تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی

سوزوکی به عنوان یک سازنده قابل اعتماد و مقرون به صرفه شناخته شده است. مشتریان اغلب سوزوکی را انتخاب می‌کنند، زیرا طیف متنوع و کارآمدی را ارائه می‌دهند که مناسب سفرهای شخصی و کاری است. تنها تعدادی از محبوب ترین مدل هایی که سوزوکی ارائه می کند سوزوکی سویفت، سوزوکی کراس و سوزوکی بالنو هستند. هر چقدر که این مدل ها خوب باشند، باز هم ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. مانند هر وسیله نقلیه ای با گیربکس خودکار، ایرادات ممکن است شروع شود و تعمیرات لازم است. (تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی)

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ما یک کسب و کار مستقل هستیم که بیش از 20 سال است که گیربکس و گیربکس اتوماتیک سوزوکی را سرویس و تعمیر می کنیم. تفاوت شما در خدمات شخصی سازی شده ای است که از ما دریافت خواهید کرد.

اگر سوزوکی شما با مشکل گیربکس مواجه است، اولین قدمی که باید انجام دهید این است که سوزوکی خود را برای تخمین نزد ما بیاورید. این یک گام بسیار مهم است، زیرا به ما امکان می دهد مشکل را تعیین کنیم و همچنین شروع به ایجاد اعتماد بین شما و کسب و کارمان می کند. اگر سوزوکی شما قابل استخراج نیست، با ما تماس بگیرید و ما می توانیم ترتیبی بدهیم که وسیله نقلیه شما مستقیماً به کارگاه ما منتقل شود.

در سرویس گیربکس اتوماتیک گیربکس کار ایرانیان ما یک تیم اختصاصی متشکل از تکنسین های حرفه ای گیربکس و گیربکس داریم که خدمات سریع، قابل اعتماد و با کیفیت را به تمام مدل های سوزوکی ارائه می دهند. ما قادر به انجام سرویس و تعمیر انواع گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک هستیم.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325

خدمات انتقال خودکار یا گیربکس ما

  • مشاوره رایگان و تست جاده
  • عیب یابی و عیب یابی
  • گیربکس های کاملا بازسازی شده
  • گیربکس های کاملا بازسازی شده
  • تعمیرات گیربکس اتوماتیک
  • سرویس گیربکس اتوماتیک
  • تعمیرات و سرویس گیربکس
  • انتقالات ورزشی و عملکردی
  • تعمیر گیربکس کلاسیک و قدیمی

تعویض روغن گیربکس سوزوکی

روغن گیربکس یا واسکازین، مایعی شفاف و قرمزرنگ است که وظیفه روان کنندگی چرخ دنده‌ها در گیربکس را برعهده دارد. این روغن علاوه بر روان کنندگی، ذرات آلودگی را جمع آوری کرده و از فیلتر رد می‌کند. همچنین از ساییدگی و خوردگی قطعات داخلی گیربکس جلوگیری به عمل می‌آورد.

بنابراین روغن واسکازین یکی ای بخش‌های مهم گیربکس است. پیشنهاد می‌شود بعد از طی مسافت 30000 تا 50000 کیلومتری یا در فاصله زمانی 6 یا 4 ماهه، روغن گیربکس را تعویض کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی

سرویس گیربکس سوزوکی

سرویس گیربکس موجب بهبود عملکرد آن شده و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. در تعمیرگاه‌های تخصصی سرویس جزئی و کلی گیربکس به شما ارائه می‌شود. در سرویس جزئی، تنها گیربکس و قزعات داخلی بررسی شده و در صورت نیاز، قطعه‌ای درون آن تعویض یا تعمیر می‌شود. در سرویس کلی، علاوه بر بررسی دقیق گیربکس، روغن گیربکس نیز تعویض شده و با روغن نو و باکیفیت تعویض می‌شود. به این صورت، با یک تیر سه نشان زده‌اید. هم روغن گیربکس تعویض شده؛ هم گیربکس بررسی و قطعات معیوب تعمیر شده‌اند و هم از وقوع مشکلاتی که شما را مجبور به تعمیر گیربکس سوزوکی می‌کنند، جلوگیری به عمل آمده است.

علت‌های رایج خرابی گیربکس سوزوکی

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس سوزوکی وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس سوزوکی می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی سوزوکی خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس