تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس

برداشتن اولین قدم‌های شما در خودرو همیشه آسان نیست، و در برخی موارد ممکن است راه‌حل خوبی برای انتخاب فولکس واگن تی کراس اتوماتیک به نظر برسد، چه برای راحتی ساده و چه برای استفاده آسان، این نوع گیربکس در حال افزایش است. و رایج تر با این حال، اگرچه ممکن است انتخاب خوبی به نظر برسند، اما ممکن است مشکلاتی در گیربکس های اتوماتیک فولکس واگن T-Cross شما نیز وجود داشته باشد . این دقیقاً موضوع پرونده کوچک ما است. برای شروع، ما به طور خلاصه انواع مختلف گیربکس اتوماتیک را توضیح می دهیم، سپس، ثانیاً، چه مشکلاتی ممکن است با گیربکس فولکس واگن تی کراس خود تجربه کنید ، و در نهایت، چگونه آنها را حل کنید. (تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

انواع مختلف گیربکس اتوماتیک در فولکس واگن تی کراس؟

گیربکس‌ها دیگر نیازی به اثبات خود از نظر استحکام ندارند، در واقع، زیرا این وظیفه شما نیست که تغییرات دنده را به صورت دستی مدیریت کنید و این فرآیندها به صورت الکترونیکی و مکانیکی کنترل می‌شوند تا طول عمر تمام اجزای کلاچ شما بسیار بهتر باشد و گیربکس‌ها قرار است بسیار بهتر باشند. .
با این حال، بسته به نوع گیربکس اتوماتیکی که فولکس واگن T-Cross شما روی آن نصب شده است، قابلیت اطمینان آن متفاوت خواهد بود، اکنون قصد داریم آنها را به شما ارائه دهیم:

  • گیربکس اتوماتیک کلاسیک: از مبدل گشتاور استفاده می کند که تغییرات دنده را مدیریت می کند، این قدیمی ترین فناوری است، اگرچه “قدیمی” است و در طول سال ها دستخوش پیشرفت های زیادی شده است. سال های اخیر (سرعت بیشتر و مدیریت بهتر تعویض دنده).
  • گیربکس اتوماتیک رباتیک شده: این گیربکس دستی است که مکانیزم رباتیک آن جایگزین عملکرد راننده خواهد شد. این نوع جعبه ها کمتر و کمتر پخش می شوند زیرا بسیار کند شناخته می شوند. همچنین اغلب در هنگام کاهش سرعت، تکان هایی وجود دارد.
  • گیربکس اتوماتیک دوکلاچه: این اوج گیربکس اتوماتیک است، مانند گیربکس رباتیک عمل می کند که می گوید با استفاده از کلاچ دوبل آن، دیگر هیچ مشکلی از نظر عدم پاسخگویی یا مصرف بیش از حد احساس نمی کنید. . آنها اغلب بر روی مدل های فول آپشن نصب می شوند.
  • گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته: این همان اصل روی یک اسکوتر است، یک متغیر برای کنترل تفاوت بین شتاب و سرعت چرخش موتور می آید، آنها واقعاً کند هستند و تمایل دارند در زمان فازهای شتاب واکنش چندانی نداشته باشند. فولکس واگن تی کراس شما
 

من با گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس مشکل دارم

اکنون در این مقاله قسمتی را که احتمالاً بیشتر مورد علاقه شماست شروع می کنیم، یعنی چه مشکلاتی را می توانید با گیربکس اتوماتیک فولکس واگن T-Cross خود تجربه کنید؟ همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم، در اکثر موارد آنها قابل اعتمادتر از گیربکس های دستی هستند، با این حال، در اینجا مشکلات اصلی وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید:

  • مشکل لیز خوردن گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس من: همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم، صرف نظر از نوع گیربکس اتوماتیک، اغلب به کندی و لیز خوردن آنها در مراحل رانندگی معروف است. شتاب ها با این حال، قرار است این پدیده فقط در هنگام استارت خودرو شما اتفاق بیفتد و نه در هنگام استارت زدن. اگر احساس می کنید همیشه این اتفاق می افتد، احتمالا کلاچ یا مبدل فرسوده شده است.
  • من این احساس را دارم که دنده ای در گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس من دیگر تعویض نمی شود یا نمی پرد: اگر این احساس را دارید که دنده های شما دیگر تعویض نمی شوند یا تمایل دارند روی فولکس واگن تی کراس شما رد شوند، وجود دارد. بخشی که احتمالا دلیل این مشکل است. در واقع شیر برقی که وظیفه تعویض دنده را دارد (نوعی سوئیچ الکترومغناطیسی است نباید به خوبی کار کند، احتمال دوم، ممکن است سنسور سرعت یا دور موتور معیوب باشد و اطلاعات اشتباهی را به گیربکس شما ارسال کند.
  • من احساس می کنم از گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس من ضربه می زند: در صورتی که هنگام افزایش یا کاهش سرعت متوجه تکان شدید، یا روغن شما خیلی قدیمی است و دیگر تمام مکانیزم های ماشین را روغن کاری نمی کند. جعبه شما به درستی یا سنسوری که داده های نادرست می دهد
  • گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس من نشت می کند: در نهایت اگر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس شما مشکل نشتی داشته باشد، به احتمال زیاد به دلیل یکی از مهر و موم های روغن شما است که داخل آن است. شرایط بد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس

چگونه مشکلات گیربکس اتوماتیک فولکس واگن T-CROSS را حل کنیم؟

و در نهایت، ما سعی خواهیم کرد راه هایی برای رفع مشکلات گیربکس اتوماتیک در فولکس واگن T-Cross ارائه کنیم . آنها را در زیر بیابید:

  • نشت روغن در گیربکس اتوماتیک فولکس واگن T-Cross: منشا نشت را پیدا کنید و مهر و موم مربوطه را جایگزین کنید، سعی نکنید این روش را به تنهایی انجام دهید، باز کردن گیربکس کار آسانی نیست. چند صد یورو طول می کشد، این عمدتا نیروی کار است که بخش بزرگی از بودجه را در این نوع تعمیرات تشکیل می دهد. دریغ نکنید به مقاله ما در مورد نشت روغن گیربکس در فولکس واگن T-Cross نگاهی بیندازید.
  • مشکل سنسور: فرقی نمی کند که کدام سنسور مورد بحث باشد، شما چاره ای نخواهید داشت و باید آن را تعویض کنید، سنسورها قابل تعمیر نیستند، باید از 100 تا چند صد یورو با توجه به سختی دسترسی به هرکسی که علاقه دارید حساب کنید. .
  • کوپلینگ: برای مشکلات کوپلینگ در فولکس واگن T-Cross خود، فقط باید تخلیه کامل گیربکس را انجام دهید تا روغن کاری به دست آورید و عمر گیربکس خود را افزایش دهید.
  • گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تی کراس من در حال لیز خوردن است: اگر اینطور باشد، مطمئناً دیسک کلاچ مرده دارید، کلاچ باید تعویض شود و در برخی از مدل ها بدون انجام کار نمی توانید آن را تعویض کنید. تعویض استاندارد گیربکس، برای هزینه بیش از هزار یورو آماده شوید.

مشکلات گیربکس اتوماتیک دیگری در فولکس واگن T-Cross وجود دارد، مانند مشکلات الکترونیکی یا مشکلات فشار، اما ما می‌خواستیم روی رایج‌ترین مشکلات تمرکز کنیم، در هر صورت، برای چنین مکانیزم‌های پیچیده به محض اینکه مشکلی در این سطح مشاهده کردید. ما توصیه می کنیم که تی کراس خود را سریع به مکانیک خود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس