صدای ناله در خودرو

صدای ناله در خودرو ، وزوز یا کوبش هنگامی که دنده در حالت خلاص قرار دارد یکی از نشانه های وجود مشکل در گیربکس می باشد.

این مشکل ممکن است جزئی باشد، اما می تواند علامت مشکل جدی تری نیز باشد.

صدای ناله در خودرو

در برخی موارد صداهایی که از گیربکس می آید، می تواند به دلیل بروز مشکلی در روغن گیربکس اتوماتیک شما ایجاد شود. این مایع کار بسیار مهم روغن کاری مقدار قابل توجهی از چرخ دنده ها و قطعات مکانیکی را دارد. با گذشت زمان و استفاده مداوم، این مایع خاصیت محافظتی خود را از دست می دهد و دیگر جلوی اصطکاک را نمی گیرد. این اصطکاک همان چیزی است که به سیستم گیربکس خودکار پیچیده اتومبیل شما آسیب می رساند.

ایجاد صدا از گیربکس

اگر صدای نگران کننده ای را می شنوید و گمان می کنید که این صدا از گیربکس ایجاد می شود، ممکن است یکی از بخش های داخلی گیربکس شما مشکلی پیدا کرده باشد. اگر اینگونه باشد، بسیار حیاتی است که یک مکانیک واجد شرایط بلافاصله خودرو را معاینه کند.

راهکار حل مشکل صدای ناله از خودرو

برخی از صداها ممکن است به دلیل وجود مشکلی ساده و به خاطر روغن گیربکس شما باشد، در حالی که امکان دارد در بعضی موارد دیگر مشکل جدی تر باشد. در صورت امکان روغن گیربکس خودکار خود را بررسی کنید. اگر سطح روغن پایین است، مقداری روغن به آن اضافه کنید و هرچه سریعتر در مورد مشکل اتومبیلتان با یک مکانیک مورد اعتماد مشورت کنید.

مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال تجربه در ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک مفتخر است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵09128390325

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

 

صدای ناله در خودرو

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس