تعمیر گیربکس اتوماتیک فوتون

تعمیر گیربکس اتوماتیک فوتون

تعمیر گیربکس اتوماتیک فوتون

اگر به دنبال یک سرویس کار خبره و قابل اعتماد برای نیازهای تعمیر گیربکس اتوماتیک خود هستید ، دیگر به دنبال آن نباشید. ما با کارکنان جوان و پویا، عیوب گیربکس اتوماتیک همه خودروها را عیب یابی و نگهداری می کنیم . (تعمیر گیربکس اتوماتیک فوتون)

تعمیر گیربکس اتوماتیک

شماره تماس: 09128390325

آدرس:استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گیربکس های اتوماتیک یکی از پیچیده ترین ساختارهای خودرو هستند. در حالی که سیستم انتقال دستی و سیستم گیربکس اتوماتیک اساساً وظیفه یکسانی را انجام می دهند، سیستم عامل آنها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. در سیستم گیربکس دستی، راننده با توجه به سرعت خودرو، دنده را تغییر می دهد، در حالی که در گیربکس اتوماتیک، راننده با رسیدن خودرو به سرعت معین، دنده را تعویض می کند. تغییر دنده خود وسیله نقلیه راحتی و راحتی زیادی را برای راننده به ارمغان می آورد. به همین دلیل وسایل نقلیه با گیربکس اتوماتیک مدل های خاصی هستند که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرند. به عنوان سرویس گیربکس اتوماتیک آدانا، ما اینجا هستیم تا به سرعت مشکلات و مشکلاتی که با گیربکس های اتوماتیک تجربه می کنید را برطرف کنیم. شرکت ما که به سرعت مشکلات گیربکس اتوماتیک شما را با وسیله نقلیه خود حل می کند، تلاش می کند تا دقیق ترین خدمات را در چارچوب کیفیت و اعتماد به شما ارائه دهد. ما به عنوان یکی از بهترین شرکت های گیربکس اتوماتیک در منطقه، تلاش می کنیم تا با تجربه و دانشی که در این سال ها به دست آورده ایم، از شما حمایت کنیم.

خدمات ما:

  • سرویس نگهداری و بازنگری گیربکس اتوماتیک 
  • گیربکس کامل اتوماتیک (صفر) 
  • گیربکس کامل اتوماتیک (بازبینی شده) 
  • تعمیر و تجدید نظر مبدل گشتاور (توربین گیربکس). 
  • تعویض روغن گیربکس اتوماتیک 
  • تعمیر و نگهداری و تعمیر بدنه شیر (کامپیوتر گیربکس اتوماتیک). 
  • روغن گیربکس اتوماتیک
تعمیر گیربکس اتوماتیک فوتون
تعمیر گیربکس اتوماتیک فوتون

قیمت تعمیرات گیربکس اتوماتیک فوتون

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک به طور قابل توجهی متفاوت است. عوامل متعددی بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارند که بسته به آسیب‌دیدگی خودرو و وضعیت گیربکس ممکن است متفاوت باشد. انتقال از یک بخش تشکیل نشده است.

بنابراین ممکن است خرابی بیش از یک قطعه مکانیکی رخ دهد. هنگامی که به طور جامع مورد بررسی قرار می گیرد، ایرادهای رخ داده در قسمت های مختلف با گزینه های قیمت متفاوت تعمیر می شوند.

افرادی که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به سرویس مراجعه می کنند ابتدا باید از وضعیت گیربکس اطلاعات کسب کنند. تعویض روغن گیربکس، تعویض گیربکس، تعمیر نشت روغن گیربکس و تعویض شیر برقی گیربکس ممکن است دخیل باشند.

همانطور که مشاهده می شود، نقص در گیربکس های اتوماتیک ممکن است متفاوت باشد. در صورت خرابی هایی که نیاز به تعویض بیش از یک قطعه دارد، افزایش قیمت اجتناب ناپذیر است.

برای جلوگیری از هزینه های بالا و استفاده طولانی مدت از گیربکس باید تعمیر و نگهداری انتقال انجام شود و این تعمیر و نگهداری قطع نشود. عملیات تعمیر و تعویضی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد نباید اجتناب شود، باید به طور منظم از سرویس گیربکس اتوماتیک حرفه ای بازدید و تعمیر و نگهداری مربوطه انجام شود.

روغن گیربکس فوتون هر چند وقت یک بار عوض می شود؟

اگرچه بسته به مدل وسیله نقلیه شما متفاوت است، اما معمولاً با برد 60000 تا 90000 کیلومتر مطابقت دارد. متغیرهایی مانند آب و هوای شهری که استفاده می کنید، جاده شما و سبک رانندگی شما احتمالاً این روند را تسریع می کنند و وضعیتی است که ناشناخته های زیادی دارد. بهترین کار این است که به طور مرتب آن را چک کنید تا از خرابی های احتمالی بزرگ، ضررهای زمانی و مالی جلوگیری کنید.

ماشین در تعویض دنده مشکل دارد، چرا این اتفاق می افتد؟

پاسخ: به احتمال زیاد مشکلی که شما با آن مواجه هستید مشکل در تعویض دنده یا عدم امکان تعویض دنده به دلیل روغن گیربکس پایین است. توصیه می کنیم روغن گیربکس را بررسی و اضافه کنید.

چرا روغن گیربکس اتوماتیک فوتون نشت می کند؟

پاسخ: ممکن است به دلیل سایش نمد یا واشر باشد، اما ممکن است ناهنجاری مکانیکی باشد، اگرچه بعید است. بدون جدا کردن گیربکس، دادن پاسخ روشن دشوار است.
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس