تعمیر گیربکس برلیانس V6

تعمیر گیربکس برلیانس V6

تعمیر گیربکس برلیانس V6

برلیانس V6 با قیمت اولیه 320900 EGP با رقبای بسیار شناخته شده رقابت می کند. این خودروی کراس اوور چینی در 3 نسخه موجود است. V6 موتور 1.5 سی سی را به خریداران جدید خودرو ارائه می دهد. برلیانس V6 که به دلیل مقرون به صرفه بودن شهرت دارد، دارای ویژگی هایی مانند: کاپوت صوتی، استراحتگاه بازویی مرکزی، فرمان فعال، ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و غیره است.(تعمیر گیربکس برلیانس V6)

تعمیر گیربکس برلیانس

شماره تماس تعمیرکار گیربکس V6

اگر اطلاعی از خرابی گیربکس ندارید و یا میخواهید اطمینان حاصل کنید می توانید از تعمیرکاران مجموعه ما دریافت مشاوره رایگان نمایید. بهتر از بدانید این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15 سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس مشیخ و متخصصین مجرب دیگر مفتخر است به شما عزیزان خدمات با کیفیت ارائه دهد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

هزینه تعمیر گربکس اتوماتیک V6

هزینه تعمیر گیربکس خودرو شما تمام برگردد به مشکلی که در گیربکس اتوماتیک شما وجود دارد… نمی توان قبل از بررسی گیربکس دقیق گفت که هزینه تعمیر چقدر می شود. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید»»» 091283900325

تعویض روغن گیربکس V6

تعویض به موقع روغن گیربکس، یکی از مواردی است که متاسفانه برخی از رانندگان به آن توجه نمی‌کنند. روغن گیربکس یا واسکازین، مایعی درون گیربکس است که سه وظیفه اصلی را برعهده دارد:

  1. روانکاری قطعات متحرک درون گیربکس
  2. خارج کردن آلودگی‌ها و ذرات از بین قطعات که باعث آسیب به آنها می‌شود.
  3. کاهش دمای گیربکس هنگام کار

روغن گیربکس مناسب دارای رنگ قرمز و شفاف است؛ در صورتی که روغن استفاده شده و کهنه؛ رنگی متمایل به مشکی و مات دارد. کیفیت روغن گیربکس تاثیر چشم‌گیری روی فعالیت آن دارد؛ از این رو، پیشنهاد می‌شود همواره از روغن‌های باکیفیت استفاده کنید.

برای تعویض روغن گیربکس از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود. این دستگاه تمام روغن کهنه درون گیربکس را خارج کرده و روغن تمیز و باکیفیت را چایگزین آن می‌کند. در روش‌های قدیمی، همیشه مقداری از روغن کهنه درون خودرو باقی می‌ماند که کیفیت روغن جدید را نیز تحت تاثیر قرار می‌داد. با استفاده از این دستگاه‌ها، حتی اندکی روغن گیربکس کهنه نیز درون خودرو باقی نمی‌ماند.

 

تعمیر گیربکس برلیانس V6

نشانه های خرابی گیربکس V6

بصورت مختصر و مفید به نشانه های اصلی خرابی گیربکس اتوماتیک اشاره خواهیم کرد:

  •  اگر هنگام حرکت صدای دنگ‌دنگ یا وزوز می‌شنوید
  • اگر گیربکس دیر عمل می‌کند
  • اگر بوی سوختگی از خودرو حس می‌کنید
  •  اگر از زیر ماشین مایع نشت می‌کند
  • اگر دنده به‌سختی جا می‌رود
  • اگر ماشین در حالت خلاص است ولی سروصدا می‌کند
  • اگر چراغ‌های چک موتور روشن می‌شوند
  • اگر پدال کلاچ درست کار نمی‌کند
  • اگر ماشین لرزش دارد و دور موتور بالا می‌رود
  • اگر خودرو روی دنده است اما حرکت نمی‌کند
  • اگر اتومبیل‌تان قدرت کافی ندارد

تعمیر گیربکس V6 در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتومات V6، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس V6 خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

به دلیل حساسیت بالای گیربکس خودرو، بهتر است آن را برای تعمیر به تعمیرگاه‌های تخصصی ببرید. تیم گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. در صورت نیاز به خدمات ما نظیر تعمیر گیربکس V6 ، تعمیر گیربکس هیوندا یا دیگر خودروها، می‌توانید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید. تکنسین‌های ما، تخصص بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک دارند و به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی جدید در این زمینه، همواره دانش خود را بروز نگه می‌دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس