تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور RAV4

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور RAV4

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور RAV4

تویوتا راوفور یکی از برندهای خارجی سرشناس در بازار خودروی ایران است. محصولات این شرکت سال‌هاست که توسط رانندگان ایرانی مورداستفاده قرار می‌گیرند و به خوبی آزمون خود را پس داده‌اند. خودروهای این برند معمولا عمر بالایی دارند و در صورت استفاده صحیح، قطعات آن به سادگی دچار خرابی نمی‌شوند. گیربکس تویوتا RAV4 یکی از این قطعات است که عمر و کیفیت الایی دارد و در موارد اندکی، دچار مشکل می‌شود. اما به هر حال، ممکن است به دلایل مختلف، نیاز به تعمیر گیربکس تویوتا سی اچ آر پیدا کنید. تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان (تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک، تضیمن کیفیت، تحویل در سریعترین زمان ممکن)

تعمیر گیربکس تویوتا

تماس فوری

گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور

حتی بهترین خودروها گاهی اوقات با مشکلات گیربکس مواجه می شوند. تویوتا راوفور شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. مطمئنا، قابلیت اطمینان قابل توجه، تجربه رانندگی هیجان انگیز و خدمات در طول سال را به شما می دهد. همچنین ممکن است مشکلاتی را تجربه کند که نیاز به تعمیر گیربکس دارد. اینجا در گیربکس کار ایرانیان، در تهران – مرزداران، ما تعمیر و نگهداری گیربکس را با تمام مهارتی که از خدماتی که سال‌ها در کار بوده است، انجام می‌دهیم. تعمیر گیربکس تویوتا RAV4 می تواند کمی متفاوت از تعمیر سایر مدل ها باشد. چرا؟ خوب، هر مدلی نوع و سرعت انتقال متفاوتی دارد و این نیازمند راه‌حل‌های متفاوتی برای مشکلات پیش‌آمده است.

مشکلات گیربکس تویوتا RAV4

علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه گیربکس شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

  • نشت مایع گیربکس مهم ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. این عالی است، اما نشت ها همچنین می توانند مشکلی در شیلنگ انتقال شما داشته باشند.
  • بوهای عجیب و غریب نشانه این است که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • اگر چراغ هشدار گیربکس تویوتا RAV4 شما روشن باشد، یک علامت عجیب و غریب خواهد بود.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌ها درگیر می‌شوند، احتمالاً گیربکس شما به روان کننده بیشتری نیاز دارد یا چیزی شدیدتر ممکن است مقصر باشد.
  • یکی دیگر از مهم ترین نشانه‌ها زمانی است که گیربکس شما دنده‌ها را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها به تأخیر می‌افتد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور RAV4 با 12 ماه گارانتی

سرویس گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، سرویس گیربکس است. سرویس گیربکس به دو دسته سرویس جزئی و کلی تقسیم می‌شود. سرویس جزئی، شامل تمیز کردن گیربکس و چک کردن قطعات داخلی آن می‌شود. در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته یا آسیب دیده باشد، با قطعه اورجینال تعویض خواهد شد.

سرویس کلی شامل همین بازرسی و تعویض قطعات به اضافه تعویض روغن گیربکس است. بدین صورت گیربکس اتوماتیک خودروی شما جان دوباره‌ای گرفته و عملکرد آن تا حد چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌شود با صرف اندکی هزینه بیشتر، گیربکس را سرویس کنید. به این صورت، احتمال خرابی و تعمیر گیربکس تویوتا بسیار کاهش پیدا می‌کند.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور RAV4

گارانتی 12 ماهه تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

کلیه گیربکس های اتوماتیک تویوتا که توسط مجموعه گیربکس کار ایرانیان تعمیر شده اند پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط موجود در خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شوند. به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا RAV4 در تهران استفاده کنید. در این مرکز تعمیرکاران متخصص و باتجربه‌ای حضور دارند که سال‌ها روی انواع گیربکس اتوماتیک کار کرده و به خوبی با آنها آشنا هستند. برای دسترسی به این تعمیرگاه، می‌توانید به مرزداران، خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 09190783005 تماس گرفته و به صورت رایگان، مشاوره دریافت کنید.

ویژگی یک تعمیرگاه خوب

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

سوالات متداول

هزینه تعمیر گیربکس تویوتا RAV4 چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک، بستگی به نوع خرابی گیربکس شما دارد… نمی توان قبل از بررسی گیربکس قیمت دقیقی را ارائه کرد. برخی از گیربکس ها با خرابی شدید رو به رو هستند که حتی شاید نیاز به تعویض گیربکس یا بعضی قطعات آن شوید. به همین دلیل بهتر است به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتومات مراجعه کنید تا بررسی های لازم انجام شود.

آیا روغن گیربکس هم مثل روغن موتور نیاز به تعویض دارد ؟

بلی. روغن گیربکس نیز همانند روغن موتور و سایر روغن‌های مورد استفاده در خودرو برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا نیازمند تعویض کامل می باشد.

سرویس‌های دوره‌ای گیربکس تویوتا RAV4 در چه زمانی انجام می پذیرد ؟

سرویس‌های دوره‌ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارد. لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد. لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای ، شرایط رانندگی می‌باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.

چرا باید سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک را انجام دهیم؟

مسلما زیاد شنیده‌اید که پیشگیری بهتر از درمان است. در اینجا نیز همین قاعده وجود دارد. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تفاوت فاحشی با هزینه سرویس و نگهداری از آن دارد و گاها ممکن است به چندین میلیون تومان نیز برسد. با توجه به وضعیت اقتصاد کشور و هزینه بالای تعمیر قطعات خودرو، نگهداری صحیح و سرویس گیربکس کاملا منطقی است. همچنین سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک می‌تواند باعث جلوگیری از فرسودگی قطعه و در نتیجه، افزایش عمر مفید آن شود. به این ترتیب تا مدت بسیار طولانی‌تری می‌توانید گیربکس خودرو را مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس