حذف گیربکس دستی مرسدس در سال 2023

مرسدس گیربکس دستی را از سال 2023 به تدریج حذف می کند

مرسدس گیربکس دستی را از سال 2023 به تدریج حذف می کند

حذف گیربکس دستی مرسدس بنز از سال 2023 به تدریج رو به انجام است. این مطلب برای گیربکس دستی مدتی بود که به وضوح مشخص بود. از سال 2023 پدال کلاچ (دنده دستی) به دلیل تقاضای کم مشتریان به تدریج حذف خواهد شد. در صحبت با نشریه آلمانی Automobilwoche استدلال کرد که سلیقه خریداران تغییر کرده است زیرا افراد بیشتری خودروهای گیربکس اتوماتیک (دنده اتومات) را ترجیح میدهند.

حذف دنده دستی از خودرو مرسدس بنز

البته، برای مرسدس بنز مقرون به صرفه تر است، زیرا دیگر مجبور نیست روی جعبه دنده های دستی سرمایه گذاری کند. نه اینکه در حال حاضر بطور گسترده در دسترس است، زیرا فقط نسخه های خاصی از کلاس A,B و CLA هنوز با تنظیمات سه پدال عرضه می شوند.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس بنز

هشدار حذف گیربکس دستی در سال 2020

در اکتبر سال 2020، مارکوس شفر، رئیس تحقیق و توسعه مرسدس، در مورد برنامه این برند لوکس برای “حذف گیربکس های دستی” به ما هشدار داد، بنابراین اعلام جدید حذف آن در سال 2023 چندان غافلگیر کننده نبود. به عنوان مثال آخرین کلاس C W206 را درنظر بگیرید که فقط خودکار است.

رقیب مرسدس »»» بی ام و

در حالی که مرسدس بنز با جعبه دنده خداحافظی می کند، اما رقیب آن یعنی بی ام و هنوز به رانندگان اجازه می دهد تا دنده های خود را در M3 و M4 پایه قرار دهند. M2 G87 که اخیرا مورد آزمایش قرار گرفت است، دارای دنده دستی خواهد بود، درحالی که مدل های پایین تری مانند سری 1 در حال حاضر با دفترچه راهنما در برخی بازارها در دسترس هستند.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس بی ام و

تبدیل گیربکس دستی مرسدس بنز به اتوماتیک

مرسدس گیربکس دستی را از سال 2023 به تدریج حذف می کند
حذف گیربکس دستی مرسدس بنز

اگر قصد دارید گیربکس دستی خود را با اتوماتیک تعویض کنید ما اینکار را بصورت حرفه ای و با دستگاه های فوق پیشرفته برایتان انجام خواهیم داد. گیربکس کار ایرانیان

شماره تماس: 091283900325 | 09190783005

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس