC
  • خطاهای گیربکس Fluence CVT

خودروهای بنزینی رنو فلوئنس 1.6 تولید شده بین سال های 2013 تا 2016 دارای گیربکس JF015E هستند که ما آن را CVT7 به عنوان گیربکس اتوماتیک می نامیم.

شایع ترین نقص گیربکس اتوماتیک در این گیربکس ها عبارتند از صدای خراشیدن در هنگام راه اندازی، نوسانات در شمارنده دور در حین رانندگی با سرعت ثابت و مشکلات لرزش و تکان گیربکس در حین رانندگی.

مشکل دیگری که معمولاً در این گیربکس‌ها با آن مواجه می‌شوید این است که وقتی پای خود را از روی گاز بر می‌دارید (ممکن است هنگام عبور از روی یک دست انداز یا بدال سرعت خود را کاهش دهید)، وقتی دوباره گاز را فشار می‌دهید، ممکن است وسیله نقلیه شما ناگهان غلت بزند. ممکن است صدای تق تق از گیربکس شنیده شود یا خودرو ممکن است به شدت برخورد کند.

گیربکس های CVT رنو فلوئنس معمولاً در صورت خرابی کدهای خطا را ارسال نمی کنند. با این حال، اگر خودروی شما دارای هر یک از کدهای خطای زیر است، باید در اسرع وقت گیربکس خود را تعمیر کنید.

  • P0732 – نسبت دنده 2 نادرست
  • P0746 – شیر برقی کامپیوتر A نقص
  • P0748 – نقص سنسور فشار
  • P1745 – خرابی سرعت قرقره ورودی
  • P2765 – نقص سنسور سرعت ورودی

در حالی که برخی از این نقص ها ممکن است نقص عملکرد مغز فلوئنس باشد، گاهی اوقات تعویض مغزی گیربکس cvt ممکن است برای حل مشکلاتی مانند مشکل تکان دادن کافی نباشد.  انواع ایرادات گیربکس cvt رنو با گارانتی در مجموعه گیربکس کار ایرانیان رفع می شود.

ایرادات رنو فلوئنس 1.5dci EDC

مشکل تعویض دنده فلوئنس شناخته شده ترین خرابی گیربکس فلوئنس EDC است.

تعویض دنده سخت می تواند نشان دهنده خرابی کیت کلاچ (ساییدگی واحد پد فشار خودکار فلوئنس) یا خرابی کامپیوتر گیربکس باشد.

مشکل کلاچ فلوئنس EDC:

یکی دیگر از خطاهای شناخته شده گیربکس فلوئنس گرم شدن اتوماتیک گیربکس و ظاهر شدن پیغام چک گیربکس بر روی صفحه است. این به دلیل گرم شدن بیش از حد کلاچ در ترافیک توقف و حرکت است.

در برخی موارد، گیربکس های EDC ممکن است خطاهای «بررسی جعبه دنده» را ایجاد کنند، حتی اگر باتری اصلی یا آمپر کافی استفاده نشود.

بنابراین، قبل از تعویض یک واحد گران قیمت مانند کلاچ EDC، آمپر و وضعیت باتری خود را بررسی کنید.

همچنین همیشه به خاطر داشته باشید که رنو به روز رسانی های متعددی برای این گیربکس ها انجام داده است. وجود نرم‌افزار به‌روز در خودروی شما، احتمال بروز نقص در گیربکس اتوماتیک را کاهش می‌دهد. بنابراین، بهتر است ابتدا بررسی کنید که نرم افزار به روز است.

مشکل کلاچ وسیله نقلیه شما هنگام حرکت در سربالایی خود را به صورت لرزش نشان می دهد. علاوه بر این، ضربه زدن در 2-3 تعویض دنده اتوماتیک نیز می تواند نشانه ای از مشکل کلاچ باشد. علاوه بر این مشخص شده است که مشکل کلاچ در بسیاری از سفارشات کاری است که با شکایت “دنده فلوئنس تعویض نمی شود، گیربکس اتوماتیک کار نمی کند” باز شده است.

برای کدهای خطای فلوئنس، می توانید از صفحه کدهای خطای گیربکس اتوماتیک ما دیدن کنید.

تعمیر دنده اتوماتیک رنو فلوئنس

تعمیر گیربکس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتی

کلیه گیربکس های اتوماتیک رنو فلوئنس تعمیر شده توسط مجموعه ما پس از آزمایش گیربکس تحت شرایط خاص و تست سالم بودن گیربکس خودرو ، مشتریان ما تحویل داده می شود. به این ترتیب تعمیر گیربکس اتوماتیک تضمینی انجام می شود.

تیم متخصص ما در خصوص خرابی گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس همیشه همراه شماست. تیم مهندسین مکانیک ما با کمال میل از شما پشتیبانی می کنند تا در مورد خرابی گیربکس رنو فلوئنس پشتیبانی کنند.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس

قیمت گیربکس اتوماتیک به دلیل واردات قطعات با ارز دائما در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت های فعلی گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس می توانید با خدمات منطقه ای ما تماس بگیرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ما بازدید کرده و از تخصص رایگان ما بهره مند شوید.

تعویض سیال گیربکس رنو فلوئنس EDC

تعویض روغن گیربکس رنو فلوئنس با دستگاه های تمام اتوماتیک در خدمت ما انجام می شود. برای اطلاع از قیمت روغن گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید یا می توانید به لیست قیمت روغن گیربکس فعلی ما در صفحه کنید.

از استاد بپرسید – خطاهای گیربکس اتوماتیک رنو فلوئنس

قبل از اینکه از تیم مهندسین مکانیک و صنعتگران ما در مورد مشکل گیربکس اتوماتیک که در وسیله نقلیه خود با آن مواجه هستید بپرسید، لطفاً سؤال خود را با به اشتراک گذاشتن اطلاعات زیر شروع کنید:

  • سال مدل وسیله نقلیه شما
  • اندازه موتور وسیله نقلیه شما
  • نوع سوخت وسیله نقلیه شما
  • کد خطای شما، در صورت وجود

*مطالب پیشنهادی:

»» چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم ««

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس