تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

اگر با گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا خود مشکل دارید، مکانیک های مجرب ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند. در طول 30 سال گذشته، ما با موفقیت انواع عیوب گیربکس خودرو را تشخیص داده و تعمیر کرده ایم. با کار در محل خود در هادرسفیلد، ما می توانیم طیف گسترده ای از خدمات گیربکس اتوماتیک، از جمله تعمیر و تعویض را ارائه دهیم.

با بیش از 30 سال تجربه، ما می‌توانیم با اطمینان مشکلات مربوط به گیربکس خودرو پورشه را حل و فصل کنیم. علاوه بر این، ما به خود افتخار می کنیم که خدماتی با کیفیت بالا را با قیمتی بسیار کمتر از بسیاری از نمایندگی های اصلی ارائه می دهیم! بنابراین، چرا امروز با تیم مجرب ما تماس نگیرید؟

تعمیر گیربکس پورشه

تعمیر و تعویض گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا

می توانید مطمئن باشید که همیشه آدرسی دارید که در مورد مشکلات گیربکس پورشه می توانید به دانش و تجربه آن اعتماد کنید. شما می توانید نه تنها تعمیر گیربکس، بلکه خدمات مختلفی مانند تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پورشه، گیربکس کاملاً جدید و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را دریافت کنید. هر زمان که حتی با کوچکترین مشکل گیربکس در وسیله نقلیه خود مواجه شدید، می توانید با خیال راحت با ما تماس بگیرید. حتی مشکلات جزئی گیربکس اتوماتیک پورشه که بلافاصله بررسی و تشخیص داده نمی شوند، بزرگتر می شوند و عمر وسیله نقلیه شما را کوتاه می کنند و باعث هزینه های زیادی می شوند. تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان راه حل های قطعی برای خودروهای گروه پورشه ارائه می دهیم.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تیم حرفه ای با تجربه ما؛ اول از همه، بررسی دقیق وسیله نقلیه شما را انجام می دهد و سریع ترین، مناسب ترین و دقیق ترین آنالیز را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا انجام می دهد. ما اصل ارائه راه حل های اقتصادی به مشتریان خود را بدون انجام عملیاتی مانند تعویض صحیح قطعات یا جداسازی و مونتاژ غیر ضروری اتخاذ می کنیم.

ما کلیه قطعات گیربکس را با آخرین مدل تجهیزات خود در استانداردهای اروپایی و جهانی تعمیر می کنیم. ما به طور مداوم پیشرفت های تکنولوژیکی را برای آموزش تیم فنی و تامین تمام دستگاه های لازم دنبال می کنیم.

گیربکس های اتوماتیک پورشه پانامرا به طور کلی می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. این مشکلات اغلب پس از 100 هزار کیلومتر دیده می شود. انجام تعمیر و نگهداری دوره ای گیربکس برای جلوگیری از بروز مشکلات گیربکس اتوماتیک در وسایل نقلیه شما بسیار مهم و حساس است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

چگونه نشتی گیربکس را در پورشه پانامرا تعمیر کنیم؟

پس از کشف منابع مختلف نشتی گیربکس یا روغن گیربکس در پورشه پانامرا، سعی می کنیم گزینه های شما برای تعمیر این نشتی روغن را برای شما شرح دهیم. توجه داشته باشید که به هر دلیلی، پس از شناسایی نشتی، باید به یک کارگاه مراجعه کنید تا منشا دقیق نشتی را تشخیص دهید، در هر صورت ممکن است گیربکس شما به طور غیرقابل جبرانی خراب شود. با این حال، نحوه خدمات گاراژ و راه حل هایی که به شما پیشنهاد می شود در اینجا آمده است:

  • اغلب اوقات برای تشخیص نشتی، تکنسین باید گیربکس را از بین ببرد که به هزینه کار بالایی نیاز دارد.
  • اگر خوش شانس باشید و فقط یک واشر باشد، تکنسین شما آن را عوض می کند و گیربکس پورشه پانامرا شما را دوباره سرهم می کند، در هر صورت باید کل گیربکس را عوض کنید.
  • در نهایت، برای کسانی که خودتان آن را انجام می دهند، می توان از کیت آب بندی استفاده کرد که فقط در صورت نشتی های کوچک قدرتمند است، این کیت حدود 40 یورو ارزش دارد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا

برای اطلاع از هزینه تعمیرات گیربکس، به  بخش قیمت ها مراجعه کنید  . یا از طریق تلفن ذکر شده در وب سایت با متخصصین ما مشورت کنید.

هنگام  تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا، قیمت  شامل:

  • کامیون یدک کش (رایگان در CAD).
  • خدمات تاکسی رایگان تا بتوانید بعد از ترک ماشین خود با تکنسین های ما برای تعمیر به خانه برگردید.
  • بررسی وضعیت جعبه – تشخیص در رایانه.
  • برداشتن دستگاه، جداسازی قطعات یا عیب یابی.
  • حذف آلودگی و گرد و غبار از قطعات یدکی.
  • مونتاژ مجدد واحد، نصب بر روی ماشین.
  • تشخیص کامپیوتری گیربکس در خودرو.

برای محاسبه دقیق قیمت قطعات یدکی لازم، ابتدا باید علت خرابی را مشخص کرد. برای مشاوره از تکنسین های مجرب با مرکز خدمات خودروی ما تماس بگیرید. بر اساس علائم خودرو، متخصصان قادر خواهند بود قطعات خراب شده را شناسایی کرده و هزینه تقریبی کار تعمیر را محاسبه کنند. مشاوره تلفنی رایگان و بدون تعهد می باشد.

زمان تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا

  1. برخی از خرابی ها درست در روز تماس شما قابل تعمیر هستند.
  2. تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک از 3 تا 5 روز

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک

  1. ما به طور مستقیم با تولید کنندگان کار می کنیم. این به ما امکان می دهد قیمت های ارزان تر از سایر خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در سن پترزبورگ ارائه دهیم. ما انبار خود را داریم، لازم نیست وقت خود را برای تحویل قطعات یدکی تلف کنید
  2. برای جانبازان و قهرمانان جنگ جهانی دوم 50% تخفیف روی تمامی آثار
  3. هنگام قرار دادن یک برنامه از طریق وب سایت، تخفیف تا 3٪

گارانتی تعمیر پورشه پانامرا

  1. گارانتی تعمیر گیربکس اتوماتیک 1 سال یا 40000 کیلومتر
  2. گارانتی تمدید شده برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک تا 2 سال

مراحل تعمیر گیربکس اتوماتیک

اشکال زدایی

در توافق با مشتری، قطعات معیوب را مطابق با مقررات سازنده تعمیر و تعویض می کنیم.

حذف و عیب یابی گیربکس اتوماتیک

جعبه را جدا و جدا می کنیم، عیب یابی را در حضور مالک انجام می دهیم. این عملیات حدود 1 ساعت طول می کشد و سایش قطعات را نشان می دهد.

عیب یابی گیربکس اتوماتیک

یک متخصص با استفاده از تجهیزات خاص یا با آزمایش رانندگی خودرو، نقص در گیربکس اتوماتیک را شناسایی می کند.

مونتاژ و تست عملکرد

ما عیب یابی نهایی کامپیوتری و اجرای جعبه تعمیر شده را انجام می دهیم. اگر همه چیز درست باشد، به مالک اطلاع می دهیم که کار تمام شده است.

پذیرش کار انجام شده توسط مالک

کارفرما به همراه تکنسین سرویس پذیری خودرو را بررسی کرده و کار را می پذیرد.

ثبت ضمانت نامه

ما ضمانت کار انجام شده و نصب قطعات یدکی را برای مدت 1-2 سال یا 40-80 هزار کیلومتر صادر می کنیم. مسافت پیموده شده

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس