تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

در کلان شهرها با وجود ترافیک سنگین خودروهای دنده اتومات مورد استقبال بسیاری از مردم میباشد. در نتیجه سرویس و تعمیر دنده اتوماتیک اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است. سرویس و تعمیر گیربکس های اتوماتیک در صورت استفاده از روغن نامرغوب، فاسد و یا بی توجهی به سطح روغن و…. عواقب پر هزینه و یا حتی سوختن گیربکس را میتواند به دنبال داشته باشد. در نتیجه بازدید و چکاپ دوره ای گیربکس اتومات باید به صورت مستمر صورت گیرید. تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان با مدیریت مهندس بیژن مرادی به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات حرفه ای گیربکس های اتوماتیک در تهران می‌باشد که با کادرمجرب خود نصب و تعمیر گیربکس شما را با ضمانت نامه کتبی و حفظ گارانتی انجام خواهد داد. (تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران)

خدمات ما برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک:

  1. بازدید فنی، تست و عیب یابی گیربکس اتوماتیک
  2. تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتومات
  3. باز بست، بازسازی و تعویض انواع گیربکس های اتوماتیک داخلی و خارجی
  4. تامین قطعات اصلی، اورجینال و کم یاب گیربکس های اتومات
  5. تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت تخصصی و تضمینی

شماره تماس + آدرس تعمیرگاه

 آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

در ادامه تنها بخشی از خدماتی که توسط تعمیرگاه شیراز گیربکس ارائه می شود، قابل مشاهده است. کارشناسان و تعمیرکاران ما در این مجموعه تعمیرگاهی با ارائه باکیفیت کلیه خدمات مرتبط با گیربکس اتوماتیک، همواره به دنبال جلب رضایت و برطرف سازی کامل مشکلات گیربکس اتوماتیک در خودرو شما هستند.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

به صورت کلی نمی توان هزینه دقیقی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تعیین کرد و این موضوع بیش از هر چیز به نوع عیبی که رخ داده است بر میگردد. مواردی هستند که با هزینه جزئی تعمیر می شوند اما گاهی تعمیرات اساسی لازم است و طبیعتا هزینه بیشتری دارد.

نکته مهم این است که گیربکس کار ایرانیان مناسب ترین میزان هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک را به نسبت کیفیت قطعات و تعمیراتش دارد و عملکرد خود را تضمین میکند.

برای آگاهی بیشتر از هزینه و اجرت تعمیرات می توانید به صفحه هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک در خودروهای خارجی در غرب تهران

از بحث خودروهای داخلی که بگذریم در مدت زمان محدودی خودروهای وارداتی با گیربکس های اتوماتیک نیز وارد کشور شدند. پس مسئله گیربکس و جعبه دنده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خواسته یا ناخواسته در بین خودروها و مالک آن ها جا باز نموده است.

یکی از دردسرهایی که گیربکس های اتوماتیک دارند نبود زیرساخت‌ های کافی جهت تعمیر و نگهداری این گیربکس ها و وجود تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در کشور می باشد، و مالکان خودرو همواره با مشکلات متعددی جهت تعمیر و نگهداری گیربکس دست و پنجه نرم کرده اند.

ما در این مقاله سعی داریم چندین نکته را جهت آشنایی بیشتر شما خوانندگان در مورد تعمیر و نگهداری گیربکس اتومات و نیمه اتوماتیک شرح دهیم تا شما هنگام استفاده از این خودروها با کمترین مشکل مواجه شوید و بیشترین راندمان را از این خودروها دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس