تعمیر گیربکس اتوماتیک بی وای دی (BYD)

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی وای دی (BYD)

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی وای دی (BYD)

یکی از قطعات حساس و اساسی در خودروهای اتوماتیک جعبه دنده اتوماتیک یا همان سیستم گیربسک اتوماتیک است .این سیستم رانندگی را بسیار راحت تر و لذت بخش تر کرده است . (تعمیر گیربکس اتوماتیک بی وای دی (BYD))

دلیل اصلی استقبال افراد از خریدن خودروهای اتوماتیک و یا تبدیل گیربکس دستی به گیربکس اتوماتیک تعویض دنده به صورت خودکار است .این سیستم نیازمند رسیدگی و توجه از سوی شما خودرو داران عزیز می باشد .انجام سرویس های دوره ای یکی از اصلی ترین مراقبت ها از این سیستم می باشد شما با انجام این کار از خرابی بیشتر و شدیدتر گیربکس اتوماتیک خودرو خود جلوگیری می کنید و با پرداخت هزینه ی کمتر سلامت خودرو خودرا تامین خواهید کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک BYD

گیربکس اتوماتیک در انواع خودروهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالایی ساخته می‌شود. در این نوع گیربکس‌ها امکانات فراوان و به‌روزی برای افزایش شتاب خودرو ایجاد شده است که مزیت‌های فراوانی نسبت به گیربکس‌های دستی دارند.

گیربکس اتوماتیک نیز بعد از گذشت مدتی در اثر افزایش کارکرد و یا استفاده غیر صحیح از خودرو دچار مشکلات فراوانی می‌شود که باید در اسرع وقت اقدامات لازم برای تعمیر آن در تعمیرگاه‌های تخصصی تهران انجام شود تا آسیبی به بقیه قطعات وارد نشود.

همچنین به دلیل ساختار پیچیده و حساس گیربکس اتوماتیک تعمیر آن باید تحت نظر افراد متخصص و کارآزموده با مهارت بالا انجام شود. تعمیرگاه‌های تخصصی در تهران از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند.

ارائه خدمات در این مراکز با کیفیت بالایی انجام خواهد شد که تاثیر فراوانی در افزایش کارکرد و عملکرد مناسب خودرو دارد. همچنین هزینه‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه‌های تهران با توجه به شدت و نوع آسیب وارده متفاوت است.

محاسبه قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بی وای دی

برای ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران قیمت ثابت و مشخصی وجود ندارد زیرا این محاسبه قیمت با در نظر گرفتن عوامل مختلف انجام میشود این عوامل شامل در نظر گرفتن شدت خرابی قطعه ، در نظر گرفتن نوسانات قیمت قطعات و حمل آنها ، توجه به قیمت و نوع خودروی شما و … می باشد .

هزینه نهایی خدمات ارائه شده به شما همشهریان عزیز توسط کارشناسان متخصص تیم و با در نظر گرفتن تمامی موارد تاثیر گذار و در نهایت مطابق آخرین نسخه به روزرسانی شده تعرفه در اتحادیه کشوری محاسبه و در نهایت منصفانه ترین قیمت به شما عزیزان اعلام میشود

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی وای دی (BYD)

نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک BYD

-بوی سوختگی شدید از ناحیه گیربکس اتوماتیک خودرو

-نشتی داشتن روغن گیربکس

-روشن شدن چراغ چک خودرو

افزایش دور موتور و لغزش خودروی شما

-شنیدن صدای وزوز و دنگ دنگ

-تقه زدن و گاز هرز خوردن

-اشکال و کاهش سرعت در تعویض دنده

-تاخیر در حالت حرکت و خلاص به دلیل درگیرنشدن گیربکس

با ظاهر شدن هریک از نشانه های فوق سریعا برای تعمیر و تعویض سیستم گیربکس اتوماتیک خودروی خود به مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران مراجعه کنید.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس