تعمیر گیربکس بی ام و X1

تعمیر گیربکس بی ام و X1

تعمیر گیربکس بی ام و X1

ما یک تجارت مستقل هستیم که بیش از 20 سال است که به تعمیر و سرویس گیربکس و گیربکس  BMW X1 پرداخته است. تفاوت شما در خدمات شخصی سازی شده ای است که از ما دریافت خواهید کرد. (تعمیر گیربکس بی ام و X1)

اگر BMW شما با گیربکس مشکل دارد، اولین قدمی که باید انجام دهید این است که BMW خود را برای تخمین نزد ما بیاورید. این یک گام بسیار مهم است، زیرا به ما امکان می دهد مشکل را تعیین کنیم و همچنین شروع به ایجاد اعتماد بین شما و کسب و کارمان می کند. اگر BMW شما قابل استخراج نیست، با ما تماس بگیرید، و ما می توانیم ترتیبی دهیم که وسیله نقلیه شما مستقیماً به کارگاه ما بکسل شود.

در سرویس گیربکس اتوماتیک مرکزی ما یک تیم اختصاصی متشکل از تکنسین های حرفه ای گیربکس و گیربکس داریم که خدمات سریع، قابل اعتماد و با کیفیت را به تمام مدل های BMW X1 ارائه می دهند. ما قادر به انجام سرویس و تعمیر انواع گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک هستیم.

تعمیر گیربکس بی ام و

گیربکس X1 2017 شما چه اهمیتی دارد؟

گیربکس نیرو را از موتور به چرخ های شما می رساند تا بتوانید با سرعت دلخواه خود رانندگی کنید. به دلیل مسئولیت گیربکس برای تبدیل دوز مناسب قدرت به سرعت مناسب، یک مشکل کوچک گیربکس می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد خودروی شما بگذارد. آنها اغلب به راحتی قابل توجه هستند. مشکلات گیربکس BMW X1 2017 می تواند به صورت تاخیر در تعویض دنده، ساییدن یا پریدن در هنگام شتاب گیری، احساس لرزش، یا صداهای سوت و بوی سوختگی که از زیر کاپوت می آید ظاهر شود.

سوالاتی درباره گیربکس BMW X1 2017

تعمیر گیربکس بی ام و X1

  • آیا ترمز سواری در BMW خود بد است؟ ترمز سواری یا نگه داشتن پای خود روی پدال ترمز (حتی به آرامی) می تواند منجر به مشکلات انتقال شود. توجه داشته باشید که چند بار ترمز خود را فشار می دهید و در صورت امکان از ترمز موتور استفاده کنید.
  • چقدر می توانم در BMW X1 یدک بکشم؟ قبل از داوطلب شدن برای یدک کشی یک تریلر متحرک دو بار فکر کنید، مهم نیست که بار چقدر سبک به نظر می رسد. نادیده گرفتن ظرفیت بکسل X1 شما می تواند برای سیستم انتقال مشکل ایجاد کند. دفترچه راهنمای مالک خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید X1 شما مجهز به یدک کش است و می تواند هر کاری را که در مورد بکسل کردن فکر می کنید انجام دهد.
  • روغن گیربکس X1 من هر چند وقت یک بار نیاز به بررسی دارد؟ بررسی و تعویض منظم مایع گیربکس X1 2017 یکی از بهترین راه ها برای کمک به عملکرد سیستم انتقال است. برخی از تکنسین ها می گویند که بین 30000 تا 60000 مایل یک بازه زمانی مناسب برای بررسی و تعویض مایع گیربکس BMW است، اما این جدول زمانی بسته به نحوه استفاده از وسیله نقلیه شما و توصیه های سازنده شما می تواند متفاوت باشد. نشتی یا مایع گیربکس پایین به راحتی قابل تشخیص است و تعمیر آن مقرون به صرفه است.
  • آیا BMW X1 من مایع گیربکس نشتی دارد؟ بله، BMW X1 شما می تواند نشت مایع گیربکس را ایجاد کند. همانطور که X1 شما پیر می شود، ممکن است قسمت هایی از سیستم انتقال فرسوده یا خراب شود که منجر به نشتی و مشکلات انتقال احتمالی شود. علل معمول نشت مایع انتقال عبارتند از: سیل‌های فرسوده، محفظه گیربکس آسیب‌دیده، سینی گیربکس شل یا ترک خورده، گیربکس پر شده یا خطوط انتقال معیوب.
  • گیربکس BMW X1 چه کسانی را تعمیر می کند؟ Firestone Complete Auto Care محلی شما می تواند سیستم های انتقال X1 را عیب یابی و تعمیر کند. همین امروز یک قرار  آنلاین رزرو کنید.
  • آیا در صورت نشت مایع گیربکس باید از رانندگی BMW X1 خودداری کنم؟ رانندگی با نشت مایع گیربکس توصیه نمی شود. سیال گیربکس برای عملکرد صحیح سیستم انتقال ضروری است و نشتی می تواند باعث مشکلات جدی از جمله کاهش عملکرد، گرمای بیش از حد و احتمال خرابی انتقال شود.

اینها برخی از علائم هشدار دهنده رایج در هنگام مواجه شدن با یک BMW با مشکلات گیربکس هستند:

  • ماشین در یک دنده گیر می کند یا دنده را عوض نمی کند
  • دنده ها مکررا می لغزند
  • تعویض دنده به جای اینکه نرم باشد، سخت است
  • تعویض دنده اتفاقی است
  • بوی سوختگی از محفظه موتور
  • موتور در حالت خنثی بسیار پر سر و صدا است
  • پیام های نقص
  • نمایشگرهای چراغ موتور را بررسی کنید
  • کدهای خطا نشان داده می شوند
  • یا موتور یا بیش از حد گرم می شود

ما تست های تشخیصی را انجام دادیم و متوجه شدیم که گیربکس به شدت آسیب دیده است و نیاز به تعویض دارد. مشتری درخواست کرد که یک گیربکس دست دوم تهیه کنیم تا هزینه ها کاهش یابد.

گیربکس تعویض را نصب کردیم. سپس گیربکس “جدید” را کدگذاری و برنامه ریزی مجدد کردیم تا به طور خاص برای این BMW X1 کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس