تعمیر گیربکس بی ام و X2

تعمیر گیربکس بی ام و X2

تعمیر گیربکس بی ام و X2

گیربکس اتوماتیک این خودرو (گیربکس بی ام و X2) در کشور ما تمامی مشکلات خدماتی از جمله شرایط سخت آب و هوایی و جاده های نه همیشه خوب را تحمل می کند. و برای عملکرد طولانی مدت عادی، چنین دستگاه هایی فقط به تعمیر و نگهداری به موقع و تعمیر واجد شرایط گیربکس اتوماتیک BMW (BMW X2) نیاز دارند.

درست است که BMW یک خودرو تمام اتوماتیک لوکس است و اگر درست از آن استفاده شود مشکلی برایش پیش نمی آید اما، ممکن است به دلایل مختلف گیربکس آن به مشکل خورده و نیاز به تعمیر گیربکس بی ام و X2 یا تعویض داشته باشد.

برای تعمیر گیربکس BMW X2 خود با ما تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس بی ام و

خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW X2

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تعمیرگاه ما مراجعه کنید تا از پشتیبانی فنی حرفه ای استادکاران ما بهره مند شوید. می توانید ورود خود را از طریق تلفن هماهنگ کنید یا از قبل در زمانی مناسب برای خود وقت بگیرید.

ما طیف کاملی از خدمات را ارائه می دهیم که ممکن است در صورت نیاز شامل خدمات زیر باشد:

  • تشخیص گیربکس اتوماتیک BMW (BMW) با استفاده از اسکنرهای مدرن.
  • تعمیر و نگهداری – تعویض روغن، مواد مصرفی، تنظیم و غیره.
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW (BMW) با تعویض قطعات فرسوده.
  • تعویض گیربکسی که برای استفاده بیشتر نامناسب است.
  • فروش قطعات یدکی تعویض یا گیربکس تمام اتوماتیک.

سایر خدمات ما

تعویض ست واشر،
تعویض مجموعه آستر
، تعویض ست بوش،
تعویض مجموعه شیر برقی،
تعویض فیلتر ،
تعویض روغن،
تغییر بازنگری توربین،
تعویض مجموعه پیستون

تعویض روغن در گیربکس اتوماتیک بی ام و X2

یکی از دلایل رایج خرابی گیربکس اتوماتیک تعویض نابهنگام روغن است. انجام این روش هر 50 هزار کیلومتر ضروری است، در غیر این صورت نمی توان از تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW (BMW X2) اجتناب کرد.

واقعیت این است که براده های فلزی (نتیجه عملکرد چرخ دنده ها) در روغن گیربکس استفاده شده جمع می شود و عملکرد عادی گیربکس را مختل می کند. در نتیجه کار “کار”، تمام سیستم های انتقال اتوماتیک حیاتی از کار می افتند.

تعمیر گیربکس بی ام و X2

متخصصین مرکز خدمات ما روش تعویض روغن گیربکس را با استفاده از با کیفیت ترین روغن ها انجام می دهند. کارشناسان در مورد نگهداری صحیح گیربکس اتوماتیک به شما مشاوره رایگان می دهند.

برای روشن شدن هزینه مراحل ترمیم و تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW (BMW X2) و همچنین مشاوره در مورد تعویض روغن، گیربکس و خرید قطعات یدکی با ما تماس بگیرید.

نکته اصلی که باید هنگام کار با خودروی BMW X2 با گیربکس اتوماتیک به خاطر بسپارید این است که هیچ موقعیتی از انتخابگر کنترل گیربکس اتوماتیک را نمی توان برای چنین گیربکس بی ضرر در نظر گرفت. شماره گیری “اتوماتیک” فقط زمانی امکان پذیر است که ماشین کاملاً متوقف شود. رانندگی با دنده خنثی و خنثی ممنوع است. در صورتی که BMW از مسلسل دریفت شود، ابتدا باید چرخ های ماشین را رها کنید. اگر سعی کنید با چرخ های قفل شده حرکت کنید، نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW X2 بلافاصله ایجاد می شود. موتور متوقف می شود و زمانی پیش می آید که شما باید یک BMW را با مسلسل روی کابل بکشید. اگر هنوز راه اندازی موتور غیرممکن است، ابتدا مالک نباید نگران تعمیر موتور باشد، بلکه نگران صرفه جویی در گیربکس اتوماتیک باشد. انتقال خودکار، این یک واحد دمدمی مزاج تر و غیرقابل پیش بینی تر از موتور BMW است. به عنوان یک قاعده، نمی توان گیربکس اتوماتیک را از محور محرک یا تمام چرخ های محرک جدا کرد: یک کامیون یدک کش لازم است. خدمات و قطعات یدکی BMW امروز ارزان ترین لذت نیست و با گیربکس اتوماتیک صرفه جویی اصلی فقط در صورت رعایت شرایط عملکرد گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس