تعمیر گیربکس لکسوس IS300 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس لکسوس IS300 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس لکسوس IS300 با یکسال گارانتی

یکی مواقعی که مدام دارندگان ماشین را در گیر می‌نماید مشکلات گیربکس ماشین می باشد. در اینجا”تعمیر گیربکس لکسوس IS300 با یکسال گارانتی” به سوالاتی جواب خوا‌هیم داد که برای دارندگان ماشین لکسوس، خصوصاً صاحبان خودرو لکسوس IS300 و بصورت کلی حول مسئله تعمیر گیربکس معمولا پیش می آید. با ما همراه باشید تا با تعمیر انواع مدل‌های گیربکس و هزینه‌های آن آشنا گردید.

تماس فوری
کلیک کنید

اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

گیربکس لکسوس IS300

خدمات گیربکس Lexus IS300 ارائه شده توسط گیربکس کار ایرانیان:

  • بازسازی گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس
  • تعویض سیال انتقال
  • تعمیر گیربکس
  • فلاش انتقال

خدمات انتقال کامل لکسوس IS300 شامل تعویض مایع، تعویض فیلتر، واشر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر اجزا است.

در گیربکس کار ایرانیان، تکنسین‌های ما در تعمیر گیربکس Lexus IS300 تخصص دارند و دارای گواهینامه معتبر هستند. بررسی های تیم خدمات ما را به صورت آنلاین بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران مالک Lexus IS300 ما را برای تعمیر گیربکس خودرو اعتماد انتخاب می کنند.

فیلتر گیربکس لکسوس IS300

تعویض فیلتر گیربکس Lexus IS300 به اندازه فیلترهای اضافه شده در وسیله نقلیه شما در دسترس نیست. اجزای متعددی در فیلتر گیربکس شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبری است که آلاینده ها را جذب می کند. Lexus IS300 شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس لکسوس IS300 شما باید هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می‌توانید برای مشاوره تخصصی با گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس لکسوس

فلاش گیربکس لکسوس IS300

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است، به دلیل مدت زمان انجام سرویس و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود، بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و اجزای جایگزین گیربکس شما خارج می کند. یک فلاش گیربکس لکسوس IS300 نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و تخلیه کامل سیستم استفاده می کند.

سیال گیربکس لکسوس IS300

تعویض مایع گیربکس معمولاً نصف قیمت شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن به مایعات و زمان کمتری نیاز دارد. تغییرات روغن گیربکس لکسوس IS300 برای سازگاری و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار ضروری است. اگر حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر مایعات خود را به طور معمول تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید که گیربکس لکسوس IS300 شما دچار لغزش می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید. در گیربکس کار ایرانیان، ما انواع خاصی از مایعات گیربکس را ارائه می دهیم . همچنین می توانید سرویس انتقال را به صورت آنلاین برنامه ریزی کنیدو حتی بیشتر ذخیره کنید. اگر برای مطالعه سطح مایعات، قیمت گذاری، یا پیدا کردن یک مرکز خدمات به کمک نیاز دارید، با شماره 09128390325 تماس بگیرید و یکی از مشاوران خدمات ما با کمال میل کمک خواهد کرد.

تعمیر گیربکس لکسوس IS300 با یکسال گارانتی

تعویض گیربکس لکسوس IS300

گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. تصمیم گیری در مورد بازسازی یا جایگزینی یک گیربکس بد می تواند بسیار پر زحمت باشد. به طور معمول، عامل تعیین کننده، تعیین این است که کدام مؤلفه ها بد یا خراب هستند. در طی بازسازی، گیربکس کار ایرنیان دقیقاً جعبه دنده Lexus IS300 شما را جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و تجزیه و تحلیل می کند. این نیاز به دانش چشمگیر نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض دارد. همچنین مستلزم دانستن اینکه کدام قسمت ها صحیح هستند. تکنسین های ماهر Lexus ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را به سرعت و به طور موثر انجام دهند.

تعویض گیربکس لکسوس IS300 انتخاب بسیار ساده تری است، با این حال، در کوتاه مدت می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. هنگام مطالعه برای تعویض گیربکس، به خصوص در لکسوس IS300، هزینه نباید تنها نگرانی شما باشد. مونتاژ جدیدترین و سازگارترین قطعات توسط یک تکنسین ماهر آموزش دیده در کارخانه می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. بهترین انتخاب برای شما کاملاً تصمیم شماست.

مشکلات گیربکس لکسوس IS300

علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه انتقال شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

  • بوهای عجیب و غریب نشان می دهد که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • یکی از رایج ترین علائم زمانی است که گیربکس شما دنده را تعویض می کند اما نتیجه آن تعویض ها با تاخیر انجام می شود.
  • اگر چراغ هشدار گیربکس لکسوس IS300 شما روشن باشد، یک علامت عجیب و غریب خواهد بود.
  • نشتی مایع گیربکس رایج ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. این غیر معمول است، اما نشت می تواند به این معنی باشد که شیلنگ انتقال شما مشکل دارد.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌هایتان گیر می‌کند، احتمالاً گیربکس شما به روان کننده بیشتری یا چیزی مؤثرتر نیاز دارد.

اگر تجربه یا فکر می کنید ممکن است هر یک از این مشکلات را تجربه کرده باشید، همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگرید.

سوالات متداول

آیا می توانم با مشکل گیربکس رانندگی کنم؟

اگر Lexus IS300 شما همچنان می‌تواند آن را در جاده بالا و پایین کند، ممکن است بگویید “بسیار خوب است، من فقط با آن رانندگی خواهم کرد تا زمانی که بتوانم آن را تعمیر کنم”. اما بسته به علائم، همیشه ایده خوبی نیست. ببینید، قطعات متحرک (بسیار گران) زیادی در داخل یک گیربکس وجود دارد، و اگر چیزی درست نباشد، ادامه رانندگی با مشکل گیربکس می تواند به چیز دیگری آسیب برساند.

گیربکس لکسوس IS300 هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارد؟

طول عمر کلی گیربکس لکسوس IS300 تا حد زیادی به نحوه نگهداری آن بستگی دارد. ایرادات طراحی کارخانه نیز در این معادله نقش دارند، همراه با نحوه/چقدر سخت رانندگی می کنید. اما به طور متوسط، ما شاهد دوام گیربکس IS300 لکسوس بین 130000 تا 180000 مایل (209170 کیلومتر تا 289620 کیلومتر ) بوده ایم. با این حال، اگر تمام ایرادات طراحی کارخانه برطرف شده باشد و خودرو حفظ شده باشد، یک گیربکس جایگزین با کیفیت بالا می تواند به میزان قابل توجهی دوام بیشتری داشته باشد.

مشکلات گیربکس لکسوس IS300 چگونه تشخیص داده می شود؟

حدس زدن علت اصلی مشکلات انتقال Lexus IS300 شما نسبتاً آسان است، اما تا زمانی که ابزار و تجربه مناسب را نداشته باشید، واقعاً متوجه نخواهید شد. یک مرکز تعمیر مکانیک یا گیربکس خوب می‌تواند خودرو شما را به رایانه متصل کند و بفهمد کدام کدهای عیب تشخیصی (DTC) ذخیره شده‌اند.

مشخصات فنی لکسوس IS300

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور 2995 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت 228 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100 7.7 ثانیه
حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت
وزن 1645 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4575 طول – 1800 عرض – 1425 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2731 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 9.7 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 65 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 4
میزان تولید CO2 219 گرم در هر کیلومتر

 

گیربکس کار ایرانیان

پذیرش آنلاین تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود راه های ارتباط آنلاین را نیز فراهم نموده تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین پذیرش شوند.

چرا آنلاین نوبت بگیریم؟

2تا مورد داریم اگر گیربکس خودرو را قصد دارید فوری تعمیر کنید چه بهتر که با این شماره تماس بگیرید(09128390325 | 09190783005) اما نوبت دهی آنلاین براساس لیست مشتریان بهترین زمانی که می توانید خودرو خود را بیاورید تعمیر کنید بهتون اعلام می کند.

  • ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه
  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر
  • ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس
  • برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

گارانتی

در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مطلب پیشنهادی:تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس