تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند

بسیاری از گیربکس های اتوماتیک مدرن سیستم های بسیار پیچیده ای دارند و اگرچه خراب شدن آنها بسیار دشوار است، اما هنوز هم می تواند اتفاق بیفتد. خرابی گیربکس جیلی امگرند یکی از گران ترین تعمیراتی است که وجود دارد، به طوری که بسیاری از افراد تصمیم به خرید گیربکس جدید می گیرند و فقط آن را نصب می کنند. (تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند)

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

در ما متخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند هستیم. ما فقط پس از انجام آنالیز با گیربکس وسیله نقلیه شما کار می کنیم. این سیستم ما است که در آن اطلاعات و داده هایی که به تشخیص عیوب کمک می کند جمع آوری می شود و در نتیجه یک تشخیص کامل و دقیق ایجاد می کند. بر اساس تشخیص دقیق، ما تعمیرات پیشگیرانه یا اصلاحی مناسب (تعمیر گیربکس اتوماتیک) را برای هر مورد پیشنهاد می کنیم.

ما بیش از 15 سال در بازار داریم که ما را به عنوان رهبران بخش خودرو معرفی کرده است. در طول این مدت، ما موفق شده‌ایم شبکه‌ای از توزیع‌کنندگان قابل اعتماد تشکیل دهیم که ویژگی‌های خاص را برای مطابقت با استانداردهای کیفیتی که ارائه می‌دهیم برآورده می‌کنند.

ما متعهد به رضایت مشتریان خود هستیم، به همین دلیل است که به طور مداوم خود را در مورد گیربکس های اتوماتیک از مارک های مختلف خودرو مانند: هوندا، تویوتا، فورد، نیسان، شورولت و کیا به روز می کنیم.

تیم ما متشکل از تکنسین‌های خبره، تحت فرمان ارزش‌های ما کار می‌کنند: کیفیت، صداقت و حرفه‌ای بودن، و خدمات تضمینی ارائه می‌دهند.

ما در انواع گیربکس های اتوماتیک متخصص هستیم. ما از تجهیزات پیشرفته و قطعات یدکی اصلی استفاده می کنیم.

ما بیش از یک کارگاه مکانیکی در تیجوانا هستیم ، ما متخصص گیربکس های اتوماتیک هستیم.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند چقدر طول می کشد؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک در کارگاه های تخصصی از سه روز تا یک هفته زمان می برد، البته به شرطی که تمام قطعات یدکی لازم در دسترس باشد.

نکات مراقبت از گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند

  • گیربکس ماشین خود را سالی یک بار یا هر 12 هزار مایل سرویس کنید.
  • قبل از قرار دادن اهرم در پارک (P) ترمز دستی را تنظیم کنید

از قرار گرفتن وزن خودرو روی گیربکس جلوگیری می کند. مهمتر از همه، در شیب های بسیار تند، ترمز دستی را تنظیم کنید و سپس اهرم را در پارک قرار دهید.

  • قبل از استارت زدن خودرو، چند ثانیه صبر کنید تا روی پدال گاز قدم بگذارید.

این به پمپ گیربکس زمان کافی می دهد تا مبدل را پر کند و با فشار صحیح کار کند.

  • در طول توقف های طولانی، اهرم را در حالت خنثی (N) قرار دهید تا مصرف سوخت کاهش یابد و مایع گیربکس گرم نشود.
  • هرگز اهرم را در حالت خنثی (N) روی شیب قرار ندهید

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند

چه زمانی می توان گیربکس اتوماتیک جیملی امگرند را تعمیر کرد؟

قبل از جدا کردن جعبه خودرو، متخصص باید تشخیص دقیق عیب را انجام دهد ، زیرا نیمی از خرابی هایی که رخ می دهد داخلی نیستند، بلکه خارجی هستند و بدیهی است که تعمیر جعبه ای که هیچ اتفاقی برای او نمی افتد، منطقی نیست.

  • ممکن است این عیب ناشی از عدم تعمیر و نگهداری باشد ، زیرا روغن گیربکس اتوماتیک باید به طور دوره ای تعویض شود. چیزی که بسیاری از مالکان از آن بی اطلاع هستند.

چگونه گیربکس اتوماتیک جیملی امگرند را تعمیر کنیم؟

هنگامی که متخصص علت خرابی گیربکس اتوماتیک را پیدا کرد، می تواند شروع به باز کردن آن کند تا میزان آسیب را بررسی کند. هر قطعه به طور کامل بررسی و تمیز می شود تا ببینیم چه چیزی را می توان نگهداری کرد و چه چیزی را باید جایگزین کرد. فرآیندی بسیار شبیه به آنچه که توسط ساعت سازان انجام می شود و برای آن ابزار و تجهیزات اندازه گیری خاصی مورد نیاز است.  

گیربکس اتوماتیک جیملی امگرند تعمیر شده چقدر عمر می کند؟

البته پاسخ این است که «بستگی دارد». با حداقل مراقبت، یک گیربکس اتوماتیک می تواند حدود 100000 مایل دوام بیاورد. اما دوام بسته به جعبه ها و شرایط بسیار متفاوت است. به همین دلیل مراقبت صحیح از گیربکس اتوماتیک بسیار مهم است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک یا تعویض آن بهتر است؟

توصیه ما این است که آن را تعمیر کنید، ممکن است گران تر از تعویض آن برای یک مورد استفاده شده باشد، اما در آینده بیشترین سود را دارد. این به این دلیل است که جعبه ها مانند تمام قسمت های خودرو عمر مفیدی دارند، بنابراین اگر به دنبال یک گیربکس اتوماتیک دست دوم هستید، در بهترین حالت ممکن است فقط نصف عمر مفید داشته باشد یا عمر مفید آن تقریباً به پایان برسد. در بدترین حالت، گیربکس اتوماتیکی که شما خریداری کرده اید، می تواند از خودرویی گرفته شده باشد که به دلیل پدیده های طبیعی در کشور مبدا دچار حادثه شده و عمر مفید آن را کوتاه کرده است، مانند سیل، طوفان و غیره.

چگونه متوجه می شوید که گیربکس اتوماتیک از کار افتاده است؟

رایج ترین عیب ها وقتی تغییر سرعت را احساس می کنید، گیربکس در همه دنده ها می لغزد. سطح پایین روغن را بررسی کنید. اگر به روغن نیاز دارید، سطح را پر کنید. شتاب ضعیف در سرعت های پایین. علت احتمالی پایین بودن سطح روغن جعبه دنده عوض نمیکنه فشارهای کاری را بررسی کنید.

در مورد گیربکس اتوماتیک چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

1. ترمز دستی را فراموش نکنید. از موقعیت پارک (P) به عنوان ترمز دستی استفاده نکنید. 2. اهرم در حالت خنثی. همانطور که قبلاً دیده اید، اتومبیل های اتوماتیک متوقف نمی شوند. 3. برای حرکت دادن اهرم ترمز فشرده و متوقف شد. 4. روغن گیربکس. 5. هنگام یدک کشی مراقب باشید. 6. بدون پاشنه پا.

علائم اصلی خرابی در گیربکس های اتوماتیک چیست؟

تکان‌ها، لرزش‌ها، کاهش قدرت، شتاب‌گیری شدید برای شروع رانندگی، یا تعویض سریع یا کند دنده، علائمی هستند که نشان‌دهنده خرابی و شکستگی گیربکس در آینده است. همچنین سطح پایین و پیری روغن به همراه از بین رفتن خواص روغن ATF و گرفتگی فیلتر می تواند باعث کاهش فشار شود. همه این مشکلات را می توان با انجام تعمیر و نگهداری خوب گیربکس اتوماتیک به حداقل رساند و از آن جلوگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس