هر آنچه که باید در مورد برلیانس h330 بدانید

هر آنچه که باید در مورد برلیانس h330 بدانید

هر آنچه که باید در مورد برلیانس h330 بدانید

در شرایط فعلی بازار مردم نگاه مثبت تری به خودروهای چینی پیدا کرده اند. و با کاهش قدرت خرید از بِرند های اروپایی و بخاطر شرایط فروش مناسب از سوی بِرندهای چینی باعث شده سهم خودروهای چینی در بازار ایران رو به رشد باشه. یکی از این برندها برلیانس می باشد.که محصولاتش توسط پارس خودرو و سایپا بصورت مونتاژ و وارداتی، وارد بازار می شود. در ادامه این مطلب”هر آنچه که باید در مورد برلیانس h330 بدانید” همراه گیربکس کار ایرانیان باشید تا در مورد خودرو برلیاس اچ330 بیشتر بدانید.

تاریخچه برلیانس h330

برلیانس اچ 330 یکی از محصولات برند برلیانس می باشد، که از همان اول به واسطه طراحی که از شراکت با بِرند معتبری همچون bmw به دست اومده تونسته جایگاه خوبی نسبت به سایر محصولات چینی به دست بیاره.

این خودرو از سال 2013 تولید شده و از سال 1394 نیز در دو نوع دستی و اتوماتیک در ایران عرضه شد. تا اواخر سال 1396 این خودرو با پیشرانه 1.5لیتری و با قدرت 103 اسب بخوار تولید میشد که با این مشخصات شتاب و کشش راضی کننده ای برای رانندگان نداشت.

اما پارس خودرو اقدام به عرضه برلیانس اچ 330 با موتوری حجیم تر و با قدرت بیشتر کرد. پیشرانه جدید برلیانس h330 یک موتور 1.6لیتری مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ یا بی بی تی می باشد که باعث بهبود مصرف سوخت شده و دارای آلایندگی یوروفایف می باشد. همچنین قدرت این خودرو به 114 اسب بخوار افزایش یافته.

گیربکس برلیانس h330

سیستم گیربکسی که برای برلیانس h330 در نظر گرفته شده با همکاری شرکت هیوندای پاورتیک طراحی و ساخته شده است و همچنین باعث کشش مناسب خودرو در مسیرهای شیبدار نیز میشود.

در برلیانس های اواخر 1396 به بعد تجهیزاتی مانند سیستم مولتی می یا همراه ردیاب جز تجهیزات نسخه اتوماتیک اضافه شدند. صندلی قابل تنظیم در هشت جهت راننده اشاره کرد که یکی از نکات قوت این خودرو به شمار می آید که باعث میشه خودرو متناسب با بدن خود تنظیم کنید و کمتر دچار خستگی شوید.

از نکات دیگر مثبت برلیانس اچ 330 که از سوی دارندگان این خودرو کاملا مورد رضایت بوده، فرمان برقی این خودرو می باشد.

لازم به ذکر می باشد که در بحث تجهیزات خودرو اچ 330 نسخه دستی و اتومات تفاوت هایی باهم دارند که در ادامه این بررسی به آن می پردازیم.

گیربکس برلیانس h330

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس برلیانس h330

نکات مثبت برلیانس h330

از جمله نکات قوت این خودرو چینی می توان به طراحی ظاهری جذابتر نسبت به رقبای خود فضای مناسب کابین، سواری نسبتا نرم، عایق بندی قابل قبول کابین، خدمات پس از فروش گسترده، پیشرانه مجهز به زنجیر تایم و عملکرد مطلوب تر جعبه دنده ی اتوماتیک در قیاس با گیربکس موجود در محصولات پژو اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه که باید درمورد زنجیر تایم بدانید

نکات منفی برلیانس h330

از طرف دیگر وجود برخی مشکلات مانند:

سختی و سفتی جنس داشبرد.

کمبود تجهیزات مدل دنده ای و عملکرد موتور 1.5لیتری و شتاب ضعیف تری نسبت به 1.6لیتری داره را می توان یکی از نکات منفی دانست.

رقبای برلیانس h330

از رقبای برلیانس اچ 330 می توان به تندر 90 اتوماتیک، دنا پلاس، ای دی ام 550، جک j5، بیسو پی سی اشاره کرد.

سخن پایانی

با توجه به عرضه گسترده اچ330 در کنار هاچبک اچ 320 در بازار ایران و همچنین خدمات پس از فروش نسبتا وسیعی که شرکت پارس خودرو و سایپا برای این محصولات خود در نظر گرفتند، می توان گفت که مشتریان داخلی استقبال مناسبی از دیگر خودروهای چینی به عمل آوردند و h330 را میتوان یکی از خودروهای موفق در بازار ایران دانست.

*مطالب پیشنهادی:

»»تفاوت گیربکس های اتوماتیک با دستی««

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس