تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 407

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 407

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 407

پژو 407، یک خودروی چند منظوره دلپذیر و عریض، به دلیل هندلینگ دلپذیر و فضای داخلی مدرنش جذاب است. انتقال به گیربکس اتوماتیک برای پژو 407 جدید است . با این حال مالکان از مشکلاتی در گیربکس اتوماتیک این نسخه خبر داده اند. (تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 407)

در این مقاله، ما بر روی ایرادات مختلف مرتبط با گیربکس اتوماتیک پژو 407 تمرکز می کنیم و راه حل های ممکن برای رفع آنها را مورد بحث قرار می دهیم.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیر گیربکس اتوماتیک

انواع گیربکس اتوماتیک در پژو 407؟

گیربکس ها دیگر نیازی به اثبات قدرت خود ندارند و بله، زیرا شما نیازی به استفاده از پدال کلاچ خود ندارید و این عملیات در طول عمر گیربکس به صورت الکترونیکی و مکانیکی کنترل می شود. خیلی بهتر.
از طرف دیگر بسته به نوع گیربکس اتوماتیک پژو 407 شما، قابلیت اطمینان آن متفاوت خواهد بود که در زیر به شما توضیح خواهیم داد:

  • گیربکس اتوماتیک کلاسیک: مجهز به مبدل گشتاور است که وظیفه تضمین تعویض دنده را بر عهده خواهد داشت، قدیمی ترین فناوری است که اگرچه قدیمی است اما چیزهای زیادی می داند. بهبودهای انجام شده در سال های اخیر (گزارش های بیشتر و مدیریت بهتر دنده تغییر می کند).
  • گیربکس اتوماتیک رباتیک شده: این گیربکس دستی است که مکانیزم رباتیک آن جایگزین عملکرد راننده خواهد شد. ما کمتر و کمتر از آنها را در جدیدترین مدل ها می یابیم زیرا آنها بسیار کند شناخته می شوند. همچنین اغلب هنگام کاهش سرعت متوجه تکان می شویم.
  • گیربکس اتوماتیک دوکلاچه: مانند رولز رویس گیربکس های اتوماتیک، از همان سبک مکانیزم گیربکس رباتیک استفاده می کند، بنابراین به لطف دو کلاچه آن دیگر مشکل کندی یا مصرف بیش از حد نخواهید داشت. در بیشتر موارد روی مدل های لوکس نصب می شوند.
  • گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته: این همان اصل اسکوتر است، به لطف تغییر دهنده، مدیریت شتاب و سرعت چرخش موتور هماهنگ است، آنها خیلی کند می شوند و در هنگام شتاب گیری واکنشی نشان نمی دهند. مراحل پژو 407 شما.
 

من با گیربکس اتوماتیک پژو 407 مشکل دارم

اکنون در این صفحه قسمتی را که احتمالاً بیشتر مورد علاقه شماست شروع می کنیم، یعنی با چه مشکلاتی در گیربکس اتوماتیک پژو 407 خود مواجه خواهید شد؟ همانطور که در بخش‌های قبلی برای شما توضیح دادیم، آنها به طور کلی قابل اعتمادتر از گیربکس‌های دستی هستند، اما در اینجا مشکلات اصلی وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید:

  • مشکل لغزش در گیربکس اتوماتیک پژو 407 : همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم بدون توجه به نوع گیربکس اتوماتیک در فازهای شتاب گیری تمایل به واکنش ضعیف و لیز خوردن دارند. با این حال، این پدیده تنها هنگام استارت زدن وسیله نقلیه شما و بیشتر در هنگام تعویض دنده در حالی که خودرو در حال حرکت است، رخ می دهد. اگر این تصور را دارید که همیشه این اتفاق می افتد، کلاچ یا مبدل قطعاً باید تعویض شود.
  • من این تصور را دارم که گزارشی از گیربکس اتوماتیک پژو 407 من دیگر کار نمی کند یا پرش نمی کند: اگر احساس می کنید که دنده های شما دیگر در پژو 407 شما تعویض یا پرش نمی شود، احتمالاً بخشی مسئول این عیب است. در واقع، شیر برقی با عملکرد تعویض دنده (این نوعی سوئیچ الکترومغناطیسی است که نباید به درستی کار کند، گزینه دوم، سنسور سرعت یا دور موتور ممکن است معیوب باشد و اطلاعات معیوب را به گیربکس شما منتقل کند.
  • من ارتعاشات ناشی از گیربکس اتوماتیک پژو 407 خود را احساس می کنم: اگر هنگام شتاب گیری یا کاهش سرعت متوجه لرزش شدید، احتمالاً روغن گیربکس شما به دلیل قدیمی بودن یا سنسوری که داده های نادرست ارائه می دهد خاصیت خود را از دست داده است.
  • گیربکس اتوماتیک پژو 407 من نشتی دارد: در نهایت اگر گیربکس اتوماتیک پژو 407 شما مشکل نشتی داشته باشد، به احتمال زیاد یکی از کاسه نمدهای شما است که وضعیت بسیار بدی دارد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 407

چگونه مشکلات گیربکس اتوماتیک پژو 407 را حل کنیم؟

و در نهایت سعی خواهیم کرد به شما بدهیم. راه های رفع ایرادات گیربکس اتوماتیک در پژو 407 . کمترین را پیدا کنید:

  • نشتی روغن در گیربکس اتوماتیک پژو 407: منبع نشتی را پیدا کنید و کاسه نمد مورد نظر را جایگزین کنید، سعی نکنید خودتان این روش را انجام دهید، باز کردن گیربکس کار ساده ای نیست. او چند صد یورو به طور خاص برای نیروی کار دریافت می کرد. ما قصد داریم به مقاله خود در مورد نشت روغن گیربکس در پژو 407 نگاه کنیم.
  • مشکل سنسور: صرف نظر از سنسور درگیر، تعویض تنها راه حل است، سنسورها قابل تعمیر نیستند، بسته به سختی دسترسی به چیزی که باید جایگزین کنید، باید بین 100 تا چند صد یورو بودجه بپردازید.
  • کلاچ: برای اطمینان از راحتی و محافظت از دنده های خود در صورت بروز مشکلات اتصال در پژو 407، کافی است گیربکس را به طور کامل تخلیه کنید.
  • گیربکس اتوماتیک پژو 407 من در حال لیز خوردن است: در این صورت دیسک کلاچ شما قطعاً مرده است، باید کلاچ را تعویض کنید و در برخی از مدل ها بدون انجام تعویض گیربکس استاندارد نمی توانید آن را تغییر دهید. سرعت، آماده باشید که بیش از هزار یورو خرج کنید.

مشکلات دیگری در گیربکس اتوماتیک پژو 407 مانند مشکلات الکترونیکی یا مشکلات فشار وجود دارد، اما ما همچنان می‌خواهیم روی رایج‌ترین مشکلات چنین سیستم‌های پیچیده‌ای تمرکز کنیم، توصیه می‌کنیم به محض اینکه مشکلی را تشخیص دادید، بلافاصله این کار را انجام دهید. این سطح سریع به گاراژ خود بروید

چرا گیربکس اتوماتیک پژو 407 من به حالت خلاص نمی رود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا گیربکس پژو 407 شما ممکن است در نول با مشکل مواجه شود:

  • شیر برقی قفل دنده – شیر برقی قفل تعویض دنده دلیلی است که شما نمی توانید وسیله نقلیه خود را هنگامی که خودرو خاموش است و پای شما روی ترمز نیست از پارک خارج کنید. همچنین در صورت عدم عملکرد صحیح چرخ دنده ها می تواند مشکلاتی را در هنگام انتخاب دنده ایجاد کند
  • لوله جرقه زنی – لوله احتراق به همراه شیر برقی قفل تعویض دنده کار می کند، بنابراین اگر به درستی کار نمی کند می تواند باعث شود که شیر برقی قفل تعویض دنده به درستی عمل نکند.
  • مکانیزم تعویض دنده معیوب – در صورت فرسوده شدن بوش ها یا شکستگی یا آسیب دیدن کابل، شیفتر ممکن است در تعویض بین دنده ها دچار مشکل شود.
  • کابل شیفتر معیوب – اکثر گیربکس های اتوماتیک کابلی دارند که در صورت شکستگی یا آسیب دیدن از شیفتر به گیربکس می رود و از انتخاب صحیح دنده ها جلوگیری می کند.
  • انتقال ناموفق – ممکن است ایرادی در داخل انتقال وجود داشته باشد که باعث این مشکل شده است

اگر متوجه هر یک از مشکلات زیر شدید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که پژو 407 خود را برای تشخیص گیربکس رزرو کنید:  

  • تعویض دنده به سختی انجام می شود یا با انتخاب دنده کمی طول می کشد
  • حرکت در شیفتر پژو 407 وجود دارد

مهم است که به محض اینکه متوجه شدید که چیزی آنطور که باید کار نمی کند، گیربکس خود را تعمیر کنید، در بیشتر موارد هر چه مدت زمان بیشتری آن را رها کنید، تعمیر آن هزینه بیشتری دارد. 

همچنین ممکن است در صورت عدم موفقیت کامل، خود را برای یک یدک کش گران قیمت به کارگاه محلی خود گیر بیاورید.

پیشگیری بهتر از درمان است: اهمیت نگهداری

تعمیر و نگهداری دوره ای خودرو برای رد مشکلات گیربکس اتوماتیک ضروری است. اگر می خواهید خودروی شما به طور منظم کار کند، باید اطمینان حاصل کنید که تعمیر و نگهداری به طور منظم انجام می شود. تعمیر و نگهداری ضعیف می تواند آسیب قابل توجهی به گیربکس اتوماتیک شما وارد کند که می تواند در بازسازی هزینه بر باشد.

بنابراین حفظ و نگهداری مناسب خودروی شما ضروری است. این شامل چکاپ های منظم، تعویض گیربکس و مایعات خنک کننده و همچنین بررسی سطح روغن و فشار است. اگر متوجه هر گونه علائم خرابی یا شکست شدید، سریعاً آنها را توسط یک متخصص بررسی کنید.

تاثیر استفاده نادرست روی گیربکس اتوماتیک خود را نادیده نگیرید. رانندگی خشونت آمیز یا در سرعت های بالا می تواند آسیب جدی به گیربکس اتوماتیک وارد کند. بنابراین توصیه می شود خودرو خود را به آرامی هدایت کنید.

در نهایت، نظارت دوره ای گیربکس اتوماتیک کلید جلوگیری از مشکلات و افزایش عمر وسیله نقلیه شما است. از ماشین خود مراقبت کنید و مطمئن شوید که به طور منظم از آن نگهداری می شود.

مشکلات مربوط به گیربکس اتوماتیک پژو 407

گیربکس اتوماتیک ممکن است مشکلات خاصی ایجاد کند. یکی از اصلی ترین آنها قیمت بالاتر تعویض یا تعمیر در صورت خرابی است. تعمیر و نگهداری گیربکس اتوماتیک می تواند گران تر از گیربکس دستی باشد. علاوه بر این، مشکلات ممکن است منجر به هزینه های اضافی برای قطعات جایگزین و هزینه های نیروی کار شود.

همچنین اصلاح عوارض گیربکس اتوماتیک پیچیده تر است، زیرا اغلب به دانش ویژه و ابزارهای آنالیز پیشرفته تری نیاز دارند.

عوارض انتقال نیز می تواند منجر به کاهش قدرت یا کاهش توانایی رانندگی خودرو شود که در شرایط سخت می تواند خطرناک باشد. علاوه بر این، گیربکس های اتوماتیک برای حفظ عملکرد صحیح خود نیاز به مراقبت منظم بیشتری دارند.

مزایای گیربکس پژو 407 اتوماتیک

با وجود چالش ها، گیربکس اتوماتیک مزایای متعددی را ارائه می دهد. ناوبری آسان‌تر و روان‌تر را تضمین می‌کند و به رانندگان اجازه می‌دهد بدون نیاز به تغییر دستی سرعت روی جاده تمرکز کنند. علاوه بر این، از نظر مصرف سوخت نسبت به گیربکس های معمولی کارآمدتر است و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه رانندگان می شود.

استفاده از گیربکس اتوماتیک حتی برای رانندگان جدید بسیار آسان است. طراحی شده است تا با سبک های مختلف سواری و سطوح توانایی مطابقت داشته باشد و برای طیف وسیعی از رانندگان قابل دسترسی باشد. این مزایا گیربکس اتوماتیک را به گزینه ای تبدیل می کند که مورد استقبال بسیاری از دارندگان خودرو قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس