تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر

یادگیری رانندگی همیشه راحت نیست و گاهی اوقات، انتخاب یک میتسوبیشی لنسر خودکار برای راحتی اولیه یا سهولت استفاده ممکن است راه حل خوبی به نظر برسد، چنین گیربکس هایی روز به روز رایج تر می شوند. با این حال، حتی اگر به نظر می رسد آنها راه حل کاملی هستند، اما مشکلات مربوط به گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر شما . این دقیقاً همان چیزی است که صفحه محتوای ما در مورد آن است. ابتدا انواع مختلف گیربکس اتوماتیک را به سرعت به شما نشان می دهیم، سپس در مرحله دوم، ممکن است با چه مشکلاتی در گیربکس میتسوبیشی لنسر خود مواجه شوید و در نهایت، چگونه آنها را حل کنید. (تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر)

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

انواع گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر

گیربکس ها این مزیت را دارند که قابل اعتماد هستند زیرا مجبور نیستید از پدال کلاچ خود استفاده کنید و همه چیز به صورت الکترونیکی و مکانیکی کنترل می شود، بنابراین کلاچ یا سایر عناصری که می توانند به دلیل استفاده نادرست مورد آزمایش قرار گیرند، سایش زودرس نخواهد داشت. از طرف شما
با این حال، بسته به نوع گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر شما، اطمینان کم و بیش خواهید داشت، اکنون آنها را به شما ارائه خواهیم داد:

  • گیربکس اتوماتیک معمولی: از مبدل گشتاور برای کنترل تغییرات دنده استفاده می شود، این قدیمی ترین فناوری است، در دهه گذشته پیشرفت زیادی کرده است (دنده های بیشتر و مدیریت بهتر تعویض دنده).
  • گیربکس اتوماتیک رباتیک شده: این یک گیربکس دستی با مکانیزم روباتیک است که عملکرد راننده را تغییر می دهد. این نوع گیربکس ها کمتر رایج هستند زیرا بسیار کند در نظر گرفته می شوند. ما اغلب در حین کاهش سرعت احساس ارتباط می کنیم.
  • گیربکس اتوماتیک دوکلاچه: این بزرگترین گیربکس اتوماتیک است، روی مفهومی مشابه گیربکس رباتیک کار می کند، اما به لطف دو کلاچه آن در سرعت های پایین یا مصرف سوخت بالا مشکلی نخواهید داشت. آنها معمولا در مدل های لوکس یافت می شوند.
  • جعبه اتوماتیک متغیر پیوسته: این مفهومی شبیه به یک اسکوتر است، یک متغیر برای کنترل تفاوت بین شتاب و سرعت موتور می آید، آنها به ویژه در مراحل شتاب میتسوبیشی لنسر شما کند هستند و اغلب پاسخگو نیستند.

من با گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر مشکل دارم

اکنون بخشی را شروع می کنیم که قطعاً در این مقاله بیشتر برای شما جذاب خواهد بود، مشکلاتی که ممکن است با گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر خود مواجه شوید چیست؟ همانطور که در بالا توضیح داده شد، آنها به طور کلی قابل اعتمادتر از گیربکس های دستی هستند، اما در اینجا مهمترین مشکلاتی وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید:

  • همانطور که در بالا توضیح داده شد، مهم نیست که چه نوع گیربکس اتوماتیکی داشته باشد، آنها به طور کلی به کندی و اینرسی در هنگام شتاب گیری شناخته می شوند. با این حال، قرار بود این پدیده تنها در زمان استارت زدن خودرو اتفاق بیفتد، نه در هنگام استارت زدن. اگر به نظر می رسد که همیشه اتفاق می افتد، کلاچ یا مبدل به احتمال زیاد مرده است.
  • احساس می‌کنم دنده‌ای در گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر من دیگر تعویض نمی‌شود یا از آن پرش نمی‌کند: اگر احساس می‌کنید دنده‌های شما در میتسوبیشی لنسر خود تعویض نمی‌شوند یا مکرراً از آن پرش نمی‌کنید، به احتمال زیاد بخشی وجود دارد که مسئول این مشکل است. . شیر برقی که در واقع به عنوان “سوئیچ” برای تعویض دنده عمل می کند، نباید به طور موثر کار کند، گزینه دوم این است که سنسور سرعت یا دور موتور ممکن است معیوب باشد و اطلاعات نادرستی را به گیربکس شما ارسال کند.
  • اگر با افت گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر خود مواجه می شوید: اگر هنگام بالا رفتن یا کاهش سرعت دچار لغزش کلاچ می شوید، یا روغن شما خیلی قدیمی است و نمی تواند به اندازه کافی تمام مکانیزم های گیربکس شما را روغن کاری کند، یا این یک مشکل است. سنسوری که اطلاعات نادرست می دهد
  • گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر من نشتی دارد: در نهایت، اگر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر شما نشتی دارد، احتمالا یکی از مهر و موم های جاسوسی شما به شدت فرسوده شده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر

چگونه مشکلات گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر را برطرف کنم؟

و در نهایت سعی خواهیم کرد به شما بدهیم. راه حل هایی برای رفع مشکلات گیربکس اتوماتیک در میتسوبیشی لنسر شما . آنها را در زیر بیابید:

  • نشتی روغن در گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر: منبع نشتی را بیابید و مهر و موم مربوطه را تعویض کنید، این کار را به متخصص انجام دهید، باز کردن گیربکس کار آسانی نیست. به خصوص برای نیروی کار چند صد یورو برای شما هزینه خواهد داشت. به راحتی می توانید صفحه محتوای ما را در اینجا بخوانید. نشت روغن گیربکس در میتسوبیشی لنسر .
  • مشکل سنسور: هر سنسوری که درگیر باشد، جایگزینی تنها راه حل است، سنسورها خود به خود تعمیر نمی شوند، بسته به سختی دسترسی به موردی که به شما مربوط می شود باید بین 100 تا چند صد یورو حساب کنید.
  • کوپلینگ ها: اگر با کوپلینگ های میتسوبیشی لنسر خود مشکل دارید، برای اطمینان از راحتی و محافظت از دنده های خود فقط باید یک گیربکس کامل را تعویض کنید.
  • گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی لنسر من در حال لیز خوردن است: در این صورت قطعا دیسک کلاچ مرده دارید، باید کلاچ را تعویض کنید و در برخی از مدل ها نمی توانید بدون تعویض گیربکس استاندارد آن را تعویض کنید. ، آماده باشید که بیش از هزار یورو هزینه کنید.

مشکلات گیربکس اتوماتیک دیگری مانند مشکلات الکترونیکی یا مشکلات فشار در میتسوبیشی لنسر وجود دارد، اما این لیست بدون توجه به علت، مهمترین آنها را برای چنین مکانیزم های دشواری فهرست می کند. اگر این سطح از مشکل را احساس می کنید، توصیه می کنیم سریعاً به مکانیک خود مراجعه کنید.

اگر می خواهید آموزش های بیشتری در مورد میتسوبیشی لنسر داشته باشید، دسته بندی میتسوبیشی لنسر را بررسی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس