تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج با 12 ماه گارانتی
اعتماد شما سرمایه ماست.

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج (KIA Sportage) در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانی … تعمیرات گیربکس اتوماتیک تخصص و دانش خاص خود را دارد و نباید به هیچ تعمیرکاری سپرده شود. اگر اتومبیل شما دچار خرابی گیربکس شده است، می توانید همین حالا با کلیک بر روی دکمه تماس فوری با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این مقاله ” تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج با 12 ماه گارانتی ” علاوه بر درج راه های ارتباطی به تعمیرگاه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد… در ادامه با ما همراه باشید.

تماس فوری
کلیک کنید

همچنین اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست یا… می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس کیا

گیربکس چیست؟

بیایید با یک سوال ساده شروع کنیم، گیربکس چیست؟ اما راستش را بخواهید، احتمالاً جزئیات فنی برای شما مهم نیست، ما آن را به طور خلاصه برای شما توضیح می دهیم.

به طور خلاصه، گیربکس بر خروجی موتور نظارت می کند تا مطمئن شود که قدرت همیشه در دسترس شماست. گیربکس نیز وظیفه گرفتن نیروی ایجاد شده توسط موتور و هدایت آن به چرخ ها را بر عهده دارد.

4 نوع اصلی گیربکس وجود دارد که عبارتند از گیربکس اتوماتیک، گیربکس دستی، گیربکس متغیر پیوسته (CTV) و گیربکس دو کلاچه (DCT). در کل باید بدانید که DCT ها بازسازی نمی شوند و فقط تعویض می شوند.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس نیازمند دانش و تجربه بالا می باشد و نبایست خودرو خود را به هرتعمیرکاری برای تعمیر گیربکس بسپارید!!! به عبارت دیگه: اگه کیفیت براتون مهم نیست و فقط به هزینه آن دقت می کنید خب حرفی نمیمونه،

اجازه بدین یه مثال بزنم:

یک آمریکای که در افغانستان در حال سفر با ماشین کادیلاک خود بود، یکباره ماشین او ایستاد. او هر آنچه که فکر می کرد انجام داد ولی ماشین روشن نشد. در آخر مکانیکی را خبر کردند و او هم در حالیکه از تپه ها با الاغ خود پایین می آمد از راه رسید. کاپوت اتومبیل را بالا زد و شش بار به سرسیلندر ضربه وارد کرد و به آمریکایی گفت که استارت بزن و بدنبال آن ماشین روشن شد. آمریکایی پرسید چقدر می شود؟ مکانیک در جواب گفت 100دلار. آمریکایی با تعجب از او خواست که در خصوص صورتحساب توضیح دهد. مکانیک در جواب گفت: 10سنت برای شش ضربه ای که زده ام و 99 دلار و 90سنت برای دانستن آنکه به کجا باید ضربه زد:)

امیدوارم لُپ کلام رو تونسته باشم برسونم…

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

گیربکس را تعویض کنیم یا تعمیر؟

ساده است، گاهی اوقات بازسازی آن ارزان تر است، آیا ترجیح می دهید پول بیشتری خرج کنید یا پول کمتری؟ باید گفت اگر گیربکس قابل تعمیر و بازسازی است چرا تعویض می شود؟! اما خب…گاهی اوقات گیربکس آنقدر خراب می شود که نیاز به تعویض دارد و تشخیص این دو تنها با بررسی با تعمیرکاران حرفه ای امکان پذیر است.

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک Kia Sportage

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

 مشخصات خودرو اسپورتیج

مشخصات فنی

  • محور محرکدو دیفرانسیل
  • گیربکس6 دنده اتومات
  • پیشرانه4 سیلندر MPI
  • حجم موتور2.4 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت176 اسب‌بخار
  • گشتاور227 نیوتن‌متر
  • شتاب10.4 ثانیه
  • سرعت180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی9.6 لیتر در صد کیلومتر

بازسازی گیربکس چقدر فوری است؟

اگر نمیدونستید گیربکس جزء مهمی از ماشین شماست…باید بگم ببخشید…ماشین بدون گیربکس معنی نداره…اگه ماشین شما علائم خرابی گیربکس رو داره ، حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید.

علت تقه زدن در گیربکس اتوماتیک

ترک خوردن همانطور که گفته شد دلایل زیادی دارد. گیربکس اتوماتیک ممکن است مانند سایر سیستم های هیدرولیک خراب و فرسوده شود، البته اگر به درستی از آن مراقبت نکرده باشید، مثلا اگر گیربکس خود را به صورت دوره ای و منظم سرویس کنید، هرگز با این مشکل مواجه نخواهید شد… سیستم خنک کننده ممکن است خراب شود. اگر به درستی کار نمی کند، فیلتر روغن باید تعویض شود، یا ممکن است قطعات گیربکس آسیب ببینند.

مطلب پیشنهادی:تقه زدن در گیربکس های اتوماتیک

نشانه خرابی گیربکس کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج با 12 ماه گارانتی

  1. اولین نشانه ای که باید به آن توجه کنید کاهش شتاب خودرو است.
  2. علامت دوم بوی سوختن است… حتما به این علامت توجه کامل داشته باشید و در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  3. علامت سوم رنگ روغن است. هر چه رنگ روغن تیره تر باشد، فرسودگی آن بیشتر است و باید روغن گیربکس را تعویض کنید.
  4. صداهای عجیب از جمله صدای جیغ ماشین.
  5. روشن شدن چراغ هشدار خودرو که یکی دیگر از نشانه های مهم خرابی در گیربکس است.
  6. لرزش هنگام حرکت ماشین

مطلب پیشنهادی:چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم

پیشگیری بهتر از درمان است!

گیربکس های اتوماتیک عملکردهای مشابهی دارند و از قطعات یکسانی تشکیل شده اند، تفاوت گیربکس های دستی و اتوماتیک این است که کلاچ ندارند، بنابراین کل فرآیند رانندگی به صورت خودکار انجام می شود. اگر خودروی شما اتوماتیک است باید در هنگام رانندگی به نکاتی که در مقاله زیر اشاره شده است توجه کنید تا عمر گیربکس خود را افزایش داده و در نتیجه کمتر به تعمیرگاه مراجعه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

سوالات متداول

نحوه مراقب از گیربکس کیا در زمستان؟

شرایط زمستانی از نظر جغرافیایی متفاوت است اما در اکثر مناطق کشور در ماه های زمستان شرایط یکسان است. نحوه برخورد شما با این شرایط می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت گیربکس داشته باشد. در ادامه این مقاله خطرات زمستان برای گیربکس به نکاتی می پردازیم که می تواند در سلامت گیربکس شما بسیار موثر باشد.

ادامه مطلب:خطرات زمستان برای گیربکس

آیا می شود گیربکس کیا را تقویت کرد؟

بله چرا که نه… برای کسب اطلاعات بیشتر با مهندس بیژن مرادی راجب این موضوع مشاوره دریافت کنید(رایگان):09128390325

چه کارهایی را نباید با دنده اتومات کیا انجام داد؟

برای رانندگی با خودروهای دنده اتومات نه فقط کیا بلکه تمام خودروهای اتومات، باید بدانید به چه نحوی استفاده کنید تا گیربکس اتومبیل شما آسیب نبیند…در مطلب زیر به این موضوع کامل پرداخته ام همراه ما باشید:

ادامه مطلب:کارهایی که نباید با دنده اتومات انجام داد

آیا می شود با هُل دادن کیا اسپورتیج را روشن کنیم؟

بله می توانید فشار دهید اما سعی نکنید ماشین اتوماتیک را با فشار دادن آن مانند ماشین دنده ای روشن کنید! این کار علاوه بر آسیب رساندن به گیربکس خودرو، در اکثر انواع گیربکس اتوماتیک عملی نیست و یا نیاز به تخصص دارد.

ادامه مطلب:روشن کردن ماشین اتومات با هل دادن

هزینه تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس بستگی به خرابی گیربکس شما دارد… این هزینه می تواند هزینه جزئی باشد ، با هزینه کمتر تعمیر می شود ، هزینه هنگفت… به همین دلیل امکان پذیر نیست قیمت دقیق را بدون بررسی گیربکس خودرو اعلام کنید.

علت تقه زدن گیربکس اتومات کیا اسپورتیج چیست؟

کوبیدن دلایل مختلفی دارد که در مقاله ای جداگانه به آن ها پرداخته ایم. با کلیک بر روی مقاله پیشنهادی زیر می توانید آن را مطالعه کنید. خب کلا کوبیدن میتونه به خاطر مشکل برقی ماشین باشه، از طرفی ممکنه روغنش تنظیم نشده باشه و باعث شکستن گیربکس بشه. توصیه می کنیم پس از مشاهده چنین مشکلی در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:تقه زدن در گیربکس های اتوماتیک

چه زمانی نیاز به تعمیر گیربکس kia sportage داریم؟

تعویض دنده

اگر در هنگام تعویض دنده مشکلی از جمله سفت بودن دنده ها مشاهده کردید یا رانندگی در هنگام تعویض دنده مشکل شد، باید برای عیب یابی و تشخیص به تعمیرگاه مراجعه کنید. لازم به ذکر است در صورت کمک گرفتن از تعمیرکاران مبتدی و غیرمتخصص برای تعمیر گیربکس ممکن است مشکلات این قطعه افزایش یابد. زیرا گیربکس بسیار حساس است و هر نوع دستکاری می تواند وضعیت آن را بهتر یا بدتر کند.

مطلب پیشنهادی:نشانی و علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

نشت روغن گیربکس

نشت روغن گیربکس یکی دیگر از نشانه های این است که باید در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید. نشت مایع از این قسمت باعث آسیب شدید به گیربکس شده و کیفیت رانندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از تعمیر این قطعه توصیه می کنیم از روغن های مرغوب استفاده کنید و قطعا روغن های مرغوب قیمت بالاتری دارند اما اگر بخواهید مزایای آن را با هم مقایسه کنید به خوبی متوجه مقرون به صرفه بودن آن می شوید. در عین حال استفاده از روغن های ارزان قیمت و بی کیفیت می تواند باعث آسیب رساندن به گیربکس خودرو شود.

مطلب پیشنهادی:مزایای تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه

چگونه گیربکس کیا اسپورتیج را تعمیر کنیم؟

اگر روغن گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج باشد ، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج می تواند مشکل را حل کند که در مورد گیربکس های دستی نیز صدق می کند. اما گاهی اوقات به روش بسیار پیچیده تری نیاز است. اگرچه استفاده از راهنماهای آنلاین برای انجام تعمیرات وسوسه انگیز است، اما هنوز ایده بدی است. به عنوان مثال، مشکل گیربکس کیا اسپورتیج 2005 و مشکل گیربکس کیا اسپورتیج 2012 ممکن است خود را متفاوت نشان دهند و در نتیجه تعمیرات متفاوتی انجام شود. ناگفته نماند که نمودار سیم کشی گیربکس کیا اسپورتیج 1.7 crdiلزوماً مانند سایرین نخواهد بود، که نیاز به دانش جدی در این زمینه دارد.

تعمیرات مکانیکی را همیشه به تعمیرگاه خود بسپارید. دانش او یک سرمایه واقعی است! شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا او می تواند در مدت کوتاهی عیب را بسیار دقیق تشخیص دهد. او همچنین می تواند تمام گزینه های تعمیر ممکن را به شما ارائه دهد. در صورت نیاز به تعویض، تعمیرگاهی که به آن مراجعه می کنید شماره مرجع گیربکس مورد نیاز برای خرید را در اختیار شما قرار می دهد.

 

گیربکس کار ایرانیان

پذیرش آنلاین تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود راه های ارتباط آنلاین را نیز فراهم نموده تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین پذیرش شوند.

چرا آنلاین نوبت بگیریم؟

2تا مورد داریم اگر گیربکس خودرو را قصد دارید فوری تعمیر کنید چه بهتر که با این شماره تماس بگیرید(09128390325 | 09190783005) اما نوبت دهی آنلاین براساس لیست مشتریان بهترین زمانی که می توانید خودرو خود را بیاورید تعمیر کنید بهتون اعلام می کند.

  • ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه
  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر
  • ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس
  • برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

گارانتی

در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مطلب پیشنهادی:تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران (مرزداران)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس