تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس H320

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس H320

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس H320

در چین، یک موتور اپتومور 1.5 لیتری با حداکثر توان 77 کیلووات (105 اسب بخار) هم در عقب مایل و هم در سدان به کار گرفته شد. هر دو نسخه به صورت استاندارد دارای گیربکس 5 سرعته دستی بودند و گیربکس اتوماتیک 4 مرحله ای با پرداخت هزینه اضافی در دسترس بود. (تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس H320)

در ایران حداکثر عملکرد اتوموتور عرضه شده از سال 2015 تا 2018 با حجم 1.5 لیتر 76 کیلووات بوده است. از سال 2018، حداکثر 84 کیلووات موتور 1.7 لیتری اتو برای ایران و سوریه در محدوده موتور بوده است. موزین های ترکیبی و لیموزین با ناچ بک در این بازارها با گیربکس 5 سرعته دستی یا با پرداخت هزینه اضافی با گیربکس اتوماتیک 4 مرحله ای موجود هستند. نسخه H320 Cross تنها با گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.

تعمیر گیربکس برلیانس

شماره تماس تعمیرکار گیربکس H320

اگر اطلاعی از خرابی گیربکس ندارید و یا میخواهید اطمینان حاصل کنید می توانید از تعمیرکاران مجموعه ما دریافت مشاوره رایگان نمایید. بهتر از بدانید این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15 سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس مشیخ و متخصصین مجرب دیگر مفتخر است به شما عزیزان خدمات با کیفیت ارائه دهد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

هزینه تعمیر گربکس اتوماتیک H320

هزینه تعمیر گیربکس خودرو شما تمام برگردد به مشکلی که در گیربکس اتوماتیک شما وجود دارد… نمی توان قبل از بررسی گیربکس دقیق گفت که هزینه تعمیر چقدر می شود. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید»»» 091283900325

تعویض روغن گیربکس H320

تعویض به موقع روغن گیربکس، یکی از مواردی است که متاسفانه برخی از رانندگان به آن توجه نمی‌کنند. روغن گیربکس یا واسکازین، مایعی درون گیربکس است که سه وظیفه اصلی را برعهده دارد:

  1. روانکاری قطعات متحرک درون گیربکس
  2. خارج کردن آلودگی‌ها و ذرات از بین قطعات که باعث آسیب به آنها می‌شود.
  3. کاهش دمای گیربکس هنگام کار

روغن گیربکس مناسب دارای رنگ قرمز و شفاف است؛ در صورتی که روغن استفاده شده و کهنه؛ رنگی متمایل به مشکی و مات دارد. کیفیت روغن گیربکس تاثیر چشم‌گیری روی فعالیت آن دارد؛ از این رو، پیشنهاد می‌شود همواره از روغن‌های باکیفیت استفاده کنید.

برای تعویض روغن گیربکس از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود. این دستگاه تمام روغن کهنه درون گیربکس را خارج کرده و روغن تمیز و باکیفیت را چایگزین آن می‌کند. در روش‌های قدیمی، همیشه مقداری از روغن کهنه درون خودرو باقی می‌ماند که کیفیت روغن جدید را نیز تحت تاثیر قرار می‌داد. با استفاده از این دستگاه‌ها، حتی اندکی روغن گیربکس کهنه نیز درون خودرو باقی نمی‌ماند.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس H320

نشانه های خرابی گیربکس H320

بصورت مختصر و مفید به نشانه های اصلی خرابی گیربکس اتوماتیک اشاره خواهیم کرد:

  •  اگر هنگام حرکت صدای دنگ‌دنگ یا وزوز می‌شنوید
  • اگر گیربکس دیر عمل می‌کند
  • اگر بوی سوختگی از خودرو حس می‌کنید
  •  اگر از زیر ماشین مایع نشت می‌کند
  • اگر دنده به‌سختی جا می‌رود
  • اگر ماشین در حالت خلاص است ولی سروصدا می‌کند
  • اگر چراغ‌های چک موتور روشن می‌شوند
  • اگر پدال کلاچ درست کار نمی‌کند
  • اگر ماشین لرزش دارد و دور موتور بالا می‌رود
  • اگر خودرو روی دنده است اما حرکت نمی‌کند
  • اگر اتومبیل‌تان قدرت کافی ندارد

تعمیر گیربکس H320 در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتومات H320، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس H320 خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

به دلیل حساسیت بالای گیربکس خودرو، بهتر است آن را برای تعمیر به تعمیرگاه‌های تخصصی ببرید. تیم گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. در صورت نیاز به خدمات ما نظیر تعمیر گیربکس H320، تعمیر گیربکس هیوندا یا دیگر خودروها، می‌توانید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید. تکنسین‌های ما، تخصص بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک دارند و به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی جدید در این زمینه، همواره دانش خود را بروز نگه می‌دارند.

برلیانس H330 خودرویی از کلاس کامپکت برند خودروسازی چینی برلیانس است. مدل عقب شیبدار برلیانس H320 نامیده می شود . از سال 2012 در چین و از سال 2015 در برخی از کشورهای خاورمیانه ارائه شده است.

این سری یک نسخه گسترده مدل نگهداری شده از برلیانس BS2 است که Junjie FRV یا FSV نیز نامیده شد و برای اولین بار به طور رسمی با همین نام در Auto China 2012 در پکن به نمایش درآمد. این خودرو برای اولین بار به عنوان مدل عقب مایل با نام H320 در آگوست 2012 در نمایشگاه خودرو چنگدو ارائه شد. مدت کوتاهی پس از آن، خودرو در چین به بازار آمد. خودروی مفهومی برلیانس C3 که سازنده با آن نسخه ای از H320 را با طرح خارج از جاده به نمایش گذاشت که هرگز در چین به تولید سری نرسید و لیموزین H330 در نمایشگاه خودرو شانگهای در آوریل 2013 به نمایش درآمد. فروش لیموزین در چین در همان ماه شروع به کار کرد.

سایپا از اواسط سال 1394 اقدام به ساخت مدل های خودرو در ایران کرده است. نسخه H320 کراس با پلان آفرود که نسخه سری برلیانس C3 است در نمایشگاه خودرو مشهد 2017 ارائه شد و از اواسط سال 2017 عرضه شده است. در حسیه در منطقه حمص سوریه، لیموزین H330 توسط شرکت تابعه سایپا سوریه در یک سرمایه گذاری مشترک با Sivo International از مارس 2019 ساخته شده است.

از ابتدای سال 2020، گروه خودروسازی باواریا قصد دارد مدل H330 را در مصر بسازد.

در چین، این مدل قبلی برلیانس H3 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس