تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

خودروهای میتسوبیشی می توانند سال ها بدون هیچ مشکلی با اطمینان کار کنند. با این حال، خطاهای مختلف گیربکس اتوماتیک ممکن است رخ دهد که رانندگی در حالت عادی را دشوار یا غیرممکن می کند. در این صورت، بهترین کار این است که از یک مکانیک معتبر بخواهید تا مشکل را تشخیص دهد و گیربکس خود را تعمیر یا تعویض کند. (تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی)

در اینجا در گیربکس اتوماتیک، ما بیش از 30 سال تجربه در حل انواع عیوب گیربکس اتوماتیک داریم. بنابراین، اگر متوجه مشکلی در مورد خود شده‌اید، ما شرکتی هستیم که باید تماس بگیریم !

تعمیر گیربکس اتوماتیک

خودروهای میتسوبیشی توسط بهترین مهندسان سرزمین طلوع خورشید تولید می شوند. به طور کلی، گیربکس اتوماتیک این برند یکی از بهترین ها در جهان است. در واقع، استفاده عملی از ماشین‌ها به وضوح نشان می‌دهد که گیربکس‌های مورد استفاده در عملکرد بسیار قابل اعتماد و پایدار هستند. اگر رانندگان بدون چون و چرا از قوانین اولیه عملیاتی پیروی کنند، علیرغم وضعیت ننگین جاده های روسیه، انتقال چندین سال طول می کشد. علاوه بر این، تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی هزینه کمتری نسبت به بازگرداندن عملکردهای انتقال سایر خودروهای “ژاپنی” دارد.

مشکلات معمولی که هنگام تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی باید با آنها برخورد کرد

گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی یک واحد چند منظوره است که عملاً در معرض نقص نیست. در یک کلام، وظایف اولیه را به خوبی انجام می دهد و مانند مکانیزم یک ساعت گران قیمت سوئیسی عمل می کند. با این حال، تفاوت های ظریف خاصی وجود دارد که در حین کار یک وسیله نقلیه ایجاد می شود که می تواند باعث خرابی انتقال شود.

با درک ویژگی های عملکرد جعبه نصب شده بر روی خودروها، می توانید زمان ناخوشایند هنگام بروز نقص را به تعویق بیندازید، به مرکز خدمات خودرو مراجعه کنید و خدمات تکنسین های واجد شرایط توکیو سرویس را سفارش دهید که قادر به تعمیر گیربکس های اتوماتیک میتسوبیشی در بالاترین سطح هستند. . بیایید فوراً توجه داشته باشیم: خرابی یک گیربکس اتوماتیک به احتمال زیاد یک رویداد غیرمنتظره است تا یک هنجار زندگی روزمره.

بنابراین، اگر ماشین شما به طور ناگهانی در وسط راه متوقف شد، نباید وحشت کنید. ظاهراً سیم برق پاره شده و انتقال سیگنال به کنترل غیر ممکن شده است. به عنوان یک قاعده، راننده نیاز به مراجعه به مرکز خدمات خودرو را نادیده می گیرد و قطعات گران قیمت را خریداری می کند. در نتیجه صاحب دو جعبه قابل سرویس می شود و پول و اعصاب خود را هدر می دهد. اما فقط باید یک اتصال معمولی را اشکال زدایی کنید.

همچنین اتفاق می افتد که حتی یک نقض جزئی سفتی گیربکس اتوماتیک باعث عوارض می شود: هوای اضافی وارد می شود ، فشار تغییر می کند و گیربکس از انجام وظایف اصلی خود باز می ایستد ، سایش بر روی واحد افزایش می یابد و ماشین خراب می شود.

گاهی اوقات مسدود کننده های جفت مایع نیز از بین می روند. نتیجه نقص کاملاً غیرقابل پیش بینی است: مایع حفظ می شود ، جفت مایع گرم نمی شود. البته می توانید به استفاده از میتسوبیشی ادامه دهید، اما به تدریج فیلتر روغن مسدود می شود. علاوه بر این، هر دو دریچه های رادیاتور خنک کننده و بدنه سوپاپ ممکن است مسدود شوند. وقتی این وضعیت پیش می‌آید، دنده‌ها شروع به تعویض نامشخص می‌کنند و چرخ دنده چهارم به کلی کار نمی‌کند. ماده ای که مسدود کننده از آن ساخته شده است فوراً فیلتر و رادیاتور را مسدود می کند و در نتیجه ممکن است در هنگام استفاده بیشتر از گیربکس اتوماتیک مشکلات ثانویه ایجاد شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

عیب یابی برای جلوگیری از تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

عیب یابی گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی باید به طور منظم انجام شود. به عنوان آخرین راه حل، هر 12 ماه (یا بعد از 15-20 هزار کیلومتر). به طور کلی، محاسبه ساده است: هر چه زودتر مشکلات جزئی را برطرف کنید، احتمال حفظ عملکرد اصلی گیربکس های اتوماتیک و تاخیر در تعمیرات اساسی گیربکس های اتوماتیک میتسوبیشی بیشتر می شود.

به عنوان یک قاعده، تشخیص در مراحل انجام می شود. به طور مشخص فرآیند عیب یابی شامل تست درایو، بازرسی بصری کلیه سیستم های گیربکس اتوماتیک، آنالیز سطح روغن گیربکس و … می باشد. توجه داشته باشید که لازم است سطح روغن را با انتخابگر در حالت خنثی اندازه گیری کنید. در غیر این صورت، اندازه گیری ها داده های ناکافی را نشان خواهند داد. وضعیت مملو از روغن ناکافی یا اضافی است که باعث مشکلات جدی می شود و خطر نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی را افزایش می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که اتومبیل های ژاپنی به طور غیرعادی نسبت به همه شرایط عملیاتی (اقلیم، شدت حرکت، کیفیت مایعات کاری) حساس هستند. به همین دلیل است که باید وضعیت خوب موتور و در واقع رفتار رانندگی را به دقت زیر نظر داشت. سپس عمر مفید گیربکس اتوماتیک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی در واقع مجموعه ای از عملیات بازسازی است که توسط متخصصان واجد شرایط توکیو سرویس انجام می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، چنین کارهایی نتیجه عدم رعایت قوانین اساسی عملکرد خودرو در نظر گرفته می شود. عمدتاً تعمیرات گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی به ندرت مورد نیاز است و ارزان تر از تعمیر گیربکس مشابه ساخت ژاپن است.

به عنوان مثال، یک نقص به موقع شناسایی شده در کوپلینگ مایع “قفل” در اسرع وقت برطرف می شود و بدون از بین بردن جعبه انجام می شود. هنگامی که یک خرابی جدی رخ می دهد، تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی طبق رویه استاندارد انجام می شود که شامل: حذف گیربکس اتوماتیک، عیب یابی، جداسازی قطعات و شستشوی قطعات و غیره است.

در صورت نیاز به تعمیر، مالک خودرو به همراه متخصصان توکیو سرویس، تمام جزئیات کار آینده را مورد بحث قرار می دهد. ماهیت مکالمه بسیار ساده است: لازم است بهترین گزینه ها را برای انتخاب اجزایی که در طول تعمیرات و عملیات بعدی استفاده می شوند پیدا کنید و همچنین در مورد هزینه خدمات توافق کنید.

سرویس گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی

طول عمر گیربکس میتسوبیشی به طور مستقیم با ویژگی های عملکرد وسیله نقلیه تعیین می شود. بنابراین، توصیه می کنیم که هر راننده به طور سیستماتیک مایع کار را تغییر دهد و حالت رانندگی را کنترل کند. استفاده از روغن بی کیفیت مملو از عواقب جدی است.

به گیربکس اتوماتیک فشار وارد نکنید. پس از شروع سریع، می توانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی “پرواز کنید”. گزاره مشابهی در مورد لغزش زمانی که بیرون بسیار برفی یا بسیار گل آلود است صدق می کند. همچنین توصیه می کنیم که در مورد تشخیص های پیشگیرانه به یاد داشته باشید که به شما امکان می دهد جزئی ترین خرابی ها را در مراحل اولیه تشخیص دهید. در یک کلام، شما باید بدون قید و شرط از شرایط عملکرد گیربکس طراحی شده توسط سازنده پیروی کنید، در غیر این صورت تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس