تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پولو

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پولو

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پولو

یک گیربکس کارآمد ضروری است زیرا بخشی است که نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند . در صورت بروز نقص، عملکرد خودرو کاهش می یابد و ایمنی شما نیز به خطر می افتد. (تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پولو)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

گیربکس های مختلف فولکس واگن پولو

پولو از دهه 1970 به بازار عرضه شد و یکی از قابل اعتمادترین خودروهای شهری در بازار است. سازنده آلمانی متعهد به ترکیب زیبایی شناسی، راحتی و عملکرد است که منجر به تغییرات زیادی شده است.

اگر فولکس واگن مبتنی بر طراحی جاودانه و کابینی است که فضا و عملکرد را ترکیب می کند، جنبه های فنی به هیچ وجه نادیده گرفته نمی شوند. بنابراین طبیعی است که قطعات با هر نسخه اصلاح می شوند و سیستم انتقال نیز از این قاعده مستثنی نیست .

توجه داشته باشید که گیربکس تعویضی باید با خودرو سازگار باشد . لطفاً بین گیربکس پولو 4 دیزل و گیربکس پولو 4 بنزینی و غیره تفاوت قائل شوید. این قانون برای همه نسخه های پولو صدق می کند . به طور خاص، کیت گیربکس فولکس واگن پولوی شما به مدل دقیق وسیله نقلیه شما بستگی دارد. موتور، عملکرد مالیاتی … پارامترهای مختلف بر انتخاب قطعه مناسب تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، ممکن است گیربکس موتور بنزینی پولو 1.6 دارای 5 دنده باشد، در حالی که گیربکس پولو 1.6 tdi دارای 4 دنده برای وسایل نقلیه همان سال است. به طور مشابه، اگر به دنبال یک گیربکس برای پولو 1.4 بنزینی 2002 هستید: می تواند یک نسخه 4 سرعته اتوماتیک یا یک نسخه مکانیکی 5 سرعته باشد. در مورد گیربکس Polo 1.9 d 64، احتمالاً گیربکس 5 سرعته دستی است.

نگرانی شما ممکن است مربوط به گیربکس اتوماتیک پولو شما باشد. از سال 2003، فولکس‌واگن خودروهای خود را به DSG مجهز می‌کند ، گیربکس دوکلاچه با کنترل ربات ، که برخی از نسخه‌های پولو نیز از آن بهره می‌برند. این فناوری برای موتورهای بنزینی و دیزلی موجود است، البته لازم به ذکر است که گیربکس DSG یک پولو بسته به سال ساخت خودرو می تواند دارای ۶ تا ۷ دنده باشد. به طور سیستماتیک تعویض دنده های سریع ، روان و روان را تضمین می کند . اگر این نوع گیربکس را برای Polo IV یا نسخه قبلی/قدیمی دارید، مطمئناً لذت رانندگی شما بهینه خواهد بود . با این حال، نباید هیچ مشکلی در انتقال پولو وجود داشته باشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پولو

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک فولکس واگن پولو

برای تعمیر تخصصی دنده اتومات فولکس واگن پولو باید به تعمیرگاه تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید، تعمیر گیربکس اتوماتیک کار هر تعمیرکاری نیست و نیاز به دانش و تجربیات دارد. حتما پیشنهاد قبل از مراجعه به تعمیرگاه از متخصص بودن اون تعمیرگاه اطمینان حاصل کنید… در ادامه به چند نکته یک تعمیرگاه خوب و بد اشاره می کنیم.

مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان،تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعمیر انواع توربین های گیربکس

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

ویژگی یک تعمیرگاه خوب

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس