معرفی خودرو زینگر 21C با فناوری چاپ سه بعدی

خودرو زینگر 21C

نخستین محصول تجاری زینگر با نام زینگر 21C در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

مشخصات زینگر 21C

هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات فنی این ابر خودرو منتشر نشده است؛ اما می توان مطمئن بود شباهت هایی با Blade دارد. مدل 21C مثل بلید، ساختار کابین تک سرنشین با فرمان در وسط خواهد داشت. همچنین شاسی و بدنه ساخته شده با پرینت سه بعدی از آلومینیوم و فیبرکربن ارائه خواهد کرد. پیشرانه مورد استفاده در 21C هیبریدی خواهد بود؛ اما نوع سوخت مصرفی هنوز اعلام نشده است.

تاریخچه خودرو زینگر

کوین زینگر (Kevin Czinger)، کارآفرینی اهل کالیفرنیا آمریکا است. او در سال ۲۰۰۹ شرکت کودا اتوموتیو را تأسیس کرد تا در زمینه‌ی تولید خودروهای برقی و باتری‌ های لیتیوم یون فعالیت کند.

این مجموعه به‌دلیل مواجه شدن با مشکلات مالی و بدهی بانکی در سال ۲۰۱۳ ورشکسته شد. پس از آن، کوین زینگر اقدام به تأسیس یک شرکت طراحی با نام فامیلی خود کرد تا سازنده‌ ی مدل‌هایی در کلاس سوپر اسپرت و ابر خودروی سفارشی باشد.

اولین محصول خودرو زینگر

نخستین خودرو ساخت این شرکت، تک‌ نمونه‌ای به‌ نام بلید (Blade) بود که سال ۲۰۱۷ رونمایی شد.

بلید نخستین سوپر اسپرت دنیا بود که از فناوری چاپ سه‌ بعدی برای ساخت شاسی و ادوات بدنه استفاده می‌کرد. این محصول هرگز به مرحله‌ی تولید تجاری نرسید؛ اما قرار بود از پیشرانه توربو شارژ گاز سوز با قدرت هفتصد اسب‌ بخار استفاده کند و سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تا ۲ ثانیه داشته باشد.

خودرو زینگر


درباره گیربکس کار

مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال سابقه و بهره گیری از استاد کاران توانمند و حرفه ای در زمینه تعمیر و عیب یابی در خدمت شماست.

شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵ – ۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس