تعمیر گیربکس کیا کارناوال

تعمیر گیربکس کیا کارناوال

تعمیر گیربکس کیا کارناوال

مینی ون که کیا آن را کارناوال نامیده است، گوهر کوچکی است که شادی زیادی به ارمغان می آورد. متأسفانه، هنگامی که اشکالات رخ می دهد، این تجربه مخدوش می شود. جعبه دنده از آنجایی که طول عمر نامحدودی ندارد، می تواند به همان اندازه برای شما دردسر ایجاد کند. با این حال جای نگرانی نیست زیرا راه حلی وجود دارد. در ادامه این مطلب”تعمیر گیربکس کیا کارناوال” همراه گیربکس کار ایرانیان باشید.

تماس فوری
کلیک کنید

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس کیا

ما باید از قبل علائم احتمالی خرابی ها را بشناسیم. بسته به مورد، مشکل گیربکس کیا کارناوال شما می تواند صدای ترک خوردن هنگام تعویض دنده یا صدای ثابت باشد. مشکل ممکن است به شکل یک نشتی روغن باشد. همچنین ممکن است دنده ها جابجا نشوند یا نگه ندارند. در مدل های اتوماتیک، در صورت آسیب دیدن سنسور، گاهی اوقات انتخاب دنده نامناسب است. بنابراین چندین گزینه وجود دارد. در صورت بروز علائم/رفتار غیرمعمول، منطقی است که به سرعت یک بررسی کامل انجام شود. سپس دو راه حل ممکن است: تعمیر گیربکس معیوب یا جایگزینی آن با یک مدل سازگار.

آدرس و شماره تعمیرگاه تخصصی گیربکس

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

گیربکس کیا کارناوال

طراحی کارناوال که به نام سدونا نیز شناخته می شود، در طول زمان تکامل یافته است. در نتیجه نوع گیربکس، تعداد دنده های ارائه شده و سایر مشخصات متفاوت است. به همین دلیل مهم است که قبل از فکر کردن به تعمیر، گیربکس مینی ون خود را دقیق شناسایی کنید.

نسخه 2000 مجهز به موتور دیزلی 2.9 DTCi با قدرت 126 اسب بخار است. دیفرانسیل جلویی آن با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک کیا کارناوال یا 5 سرعته دستی جفت می شود . مکانیک ها در سال های بعد تنها تغییرات اندکی را تجربه کردند. بنابراین، گیربکس کیا کارناوال 2005 بر اساس پیشینیان خود است: 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک.

نسل دوم در سال 2006 ظاهر شد. گیربکس 5 سرعته دستی در تعداد زیادی از مدل ها حفظ شد. این اتوباکس است که دستخوش تغییراتی می شود و از 4 به 5 دنده تغییر می کند.

تعمیر گیربکس کیا کارناوال

یک طراحی مجدد دیگر در سال 2014 و این بار گیربکس دستی به طور کامل ناپدید می شود. نسل سوم که تا سال 2020 تولید خواهد شد، منحصراً به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز خواهد بود.

فضای کابین بازطراحی شده و فناوری های مربوط به راحتی و ایمنی در گرند کارناوال بهبود یافته است. می تواند 7 تا 11 مسافر را حمل کند. شیفتر با روکش چرمی ظرافت را به نمایش می گذارد، اما احتمالاً این جزییاتی نیست که بیشتر مورد علاقه شماست. باید بدانید که کیا گیربکس 6 سرعته اتوماتیک را انتخاب کرده است. وقتی صحبت از درایوها می شود، 3.0 Lambda II MPi و R 2.2 دیزل به یک اندازه کارآمد هستند.

کیا کارناوال 2019 به صورت استاندارد با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. این نسل چهارم با دو موتور V6 بنزینی و یک موتور 4 سیلندر دیزلی برای حداکثر قدرت از 200 اسب بخار تا 290 اسب بخار عرضه می شود.

چیزی که باید بدانید این است که طرح طراحی از یک گیربکس به دیگری کاملاً متفاوت است. بنابراین مهم است که قبل از دریافت مشاوره رایگان (09128390325) از مدل خودرو خود اطلاع داشته باشید.

نکات تعمیر گیربکس کیا کارناوال

در هر صورت مشکلات انتقال وجود دارد که قابل پیش بینی نیست. علاوه بر این، نوع تعمیر تنها پس از اطلاع از ماهیت و میزان آسیب قابل تشخیص است. فقط یک متخصص می تواند شما را به راه حل های درست راهنمایی کند. این شامل پر کردن گیربکس کیا کارناوال ، تعویض درپوش پرکننده گیربکس کیا کارناوال در صورت نشتی، تنظیم بست های قطعات، تعویض تسمه… جداسازی جعبه دنده کیا کارناوال نیز ممکن است تنها گزینه باشد.

برای آرامش بیشتر، به یک مکانیک حرفه ای مراجعه کنید تا گیربکس خود را تعمیر کند. اگر دوباره خراب شد، ممکن است بتوانید گارانتی را استفاده کنید.

»»»تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان«««

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس