بی ام و (BMW) در دنیای واقعی و واقعیت مجازی

بی ام و (BMW) در دنیای واقعی و واقعیت مجازی

بی ام و (BMW) در دنیای واقعی و واقعیت مجازی

تکنولوژی واقعیت ترکیبی بی ام و با ترکیب رانندگی در دنیای واقعی و واقعیت مجازی، قصد دارد تجربه M۲ شما را متحول کند و یک خودروی واقعی را به دنیای مجازی بیاورد.با استفاده از Unreal Engine، یک موتور بازی سازی گرافیکی کامپیوتری سه بعدی که توسط اپیک گیمز توسعه یافته است، این شرکت آلمانی به رانندگان و وسایل نقلیه آن ها اجازه می دهد تا در حین رانندگی با یک بی ام و M۲ واقعی در دنیای مجازی غوطه ور شوند. در ادامه این مطلب”بی ام و (BMW) در دنیای واقعی و واقعیت مجازی” همراه ما باشید.

توضیحات مختصر

این فن آوری با استفاده از عینک VR/MR و در عین حال تسلط بر چالش ها در سرعت های بالا مانند یک بازی مسابقه ای ممکن می شود.

با این حساب، بی ام و M۲ به عنوان یک کنترلر بسیار قدرتمند و سریع عمل می کند که با در نظر گرفتن تمام محورهای حرکتی و چرخشی M۲. رانندگان یا بازیکنان در حالی که در یک دنیای مجازی یکپارچه غوطه ور هستند، خودرو را در یک مسیر واقعی مانور خواهند داد.

و درست مانند بازی های ویدیویی، دنیای مجازی هم شامل اجتناب از موانع و جمع آوری “اسکین های مجازی”، تقویت تجربه همه جانبه درون ماشین است. برای درک بهتر این مفهوم، ویدیوی کوتاه بالا نشان می دهد که چگونه کار می کند.

گفته های مدیر عامل BMW

بی ام و (BMW) در دنیای واقعی و واقعیت مجازی

فرانک ون میل، مدیرعامل بی ام و M GmbH می گوید: ” کسی که می پرسد تجربه های مجازی در بخش خودرو ممکن است در آینده چگونه باشند، پاسخ این است: مردم باید بتوانند این احساس جدید را تجربه کنند و ما یک راه حل مناسب برای آن ها ارائه می دهیم.”

بی ام و می گوید دو دهه پیش با ادغام فن آوری ارتباطی مدرن در یک خودرو، پایه های این فن آوری را بنا نهاده است.سپس این سیستم به BMW ConnectedDrive تبدیل شد که در سال ۲۰۰۸ معرفی شد.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس بی ام و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس