تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات

مهندسی گیربکس کار ایرانیان در تهران در تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات مجرب است. با بیش از 50 سال تجربه در تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک، تیم متخصصان تعمیر گیربکس اتوماتیک مهندسی بیژن مرادی. ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر گیربکس VW قابل اعتماد در کارگاه گیربکس کار ایرانیان. (تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

فولکس واگن پاسات DSG (گیربکس تعویض دایرکت) به طور مرتب در کارگاه مهندسی بیژن مرادی مشاهده و تعمیر می شود. در پاسات DSG دو کلاچ مجزا وجود دارد که به صورت یک واحد با هم کار می کنند. مشکلات کوچک در واحد انتقال می تواند منجر به کاهش عملکرد یا تبدیل به یک مشکل جدی تر شود. یک مشکل رایج، لرزش کلاچ هنگام شتاب گیری از حالت سکون یا هنگام تعویض دنده است، این نتیجه سایش کلاچ DSG است. همانطور که پاسات DSG می لغزد، این می تواند باعث افزایش دور موتور نیز شود. سرویس دهی منظم واحد انتقال پاسات می تواند مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و از پرداخت هزینه های تعمیرات یا بدتر از آن جلوگیری کند.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان خدمات گیربکس کاملی را برای VW Passat انجام می دهد. به عنوان تعمیرکاران باتجربه گیربکس اتوماتیک، مهندسی بیژن مرادی به سرعت مشکلات مربوط به واحد انتقال پاسات را شناسایی کرده و گیربکس پاسات را برای بهبود موتورسازی تعمیر می کند.

اگر با مشکلات گیربکس پاسات خود مواجه هستید، برای تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات با کیفیت پس از بازار با بیژن مرادی رزرو کنید.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

عیب یابی گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات

در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، ما اهمیت تشخیص گیربکس اتوماتیک تخصصی را درک می کنیم. مهندس بیژن مرادی دانش و تجربه لازم برای خواندن دقیق داده‌های تشخیصی و داشتن کدهای نمایندگی تقریباً برای هر مدل و مدل وسیله نقلیه موتوری با داده‌های تشخیصی زنده و تجربه تفسیر دقیق داده‌ها را دارد.

تفسیر دقیق و به موقع داده های گیربکس اتوماتیک می تواند به سرعت مشکلی را در گیربکس مشخص کند و همچنین هرگونه مشکل مشکوک دیگری را رد کند. کارشناسان گیربکس اتوماتیک در گیربکس کار ایرانیان درک می کنند که چگونه ارتباط اطلاعات مشترک بین موتور وسیله نقلیه، گیربکس اتوماتیک، ABS و سیستم های اصلی داخل خودرو شما در مشکلات رانندگی تاثیر می گذارد. در برخی موارد، حتی یک لامپ یا یک سلونوئید معیوب می تواند باعث شود که گیربکس اتوماتیک به حالت ایمن برود.

ما تعداد زیادی تست کننده تجهیزات اصلی داریم. علاوه بر این، انجام اسکن های سراسری برای اطمینان از اینکه هیچ جزء دیگری بر قابلیت رانندگی تأثیر نمی گذارد، مهم است. برای اطمینان از اینکه عیب یابی گیربکس اتوماتیک کامل و کامل انجام شده است، در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، اکنون بسیار عمیق تر از خواندن کدها هستیم.

برای یک سرویس بدون درز، تشخیص گیربکس تمام اتوماتیک را برای تشخیص منبع مشکل و همچنین پس از اتمام کار روی موتور شما انجام می دهیم. برای عملکرد بهینه، ما همچنین فرآیند یادگیری مجدد را انجام می‌دهیم، اطمینان حاصل می‌کنیم که سازگاری‌ها تنظیمات درست کارخانه را دارند و ارتقاهای جدید را نصب می‌کنند.

برای عملکرد بهینه، در تجربه گسترده ما، سرویس گیربکس اتوماتیک برای رانندگی کارآمد توصیه می شود.

هنگامی که مهندسی بیژن مرادی سرویس گیربکس اتوماتیک را انجام می دهد، ما عملکرد گیربکس اتوماتیک شما را بررسی می کنیم. همچنین توصیه می‌کنیم قطعات فرسوده یا آسیب‌دیده را قبل از خراب شدن آن قطعات و آسیب رساندن به خودرویتان، تعویض کنید.

حرکت اجزای داخلی گیربکس اتوماتیک یک گرد و غبار فلزی ریز ایجاد می کند. سرویس گیربکس اتوماتیک منظم همچنین تضمین می کند که فیلترهای خودروی شما برای بهبود عملکرد موتوری تمیز هستند.

خدمات گیربکس اتوماتیک خود را با مهندسین گیربکس کار ایرانیان، کارشناسان تعمیر گیربکس اتوماتیک رزرو کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پاسات

علائم  خرابی گیربکس واگن پاسات

تعدادی از علائم وجود دارد که نشان می دهد گیربکس ماشین شما نیاز به توجه یک مکانیک خودرو دارد. رایج ترین آن تکان خوردن و تکان خوردن هنگام تعویض دنده است. علائم هشدار دهنده نیز عبارتند از:

  • دوره های طولانی که در طی آن دور موتور افزایش می یابد و دنده تغییر نمی کند.
  • لرزش محسوس هنگام درگیر شدن حالت های D و R یا فشار دادن و نگه داشتن ترمز.
  • صداها و صداهای غیرمعمول.
  • نشتی. این را می توان با چشم غیرمسلح دید؛ گودالی از روغن تشکیل می شود.
  • نماد هشدار در داشبورد یا حالت اضطراری.

اگر هر یک از این سیگنال ها ظاهر شد، باید بلافاصله به مرکز خدمات تعمیر گیربکس مراجعه کنید. نادیده گرفتن اولین علائم هشدار دهنده می تواند منجر به آسیب جدی تر شود.

دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک واگن پاسات

گیربکس اتوماتیک، به خصوص اتوماتیک، اغلب خراب می شود. اغلب این اتفاق می افتد به دلیل:

  • ورود رطوبت؛
  • نوسانات برق؛
  • قطعات فرسوده: بلبرینگ ساده; چرخ دنده سیاره ای; بلبرینگ دیفرانسیل؛ نوار ترمز یا دیسک اصطکاک؛
  • خاک روی شیر برقی، بدنه شیر؛
  • مبدل گشتاور شکسته؛
  • نشت سفتی؛
  • خرابی های کوپلینگ؛
  • پاره شدن کاف پیستون؛
  • پارگی حلقه های اورینگ؛
  • گیر کردن سوپاپ

مراحل تعمیر گیربکس اتوماتیک واگن پاسات

1. برآورد. بر اساس داده های به دست آمده در طول تشخیص، ما یک برنامه کاری را ایجاد می کنیم. پس از توافق با مشتری، تکنسین ها تعمیر و نگهداری خودرو را آغاز می کنند.

2. کار برچیدن. متخصصان گیربکس اتوماتیک را از خودرو جدا کرده و آن را جدا می کنند.

3. انتخاب قطعات یدکی. ما از قطعات اصلی و غیر اورجینال، نو، استفاده شده و بازسازی شده استفاده می کنیم

4. تعویض قطعات و مواد مصرفی آسیب دیده که عمر مفید آنها تمام شده است.

5. تعمیر مبدل گشتاور و سایر اجزای گیربکس اتوماتیک مشمول ترمیم.

6. شستشوی بدنه شیر، مونتاژ گیربکس.

7. تست گیربکس روی پایه ها، بررسی کیفیت مونتاژ، کار نصب.

پس از تعمیر گیربکس اتوماتیک و نصب آن، روغن جدید پر می کنیم. تکنسین ها اطلاعات دقیقی در مورد اینکه از کدام ATF در آینده استفاده کنید به شما می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس