تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس با 12ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس با 12ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس با 12ماه گارانتی

اگر با مشکل گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس مواجه هستید، به سایت مناسبی مراجعه کرده اید. ما به عنوان بزرگترین مرکز تعمیر گیربکس های اتوماتیک در تهران، تعمیر و نگهداری گیربکس خودروهای رنو کولئوس گیربکس اتوماتیک را با ضمانت انجام می دهیم. اگر مشکلات گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس با اقدامات به موقع برطرف نشود، ممکن است پس از مدتی لذت رانندگی خود را از دست بدهید. در ادامه این مطلب”تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولیوس با 12ماه گارانتی” همراه گیربکس کار ایرانیان باشید.

انواع گیربکس اتوماتیک که ما برای خودروهای رنو کولئوس تعمیر، تعویض می کنیم:

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس CVT (JF011E).
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس AJ0 (JF613 Jatco).

کلیه گیربکس های اتوماتیک رنو کولئوس تعمیر شده توسط تعمیرگاه ما پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس می شود. و بعداز تست و اطمینان از بی عیب بودن گیربکس به مشتریان تحویل خواهیم داد.به این ترتیب تعمیر گیربکس اتوماتیک تضمینی انجام می شود.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس رنو با 12 ماه گارانتی

تیم متخصص ما در خصوص خرابی گیربکس اتوماتیک خودروهای رنو کولئوس همیشه همراه شماست. تیم مهندسین مکانیک ما با کمال میل از شما در رابطه با نقص گیربکس رنو کولئوس پشتیبانی می کنند. شما می توانید قیمت های فعلی گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس ما را از خدمات منطقه ای ما اطلاع پیدا کنید.

شماره تماس با تعمیرکار متخصص

چنانچه هنوز مطمعا نیستین که مشکل از گیربکس شماست یا از سلامت گیربکس اتوماتیک خودرو اطمینان ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های ذیل با تعمیرکاران متخصص ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

تعویض روغن گیربکس رنو کولئوس

تعویض روغن گیربکس رنو کولئوس با دستگاه های تمام اتوماتیک در خدمت ما انجام می شود. برای قیمت روغن گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو کولئوس با 12ماه گارانتی

آدرس تعمیرگاه

مجموعه گیربکس کار ایرانیان در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک سالیان سال است که در حال فعالیت می باشد. این مجموعه با مدیریت بیژن مرادی با بیش از 20سال سابقه کار تخصصی هم چنین همکاری با مهندس موشیخ بسیاری از متخصصین مجرب را دارا بوده و مفتخر به ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

در این تعمیرگاه بهترین تعمیرکاران متخصص گِرد هم آمده اند تا مشکلات گیربکس خودرو شما را به بهترین نحو و در کمترین زمان برطرف کنند.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

*مطالب پیشنهادی:

»»تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در تهران««

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس