تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو سفران با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس رنو سفران

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو سفران با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس Renault Safran

خرابی قطعات در خودورهای گران قیمت و لوکس نیز دیده می‌شود و موردی کاملا طبیعی است. قطعات خودروها به مرور زمان به دلایل مختلفی همچون استهلاک، آسیب دیدگی، فرسودگی یا حتی عدم سرویس به موقع، دچار ایراد و خرابی می‌شوند. برخی از این قطعات، امکان تعمیر را ندارند؛ اما برخی دیگر را می‌توان برای تعمیر به دست تعمیرکاران متخصص سپرد.

آدرس تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تماس فوری

باز کردن و خارج کردن گیربکس اتوماتیک از خودرو، کار حساس و بسیار ظریفی است و در صورتی که شخص غیرماهر اقدام به این کار کند، ممکن است خرابی گیربکس افزایش پیدا کند. به همین علت، همیشه پیشنهاد می‌شود که فکر تعمیر گیربکس رنو و حتی باز کردن آن را از سرتان بیرون کنید. در صورتی که طی این کار آسیب دیگری به گیربکس برسد، هزینه تعمیر آن به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو سفران، یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان است. تعمیرکاران متخصص حاضر در تیم ما، در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمات تعمیر گیربکس رنو هستند. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر گیربکس رنو در تهران دارید، می‌توانید به سادگی با شماره همراه 09128390325  تماس بگیرید و مشکل خودتان را مطرح کنید. تکنسین‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک حاضر در گیربکس کار ایرانیان، به سرعت خودشان را به شما رسانده و بعد از عیب یابی و بررسی خودرو، هزینه و مدت زمان تقریبی تعمیر را به شما اعلام می‌کنند.

نشانه‌های نیاز به تعمیر گیربکس رنو سفران

برخی موارد هستند که با دانستن آنها، می‌توانید از سلامت خودروی خود ازمینان حاصل کنید. بسیاری از افراد از این نکات ناآگاه هستند و به بسیاری از نشانه‌های خودرو، بی‌توجه! در ادامه برخی از مواردی که نشان دهنده نیاز گیربکس به تعمیر هستند را آورده‌ایم.

ایجاد صداهای غیرمعمول در حالت N

حالت N گیربکس‌های اتوماتیک، وضعیت خودرو را ثابت نگه می‌دارد. این یعنی اگر در حال حرکت با سرعت 30 کیلومتر برساعت باشید و خودرو را خاموش کرده و روی حالت N بگذارید، پس از روشن کردن خودرو، مجددا همان 30 کیلومتر برساعت را به شما ارئه می‌دهد. در صورتی که هنگام استفاده از این حالت، صداهای غیرعادی از گیربکس شما بیرون آمد، نشان دهنده این است که باید خود را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو سفران خود آماده کنید.

نشت روغن گیربکس

یکی دیگر از نشانه‌هایی که خبر از خرابی گیربکس می‌دهد، نشت روغن واسکازین از گیربکس است. این روغن درون گیربکس قرار دارد و وظیفه روانکاری و پاک کنندگی آلودگی‌ها را برعهده دارد. همچنین به عنوان خنک کننده گیربکس نیز عمل می‌کند. در صورتی که سطح این روغن پایین بیاید، می‌تواند باعث آسیب جدی به گیربکس شود و هزینه سنگینی را برای تعمیر گیربکس رنو سفران روی دستتان بگذارد.

از دنده بیرون پریدن

این مورد یکی از مهمترین و هطرناک‌ترین مواردی است که به شما می‌فهماند باید هرچه سریعتر تعمیر گیربکس رنو را انجام دهید. در واقع در این مرحله، احتمالا به نشانه‌های دیگر بی‌توجه بوده‌اید و اکنون به آخرین ایستگاه رسیده‌اید. در صورتی که شاهد پریدن دنده در گیربکس خودروی رنو سفران خود هستید، باید هرچه سریعتر و بدون اتلاف وقت، خودرو را به یک تعمیرکار ماهر گیربکس‌های اتوماتیک نشان دهید.

تعویض روغن گیربکس رنو سفران

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو سفران

تاثیر تعویض به موقع روغن گیربکس را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت. روغن گیربکس یا واسکازین، وظایف مختلفی درون خودرو برعهده دارد و باید به صورت دوره‌ای آن را تعویض کنید. روغن واسکازین تازه دارای رنگ متمایل به قرمز بوده و شفاف است؛ در صورتی که روغن کهنه دارای رنگ مات است و معمولا رنگ تیره‌ای دارد. روغن گیربکس اتوماتیک دارای فوایدی نظیر:

  • روان کنندگی و کمک به حرکت بهتر چرخ دنده‌های درون گیربکس
  • کاهش دمای گیربکس
  • جلوگیری از ساییدگی و خوردگی قطعات
  • کاهش فشار به موتور خودرو
  • و…

است. همچنین این مایع باید به صورت دوره‌ای تعویض شود تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد. در صورت عدم تعویض روغن گیربکس، به زودی باید هزینه زیادی را برای تعمیر گیربکس رنو بپردازید.

روغن گیربکس اتوماتیک رنو سفران باید به طور متوسط هر 4 سال یکبار تعویض شود؛ البته شرکت رنو پیشنهاد داده که پس از طی مسافت 50000 تا 80000 کیلومتری، روغن گیربکس را تعویض کنید. بنابراین اگر مسافت زیادی با خودروی خود طی نمی‌کنید، می‌توانید تا 4 سال بدون تعویض روغن گیربکس از خودرو استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است بعد از حدود 50000 کیلومتر، روغن گیربکس را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس