تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی

خودروهای سوزوکی سال های مختلف تولید مجهز به گیربکس های اتوماتیک 4، 5، 8 سرعته JF405E، AW80-40LS و 81-40LS، AW03-72LE، A750E، JF011E و سایر مدل ها هستند. بسته به پیچیدگی طراحی چنین جعبه های هیدرولیک، سرعت متغیر یا رباتیک در حین کار، انواع تعمیرات زیر امکان پذیر است:

  • از بین بردن نشت روغن و تعویض مهر و موم پمپ.
  • تعویض پوشش های اصطکاکی مبدل های گشتاور؛
  • سایش اصطکاک؛
  • شکست مکانیسم سیاره ای؛
  • خرابی شیر برقی

بیشتر اوقات ، خرابی گیربکس های اتوماتیک سوزوکی کیزاشی زمانی رخ می دهد که توصیه های سازنده برای کار با گیربکس اتوماتیک نقض شود. چنین مواردی عبارتند از نقص عملکرد ناشی از رانندگی تهاجمی، سر خوردن مکرر، آلودگی و ورود تراشه های فلزی به داخل حفره ها. برای اینکه به طور دائم به جعبه آسیب نرسانید، باید در اولین نشانه خرابی با یک مرکز خدمات تماس بگیرید.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

کار با ما راحت است:

1. اگر خدمات ما را انتخاب کرده اید و تصمیم دارید کار را به ما بسپارید، ابتدا با استاد هماهنگ می کنید. اگر ماشین شما کار نمی کند یا از رانندگی می ترسید، یدک کش ما ماشین را به صورت رایگان به ما تحویل می دهد .

2. اگر ماشین با قدرت خودش برسد، تکنسین عیب یابی اولیه را مستقیماً روی ماشین و البته عیب یابی کامپیوتری را با استفاده از اسکنر تخصصی انجام می دهد. اگر قبلاً با ما عیب یابی انجام داده اید و تصمیم گرفته اید که تعمیرات را نیز با ما انجام دهید، در این قیمت گنجانده شده است. اساسا   رایگان . نوعی تست درایو برای ما.

3. سپس گیربکس برداشته شده و متعاقباً جدا می شود ( تشخیص نقص ). برای جلوگیری از سوء تفاهم، در حضور شما اتفاق می افتد . قیمت در همانجا توافق شده است . ما جرات داریم به شما اطمینان دهیم که قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی در مسکو با در نظر گرفتن کیفیت کار انجام شده و انجام دقیق تعهدات گارانتی یکی از پایین ترین قیمت ها است.

4. پس از انجام مراحل ترمیم، تشخیص خروج با یک وسیله نقلیه انجام می شود. در این مورد به شما اطلاع خواهیم داد.

5. شما به ما مراجعه کنید تا ماشین را بردارید و با مکانیک (شما در حال رانندگی) سوار شوید تا مطمئن شوید که همه چیز مرتب است .

6. موفق باشید برای شما! گارانتی  تعمیر واریاتور سوزوکی کیزاشی شامل می شود.

اگر متوجه عملکرد نامناسب واریاتور خود شدید: ضربه در هنگام درگیری/تعویض دنده، لیز خوردن، تکان خوردن، تاخیر در تعویض دنده، عدم وجود دنده و غیره. سپس بنویسید –  مشاوره با ما رایگان است . در صورت نیاز می توانید برای عیب یابی و تعویض روغن مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی

چگونه تشخیص دهیم که گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی خراب است؟

شما می توانید بدون هیچ گونه تشخیصی نقص گیربکس اتوماتیک را تشخیص دهید:

  • خطاها در تنظیم فشار، لغزش کلاچ و غیره ظاهر می شوند.
  • جعبه به حالت اضطراری می رود.
  • صداها، ضربه زدن، صداهای ساییدن هنگام حرکت شنیده می شود.
  • تعویض دنده دشوار یا غیرممکن است.
  • نشتی روان کننده شناسایی شد.

اگر با گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی خود مشکل دارید، می توانید با نزدیکترین تعمیرگاه خودرو ما تماس بگیرید. پس از بازیابی عملکرد، ما تضمینی برای عملکرد انتقال برای 10-50 هزار کیلومتر ارائه می دهیم.

خدمات ما

متخصصان تعمیرگاه های خودرو ما عملکرد جعبه را در حین رانندگی بررسی می کنند، از تجهیزات تشخیصی برای شمارش خطاها و تعیین دقیق ماهیت خرابی استفاده می کنند. سپس در مورد زمان و هزینه تعمیرات با مشتری توافق می کنیم و عیب یابی را شروع می کنیم:

تعمیر و بازسازی انواع توربین های گیربکس های اتوماتیک با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مدرن طبق استانداردهای شرکت تولید کننده در بسته بندی های مختلف عرضه می نماید. از خدمات ما می توان به تعمیر و نگهداری انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهایی چون: بنز، بی ام و دبلیو، تویوتا، هیوندا، پژو، رنو، مزدا، لکسوس، کیا، نیسان و همچنین خودروهای چینی اشاره کرد.

در صورت آسیب یا خرابی شدید گیربکس اتوماتیک سوزوکی کیزاشی می توانید گیربکس نو یا دست دوم را به ما سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس