تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن بیتل

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن بیتل

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن بیتل

محفظه گیربکس هیچکدام از خرابی احتمالی مصون نیست، که با توجه به اینکه عنصری است که نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند، کاملا قابل درک است. در دراز مدت، گیربکس ممکن است در برابر تلاش شما برای درگیر شدن با دنده ها مقاوم شود. صداهای عجیب ممکن است گاهی یا همیشه شنیده شود. برخی از دنده‌ها، اگر نگوییم همه، ممکن است در نگه‌داشتن آن مشکل داشته باشند. (تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن بیتل)

اگر با هر گونه مشکل گیربکس نیو بیتل مواجه شدید ، عقل سلیم به شما می گوید که در اسرع وقت تعمیر را برنامه ریزی کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

انواع گیربکس فولکس واگن بیتل

بیتل جدید که در سال 1998 معرفی شد، از خطوط اصلی Cox پیروی می کند، اما با فضای داخلی سخاوتمندانه تر متمایز می شود. همچنین برخی از ویژگی های خاص را با Golf IV به اشتراک می گذارد.

در زمان عرضه، این خودرو با دو موتور ارائه می شود: یک موتور 1.9 TDi 90 اسب بخاری همراه با گیربکس 5 سرعته دستی و یک موتور بنزینی 2.0 لیتری 115 اسب بخاری که با BVM5 یا به صورت اختیاری BVA4 ارائه می شود.

بعداً موتورهای دیگری برای تنوع بخشیدن به گزینه ها برای تطبیق نیو بیتل با تمام سبک های رانندگی اضافه شدند. به عنوان استاندارد، واحد 1.6 لیتری 102 اسب بخاری با یک گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شود. به عنوان یک گزینه، یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک در دسترس است. موتورهای 1.8 لیتری توربو 150 اسب بخاری، 1.4 لیتری 75 اسب بخاری و 2.3 لیتری V5 با قدرت 150 اسب بخار با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شوند. دومی از سال 2002 قدرت بیشتری به دست می آورد و 150 اسب بخار به 170 اسب بخار افزایش می یابد.

سال 2005 با یک فیس لیفت جدید مشخص شد. بلوک 1.9 TDi اکنون 105 اسب بخار قدرت دارد. با جعبه دنده 5 سرعته دستی عرضه می شود. واحدهای بنزینی این نسل نیز به صورت استاندارد با BVM5 عرضه می شوند. 1.4 لیتر 75 اسب بخار، 1.6 لیتر 102 اسب بخار، 1.8 لیتر 150 اسب بخار توربو و 2.5 لیتر 150 اسب بخار محدود به گیربکس دستی هستند. با این حال، واحد 2.0 لیتری 115 اسب بخاری با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپترونیک اختیاری ارائه می شود.

تغییراتی در موتورها بین سال‌های 2010 و 2011 انجام شده است. در حال حاضر، موتورهای بنزینی از 1.2 لیتر TSI 105 اسب بخار تا 2.5 لیتر و 170 اسب بخار متغیر هستند. دومی تنها گیربکس 5 سرعته دستی است که به صورت استاندارد ارائه می شود و بقیه با BVM6 ارائه می شوند. به عنوان یک گزینه، یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با 1.8 توربو 170 اسب بخار، 2.0 TSi BlueMotion 220 اسب بخار، 2.0 لیتر TSi 200 اسب بخار و 2.5 لیتر 170 اسب بخار موجود است. بیتل جدید نیز به صورت آپشن با BVA7 موجود است که می‌توان آن را در موتورهای 1.2 لیتری TSI 105 اسب بخاری، 1.4 TSi 160 اسب بخاری و 1.4 TSi BlueMotion 150 اسب بخاری یافت. در دیزل، محدوده از یک بلوک 1.6 لیتری TDi 105 اسب بخار تا یک بلوموشن 2.0 TDi BlueMotion 150 اسب بخاری گسترش می یابد. گیربکس ارائه شده به عنوان استاندارد می تواند BVM5 یا BVM6 باشد، با گزینه های اتوماتیک شامل 6 یا 7 دنده بسته به موتور.

خودروهای کوپه و کانورتیبل در سال 2016 وارد بازار خواهند شد. اگر قصد تعمیر گیربکس بنزینی بیتل جدید را دارید، این گیربکس BVM6 یا گیربکس 7 سرعته اتوماتیک DSG است. واحد دیزلی 2.0 لیتری TDi 110 اسب بخاری و 150 اسب بخاری نیز به صورت استاندارد با BVM6 همراه است و BVA7 DSG به عنوان یک آپشن موجود است.

در همین حال، فولکس واگن نیو بیتل RSi را تولید می کند. اگر این نسخه کامپکت شماست، به این معنی است که شما در حال رانندگی یکی از 250 دستگاهی هستید که این نسخه بین سال‌های 2001 تا 2002 محدود شده بود. به گیربکس 6 سرعته دستی متصل شده است.

Beetle GSR نیز از سال 2013 تا 2014 تولید شد. Beetle GSR به یک نسخه تک موتور محدود می شود، 2.0 TSI 211 اسب بخار با BVM6 استاندارد یا BVA6 اختیاری.

پس از یک داستان موفقیت قابل توجه به دنبال بیتل، بیتل جدید در سال 2019 خط تولید را ترک خواهد کرد. با این حال، هنوز هم می توان سفارش یک گیربکس نیو بیتل کارکرده یا با تعویض استاندارد را آسان کرد. تنها شرط این است که مرجع باید دقیقاً شناسایی شود. در صورتی که در یافتن اطلاعات فنی مربوط به نیو بیتل خود از بین اطلاعات فوق کمی مشکل دارید، می توانید به سادگی کد درج شده روی جعبه خود را بررسی کرده و در زمان خرید در فروشگاه ارائه دهید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن بیتل

سوالاتی در مورد گیربکس فولکس واگن بیتل

  • وقتی ترمز فولکس واگن خود را “سوار” می کنید چه اتفاقی می افتد؟ نگه داشتن پای خود روی پدال ترمز یا فشار آرام اما مداوم آن به سمت پایین می تواند منجر به مشکلات انتقال شود. هنگام رانندگی در مناطق تپه ای این را در نظر داشته باشید و در صورت امکان از ترمز موتور استفاده کنید.
  • چقدر می توانم در فولکس واگن بیتل بکسل کنم؟ قبل از داوطلب شدن برای یدک کشیدن یک تریلر متحرک، هر چقدر هم که کوچک باشد، دو بار فکر کنید. نادیده گرفتن ظرفیت بکسل Beetle می تواند برای سیستم انتقال مشکل ایجاد کند. دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تنظیمات بکسل مناسب را دارید و از ظرفیت بکسل خود تجاوز نمی کنید.
  • مایع انتقال سوسک من هر چند وقت یک بار نیاز به بررسی دارد؟ بررسی و تعویض منظم مایع گیربکس Beetle 2006 یکی از بهترین راه ها برای کمک به عملکرد سیستم انتقال است. تقریباً هر 30000 تا 60000 مایل یک بازه زمانی مناسب برای بازرسی و شاید تعویض مایع گیربکس است. بسته به نحوه استفاده شما از فولکس واگن، فواصل سرویس می تواند متفاوت باشد، بنابراین ابتدا با تکنسین خود مشورت کنید. نشتی یا مایع گیربکس پایین به راحتی قابل تشخیص است و تعمیر آن مقرون به صرفه است.
  • آیا مایع گیربکس فولکس واگن بیتل نشتی دارد؟ با گذشت زمان، مایع گیربکس می تواند از فولکس واگن بیتل شما نشت کند و به طور بالقوه باعث مشکلات انتقال شود. نشت مایع گیربکس ممکن است ناشی از مخزن انتقال آسیب دیده، خطوط کولر انتقال معیوب، سیل های فرسوده، ترک خوردگی محفظه گیربکس یا پر شدن بیش از حد گیربکس باشد.
  •  چه کسی می تواند نشت گیربکس فولکس واگن بیتل من را برطرف کند ؟ به عیب یابی و تعمیرات سیستم انتقال سوسک Firestone Complete Auto Care محلی خود مراجعه کنید.  امروز یک قرار آنلاین تعیین کنید .
  • آیا می توانم همچنان فولکس واگن بیتل خود را در صورت نشت مایع گیربکس رانندگی کنم؟ در صورت نشتی مایع گیربکس، رانندگی سوسک خود توصیه نمی شود. سیستم انتقال شما برای عملکرد صحیح به مایع انتقال نیاز دارد و نشتی می تواند منجر به مشکلات قابل توجهی مانند گرم شدن بیش از حد یا کاهش عملکرد شود. حتی ممکن است با شکست انتقال مواجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس