تعمیر گیربکس هایما با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس هایما با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس هایما با 12 ماه گارانتی

خودروهای هایما همواره یکی از بهترین خودروهای ارزان قیمت و باکیفیت در تمام ایران بوده‌اند. این خودروها به دلیل بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و همچنین قطعات کاملا بهینه، راندمان و عمر بالایی دارند. قطعات بکاررفته در خودروهای هایما، همگی از بهترین مواد اولیه تولید شده و به دقت و ظرافت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توانند زمان بسیار زیادی را بدون مشکل و نیاز به تعمیر یا تعویض سپری کنند. اما خودرو یک وسیله نقلیه است که به مرور زمان فرسوده می‌شود؛ بنابراین دور از انتظار نیست که بعد از چند سال استفاده، نیاز به تعمیر گیربکس هایما خود داشته باشید!

تعمیر گیربکس هایما شامل سه مرحله اصلی می باشد:

  • تست و عیب یابی گیربکس هایما
  • تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده
  • تست خودرو یا گیربکس بعد از نصب

تعویض روغن گیربکس هایما

تاثیر تعویض به موقع روغن گیربکس را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت. روغن گیربکس یا واسکازین، وظایف مختلفی درون خودرو برعهده دارد و باید به صورت دوره‌ای آن را تعویض کنید. روغن واسکازین تازه دارای رنگ متمایل به قرمز بوده و شفاف است؛ در صورتی که روغن کهنه دارای رنگ مات است و معمولا رنگ تیره‌ای دارد. روغن گیربکس اتوماتیک دارای فوایدی نظیر:

  • روان کنندگی و کمک به حرکت بهتر چرخ دنده‌های درون گیربکس
  • کاهش دمای گیربکس
  • جلوگیری از ساییدگی و خوردگی قطعات
  • کاهش فشار به موتور خودرو
  • و…

است. همچنین این مایع باید به صورت دوره‌ای تعویض شود تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد. در صورت عدم تعویض روغن گیربکس، به زودی باید هزینه زیادی را برای تعمیر گیربکس هایما بپردازید.

روغن گیربکس اتوماتیک هایما باید به طور متوسط هر 4 سال یکبار تعویض شود؛ البته شرکت هایما پیشنهاد داده که پس از طی مسافت 50000 تا 80000 کیلومتری، روغن گیربکس را تعویض کنید. بنابراین اگر مسافت زیادی با خودروی خود طی نمی‌کنید، می‌توانید تا 4 سال بدون تعویض روغن گیربکس از خودرو استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است بعد از حدود 50000 کیلومتر، روغن گیربکس را تعویض کنید.

تعمیر گیربکس هایما با 12 ماه گارانتی

آیا گیربکس هایما ارزش تعمیر را دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

آیا گیربکس هایما آسیب دیده قابل تعمیر است؟

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

شماره تماس تعمیرکار هایما

یادتان باشد به هیچ عنوان تعمیر گیربکس را به هر تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیرات گیربکس حوضه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی توان در آن دست داشته باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیازمند دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانیان با در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا به بهترین نحوه ممکن گیربکس خودرو شما تعمیر شود.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

نشانه‌های آسیب گیربکس هایما کدامند؟

1) صدای کوبیدن و ارتعاشات شدید از سراسر خودرو.

2) تعویض دنده سخت است.

3) دنده می‌لرزند.

4) صداهای خراش بزرگی را می‌شنوید که از زیر خودرو می‌آید.

این‌ها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد شما با گیربکس مشکل دارید. اگر این علائم را دارید به این معنی است که باید برای تشخیص به گاراژ بروید. هزینه‌ها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی تعیین.

هزینه‌ها چگونه تعیین می‌شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

همواره همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقی افتاده است. به عنوان یک تعمیرکار وقتی به گیربکس نگاه کنیم، به طور مستقیم به شما گفته می‌شود که مشکلات واقعا چه هستند و یک ارزیابی و قیمت صادقانه به شما باید ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس