تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی جیمنی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی جیمنی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی جیمنی

شما فریفته خطوط ورزشی جیمنی شدید و پس از نگاهی اجمالی به برگه اطلاعات فنی آن، در ارائه آن به شما تردیدی نداشتید. اصلاً انتظارش را نداشتید، اما اکنون گیربکس شما اولین نشانه های خرابی خود را نشان می دهد. بهتر است در اسرع وقت اقدام کنید و ما دقیقاً به شما خواهیم گفت که چگونه راه حل مناسب را پیدا کنید. (تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی جیمنی)

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

شاسی بلندهای سوزوکی جیمنی به دلیل افزایش توانایی کراس کانتری و موتورهای اقتصادی با حجم کم جذاب هستند. همه اینها با یک گیربکس اتوماتیک تکمیل می شود که راحتی رانندگی را افزایش می دهد و مانورپذیری خودرو را افزایش می دهد. هنگامی که یک دستگاه خراب می شود، پیدا کردن دقیق علت نقص و تعمیر گیربکس اتوماتیک بسیار مهم است. در مسکو، این خدمات توسط مرکز سوزوکی کونتسوو، که به عنوان یک فروشنده رسمی عمل می کند، ارائه می شود. ما برای این مدل قطعات یدکی اصلی داریم و صنعتگران ما به خوبی از ساختار جعبه و مناطق مشکل دار آن آگاه هستند.

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

چگونه مشکل گیربکس سوزوکی جیمنی را تشخیص دهیم؟

عیوب به راحتی قابل تشخیص هستند زیرا گیربکس وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخ های جیمنی شما را بر عهده دارد. بنابراین رفتار آفرود شما در صورت بروز نقص به طور خودکار تغییر می کند.

شما سعی می کنید دنده را عوض کنید اما احساس می کنید که قفل شده و پدال کلاچ خود را پایین می آورید در حالی که نیروی زیادی در حرکت اهرم وارد می کنید چیزی را تغییر نمی دهد. بدون شک گیربکس شما در بهترین حالت نیست.

وقتی سوار می‌شوید، بوی سوختگی می‌دهید و/یا صداهای عجیبی می‌شنوید. این صداها ممکن است فقط هنگام تعویض دنده ایجاد شوند یا ممکن است در تمام طول سفر ادامه داشته باشند. باز هم به احتمال زیاد گیربکس شما آسیب دیده است.

از آنجایی که برق ضعیف منتقل می شود، تکان ها را می توان احساس کرد.

در موارد دیگر روغن گیربکس جیمنی شروع به نشت می کند و آثار آشکاری روی قیر باقی می گذارد.

اگر متوجه هر یک از این علائم یا مشکلات دیگری شدید، بهتر است به دنبال تشخیص باشید.

همچنین لازم است بدانید که گیربکس جیمنی باید با منظم تخلیه شود تا قطعات به درستی روغن کاری شوند. این از بسیاری از خرابی ها جلوگیری می کند.

مطمئن باشید برای هر ناهنجاری راه حلی وجود دارد. ممکن است مکانیک شما بتواند تعمیری را انجام دهد و در مواقعی که این امکان وجود ندارد، همیشه می توانید از طریق یک فروشگاه تخصصی برای خرید گیربکس جدید برای جیمنی خود مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی جیمنی

گیربکس سوزوکی جیمنی: مدل های مختلف

ماجراجو کوچک سوزوکی در سال 1970 ظاهر شد. اولین گام های خود را با سیستم چهار چرخ محرک، موتوری که 25 اسب بخار قدرت و حجم 360 سی سی دارد، برمی دارد. موتور دو سیلندر و گیربکس 4 سرعته دستی آن تا سال 1980 حفظ می شود.

نسل دوم که در سال 1981 کارخانه را ترک می کند، با فرمان برقی خود نوید راحتی بیشتری را می دهد و در حالی که گیربکس مکانیکی باقی می ماند، اکنون 5 دنده در دسترس است.

این روباه پس از طراحی مجدد در سال 1998 در حال افزایش ثبات و حجم است. قدرت به 80 اسب بخار و سپس به 85 اسب بخار برای موتورهای بنزینی افزایش یافته است. موتورهای دیزلی نیز به این مجموعه اضافه شده اند که 65 اسب بخار و 86 اسب بخار قدرت تولید می کنند. در اینجا نیز یک گیربکس 5 سرعته دستی با سیستم انتقال در ارتباط است.

گیربکس سوزوکی جیمنی r72 5 سرعته دستی و 4 سرعته خودکار به طور مشترک از سال 2005 در دسترس هستند. موتورهای دیزلی برای همیشه از بین می روند.

بازاریابی جیمنی همانطور که می شناسیم در اوایل سال 2019 عرضه شد و این نسل منحصراً به یک موتور 4 سیلندر با بنزین کار می کند. به عنوان استاندارد، گیربکس سوزوکی جیمنی پت رول برای موتور 1.5 AWD با قدرت 101 اسب بخار که به راحتی به حداکثر سرعت 145 کیلومتر در ساعت می رسد، یک مدل 5 سرعته دستی است. به عنوان یک آپشن، همان موتوری که می تواند تا سرعت 140 کیلومتر در ساعت حرکت کند، با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک بنزینی جیمنی تحویل داده می شود .

انتشار CO2 جریمه کننده است، جیمنی فقط در مقادیر محدود تولید می شود و حتی در ابتدای سال 2020 از بازار اروپا ناپدید می شود. بازگشت آن برای سال 2021 اعلام شده است.

هر نسخه نیاز به تعویض روغن گیربکس سوزوکی جیمنی دارد تا از گیربکس در برابر خرابی محافظت کند. در صورت گرفتگی، روغن گیربکس سوزوکی جیمنی عملکرد مینی 4×4 را محدود می کند و هنگامی که مشکلات بدتر می شود، حذف گیربکس سوزوکی جیمنی ضروری است.

تشخیص شماره گیربکس شما نسبتاً آسان است. یک کد در واقع توسط سازنده وارد می شود. در عین حال، اطلاعات مربوط به سال تولید و در نتیجه نسل جیمنی شما کمک بزرگی خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که گیربکس جایگزین و روان کننده برای تعمیر و نگهداری که در پی خواهد آمد کاملاً با وسیله نقلیه شما سازگار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس